stres po raz kolejny…

Następna ciąża wcale nie musi być zgrożona, ważne jednak, aby przed kolejnymi statniami zrobiłą parę badań.

8 odpowiedzi na pytanie: stres po raz kolejny…

  1. stres po raz kolejny…

    dawno mnie nie bylo, mialam dac sobei spokoj w tym miesiacu, i dalam. zero staran, sprawdzania temperatury i tak dalej.
    zabezpieczalismy sie gumkami, a tymczasem mija 31d.c a @ nie ma, piersi wylaza ze stanika i ogolnie jest Dziwnie. testu nie chce robic, tamten z 2 kreseczkami lezy na dnie szuflady, nie mam serca go wyrzucic…
    jak myslicie, po poronieniu, wczesnym przeciez, ewentualna ciaza jest zagrozona, nie?
    ja juz porobilam plany na wakacje, typu survival 😉 a tu co? czekam na @ wyjatkowo mi sie spieszy…
    i nie wiem, czekac, czy testowac???
    chyba jednak poczekam.
    alez jestem rozmemlana 🙁
    Ma.

    • Re: stres po raz kolejny…

      MaKu,

      My się chyba nie znamy…ja tu trafiłam partę tygodni temu z poronień….
      Kolejna ciąża jest zagrożona ale na pewno nie na tyle żeby panikować.
      Zabezpieczanie się gumkami jest ok…i szanse na ciążę są niewielkie ale KONIECZNIE zrób test…. Nie ma co się męczyć i gdybać a na pewno już wyjdzie!

      Ściskam,

      Marti z aniołkiem i wielką nadzieją

      • Re: stres po raz kolejny…

        dzieki za odpowiedz 🙂
        ja pisuje tutaj rzadko, ale czytam regularnie,
        faktycznie, zrobie test, nie chce tylko powtorki z poprzednich cykli, gdy kolejne testy nic nie wykazywaly, a jak juz ten jeden wykazal… No tak, sama siebie oszukuje, dzieki za spojrzenie z boku: )
        pozdrawiam
        Ma.

        • Re: stres po raz kolejny…

          hej,
          test nie wyszedl, znaczy jedna kreseczka tylko,
          co mnie cieszy-chyba ;)-bo chcialam odczekac, porobic badania sobie, sprawdzic chlopaczkow i tak dalej…
          nic to, czekamy na @
          pozdrowienia
          Ma.

          • Re: stres po raz kolejny…

            Wiesz, może to i lepiej. W następnym cuklu powinnas zbadać toksoplazmozę, cytomegalie, listeriozę, bruceliozę, chlamydię, progesteron, prolaktyne, estradiol, testosteron, zazszczepić się na różyczkę i żółtaczkę, i do tego nasionka.
            Warto je zrobić, wtedy będziesz pewna, że twojemu maluszkowi nic nie będzie zagrażało, będziesz spokojniejsza, a jak by coś było nie tak to szybciutko podejmiecie leczenie.
            pozdrawiam i trzymaj się, będzie dobrze

            • Re: stres po raz kolejny…

              lidus,

              Nasuwa mi się tutaj pytanie..ja miałam pełen zestaw badań o których tu piszesz… Ale nie miałam listeriozy i bruceliozy… czy to są badania z krwi? Jak sie nimi zaraża i czy są objawy?

              Dzięki za odpowiedź,

              Marti z aniołkiem i wielką nadzieją

              • Re: stres po raz kolejny…

                >Wiesz, może to i lepiej.

                zabezpieczajac sie gumkami chcialam dac swojemu organizmowi czas na odpoczynek, wczesniej luteina, teraz to poronienie, chcialam odpoczac.
                szczepienia mialam, chce zbadac jeszcze raz toxo, cytomegalie, chlamydie i nasionka, oraz ponownie hormony. ale to dopiero w listopadzie…

                > listeriozę, bruceliozę, c

                a tego nigdy nie badalam…
                w kazdym badz razie, mysle ze lepiej, ze teraz test wyszedl negatywny, za pare dni wybiore sie do lekarza.
                dzieki za wsparcie
                Ma.

                • Re: stres po raz kolejny…

                  Jeszcze ich nie robiłam, ale skoro to sa choroby odzwierzęce, więc pewnie z krwi i tak jak tokso nie daja objawów i robi się badanie w klasie IGG i IGM

                  Znasz odpowiedź na pytanie: stres po raz kolejny…

                  Dodaj komentarz

                  Mozarella w ciąży

                  Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                  Czytaj dalej →

                  Ile kosztuje żłobek?

                  Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                  Czytaj dalej →

                  Dziewczyny po cc – dreny

                  Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                  Czytaj dalej →

                  Meskie imie miedzynarodowe.

                  Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                  Czytaj dalej →

                  Wielotorbielowatość nerek

                  W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                  Czytaj dalej →

                  Ruchome kolano

                  Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                  Czytaj dalej →
                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                  Logo
                  Enable registration in settings - general