strasny bol chyba brzuszka co robic

Moja roczna córeczka wczoraj wieczorem strasznie zaczeła plakac (nie mielismy czegos takiego od czasu kolek) trwalo to z 3 – 4 godziny z przerwami
plakala nie szlo jej ukoic, najprawdopodbniej bolal ja brzuszek bo jak probowalam jej masowac brzuszek odpychala reke
Zasypiala z przerwamai do polowy nocy w pozycji na moim brzuchu z podkurczonymi nogami.

o 1 w nocy zauwazylam ze spi juz spokojanie ale miala temperature. TERAZ rano tez jeszcze ma
podaje ibufen

nDZIS NIEDZIELA NIE WIEM CZY JECHAC NA WSZELKI YWPADEK Z NIA NA POGOTOWIE?

nie boli ja bo jest wesola ale ma podwyzszona temperature.

Poza tym napiszcie co w ogole na bole brzuszka sie daje roczemu dziecku. Zaparzylam jej tylko wczoraj rumianek bo nic innego nie przyszlo nam do glowy

Aha i jeszcze od czego to moglo byc. Dieta wczorajsza nie roznila sie od zwyczajnego dnia tyle ze mala porwala od meza kawalek jablka ze skorka okolo 1 cm

Czy ta skorka na jabky by wywolala takie bolesci (straszny byl ten placz malej)
ale jzeli tak to czemu mala ma temperature???
moze od zmeczenia bo rano jak sie obudzila to ma caly czas podpuchniete oczka

Paulinka, 8 IV 2004

2 odpowiedzi na pytanie: strasny bol chyba brzuszka co robic

  1. Re: strasny bol chyba brzuszka co robic

    no nie wiem czy to ta skórka czy raczej może jakiś wirus. Mój Krzysio dzisiaj w nocy podobnie – brzuszek go bolał no i do tego doszła gorączka. A dzisiaj w dzień biegunka. Pojechaliśmy na pogotowie. Dostał lekarstwo ale brzuszek nadal boli.

    fame i 21 mies Krzysio

    • Re: strasny bol chyba brzuszka co robic

      caly dzisiejszy dzien mala ma podwyzszona teperature ale chyba nic ja nie boli Teraz spi spokojnie Jutro pojde do lekarza
      Rano zrobila kupke w ktorej byly duze ilsoci warzyw z zupy jarzynowej z poprzedniego dnia

      Moze to cos jej zaszkodzilo

      Paulinka, 8 IV 2004

      Znasz odpowiedź na pytanie: strasny bol chyba brzuszka co robic

      Dodaj komentarz

      Mozarella w ciąży

      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

      Czytaj dalej →

      Ile kosztuje żłobek?

      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

      Czytaj dalej →

      Dziewczyny po cc – dreny

      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

      Czytaj dalej →

      Meskie imie miedzynarodowe.

      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

      Czytaj dalej →

      Wielotorbielowatość nerek

      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

      Czytaj dalej →

      Ruchome kolano

      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

      Czytaj dalej →
      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
      Logo
      Enable registration in settings - general