strzelające kości -help

Co to może być,dziewczyny doradżcie.Kiedy za każdym razem podnoszę Marysię strzela jej w kościach.
Sama nie wiem czy lecieć z tym do lekarza,bo mnie bardzo trudno wysłac do niego

8 odpowiedzi na pytanie: strzelające kości -help

  1. Re: strzelające kości -help

    Natalii tez coś strzela w kościach,czasem jak jej strzeli nadgarstek albo kręgosłupek to aż mi się cos robi , kiedys pytałam o to pediatrę a ona mi powiedziała że to sa jeszcze malutkie, kruche kosteczki i tak poprostu jest….

    violes +Natalia 11.12.04

    • Re: strzelające kości -help

      Tez mam ten problem, jak podnosze Martynke mam wrazenie ze wszystkie kregi jeden po drugim strzelaja, straszne uczucie. Ale wasnie tlumacze sobie to tym, ze maluszki sa bardzo gietkie i mam nadzieje nic sie im nie stanie.

      Magda i Martynka 14.12.2005.

      • Re: strzelające kości -help

        u Julki też tak czasami jest- własnie przy podnoszeniu

        Juleczka (12.12.04)

        • Re: strzelające kości -help

          Acha to znak,że nie muszę lecieć z tym do lekarza,dzięki Ci za odpowiedż:)

          • Re: strzelające kości -help

            Dla mnie to jakaś nowość.Żadnej mojej w kościach nie strzelało,a Maryśce prawie z kazdym razem, ze ostatnio staram sie ją bardzo delikatnie podnosić

            • Re: strzelające kości -help

              U nas podobnie, swoge czasu bylo gorzej, to mialam pytac lekarke, ale sie uspokoilo jakosc, to juz nawet nie pytalam. Czasami jej cos tam przeskoczy, ale juz nie tak czesto, jak kiedys.

              • Re: strzelające kości -help

                Mi tak zostało od dzieciństwa – póki co – nic z tym sie nie dzieje. I mam nadzieję,że tak zostanie. Są okresy, kiedy jest lepiej, a potem znów okresy pogorszenia. Czasami brzmię jak chodząca perkusja

                Dorota+Kasia 14.02.03

                • Re: strzelające kości -help

                  W takim razie nie kazdy ma takie szczęście,żeby wydawać perkusyjne dżwięki:)),a moja Marysia moze Ci powtórować łącznie z wokalem:)

                  Znasz odpowiedź na pytanie: strzelające kości -help

                  Dodaj komentarz

                  Mozarella w ciąży

                  Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                  Czytaj dalej →

                  Ile kosztuje żłobek?

                  Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                  Czytaj dalej →

                  Dziewczyny po cc – dreny

                  Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                  Czytaj dalej →

                  Meskie imie miedzynarodowe.

                  Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                  Czytaj dalej →

                  Wielotorbielowatość nerek

                  W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                  Czytaj dalej →

                  Ruchome kolano

                  Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                  Czytaj dalej →
                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                  Logo
                  Enable registration in settings - general