STYCZEŃ 2015 :)

Witam,
nie ma jeszcze wątku styczniowego więc piszę pierwsza i zapraszam wszystkie przyszłe styczniowe mamusie 🙂
Wg moich obliczeń-termin na 26.01.
Czekam na resztę:Ciężarówka:

379 odpowiedzi na pytanie: STYCZEŃ 2015 :)

pegaz Dodane ponad rok temu,

Ewuś własnie kiedys tez miałam zakładać ten wątek i czekałam na Niego ! 😀 🙂

Jestem w ciaży i termin mam na 4 stycznia 🙂
Boje sie troszkę jak sobie poradze bo mam prawie roczna córeczkę ale bedzie juz wieksza bardziej rozumna samodzielniejsza z kazdym tygodniem wiec musze myslec pozytywnie 🙂
Czyli jestem druga ciezaróweczką styczniową :Ciężarówka::Wow!::Hura!:

Bylam ostatnio na wizycie i znowu trzeba pilnowac cisnienia skacze coś ;/

ewus Dodane ponad rok temu,

Hej!Nic się nie martw.Ja mam dwóch chłopaków z różnicą 1.5 roku i teraz między młodszym a dzidzią będzie rok i 10 miesięcy więc istny hardcore.Ale chyba jest więcej plusów z takiej małej różnicy wieku.Chłopcy już się od dawna razem bawią,starszy troszkę przypilnuje młodszego a najgorsze było chyba dla mnie pierwsze 6 miesięcy.Teraz Kuba ma 2 latka i 9 mies a Adaś rok i dwa mies.Witam serdecznie!

pegaz Dodane ponad rok temu,

Ewus no to troszkę mnie uspokoiłaś mam nadzieje ze podołam ale moj maz ma taką prace ze czasem nie ma go wogole w nocy czasem cały dziien i wraca padniety poznym wieczorem ale bywaja tez wolne dni mam nadzieje ze podołam ! 🙂
Nop to czekamy na reszte styczniowych mamusiek 🙂
U nas to jakos sie tak stało o pierwsze dziecie staralismy sie prawie 2 lata ciezki czas ja leczyłam sie duphastonem a teraz nawet niewiem kiedy to sie stało mowili ze z 2 łatwiej a my nawet nie planowalismy a STAŁO SIE ucieszyłam sie bardzo z takiej niespodzianki 🙂 JA nie mowiłam nie a maz tez niemiał nic przeciwko choc mowił ze moze poczekamy z 2 lata 🙂
ALe masz racje beda sie razem bawić i niebedzie duzej roznicy wieku 😛

Ciekawe czy moze chłopczyk bedzie to bedzie parka 🙂 Ale jak dziewczynka to maz sie ucieszy ! Laura za mna chodzi strasznie podoba mi sie to imie :Fiu fiu:
Ale to jeszcze kawałek drogi chodz pierwsza ciaze zniosłam ciezko i w szpitalu lezałam od 34 tyg ;/

ewus Dodane ponad rok temu,

Mój m też dużo pracuje czasami cały tydzień od rana do 23 i nie powiem-są dni kiedy mam ochotę wyjść i wrócić za tydzień:Śmiech:
Teraz ze starszkiem upiekliśmy ciasto i padł jak mucha a młodszy śpi od godziny więc mam czas na ogarnięcie kuchennego bałaganu:Boje się: Co do ciąży to u nas trochę śmiesznie bo niedawno odstawiłam Adasia od cyca i zaczęłam brać tabletki ale w kwietniu wszyscy polegliśmy na zapalenie płuc,byłam z nim w szpitalu,nie brałam tabletek z tego wszystkiego więc powiedziałam-jak nie zajdę w ciążę teraz to już się kończy na dwójce.No i zaszłam odrazu:Fiu fiu: Z chłopakami w drugim cyklu a tu bach-za pierwszym razem.
Nie martw się-ta ciąża pewnie będzie inna i trzymam kciuki za to,żeby była bezproblemowa:Kciuki:

olivia501 Dodane ponad rok temu,

Czesc dziewczyny, chetnie do was dolacze. Jestem w 7tc. Termin 19 stycznia 2015
to moj pierwszy raz i jak narazie zle znosze 1 trymestr. Dzis caly dzien wymiotuje, leze, spid, jem no spe na skurcze. Moja ciaza jest po criotransferze.
a jak wy sie czujecie ?

ewus Dodane ponad rok temu,

Hej!Zapraszamy!Narazie jakoś mało nas tutaj ale mam nadzieję,że to się niedługo zmieni.U mnie objawów brak-były mdłości ale teraz stwierdziłam,że to chyba z głodu bo jak jem to jest ok.To moja 3 ciąża i za każdym razem nie poznałam ściskania kibelka.Czekam na to z niecierpliwością bo u mnie chyba ciąże rodzaju męskiego nie dają żadnych oznak a tak bym chciała córeczkę:Kocham: No ale też czuję się non stop śpiąca tyle,że przy dwójce dzieci nawet nie mam czasu na sekundę przymknąć oka.
Będzie dobrze!

pegaz Dodane ponad rok temu,

Witam Was jestem padnięta po dniu dziecka byłam z mała i tak dawała popalić zaczeła chodzic wiec na minutkę z oka jej nie mozna puscic w domu wszystkie zakamarki poznaje wszystko z szuflad wyciaga dosłownie wszystko dobrze ze nocnikowanie idzie super to posadze ją i czekam poranna toaleta czekam na cieple dni to poleze na lezaku bo czasem to juz mnie plecy nogi bolą i cały czas chce mi sie spac piersi mi sie juz powiekszyły brodawy ciemne strasznie ale to dobry znak mam nadzieje ze to dziecie pokarmie dłuzej i bede miec wiecej pokarmu bo Zosie tylko 5 mies 🙂

Niemoge ustawic 2 suwaczka moze byc tylko 1 tutaj ? 😛

oliwia witaj kochana i GRATULACJE ze sie udało i kciuki zeby wszsytko było w jak najlepszym porzadku!!!

ewus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Pegaz:Witam Was jestem padnięta po dniu dziecka byłam z mała i tak dawała popalić zaczeła chodzic wiec na minutkę z oka jej nie mozna puscic w domu wszystkie zakamarki poznaje wszystko z szuflad wyciaga dosłownie wszystko

hehe skąd ja to znam 🙂 Adaś zaczął chodzić jak tylko skończył 9 miesięcy a szuflady do teraz codziennie przegląda:Fiu fiu: ale z nocnikiem jest na bakier.Posiedzi 30 sekund i ucieka :Śmiech: Na tym forum można mieć tylko jeden suwaczek. Kurcze w dzień to bym pospała jak bym miała możliwość ale noce są ostatnio koszmarne-budzę się o 2 i już potem nie mogę zasnąć:Niepewny: Chyba mam nocną bezsenność ciążową 🙂

anet Dodane ponad rok temu,

GRATULUJĘ Wam WSZYSTKIM

i życzę aby Wasze Styczniaki były równie bezproblemowe, spokojniutkie i grzeczniutkie jak mój styczniak (zreszta tak jest do dzis:))

pegaz Dodane ponad rok temu,

Dziekujemy Anet mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze a nie tak jak w pierwszej ciazy 🙂

ALe mi cyce urosły dziewczyny :O

A mdłosci atakuja i miso bleeee co ja na obiad zrobie zeby zjesc moze makarnon :Fiu fiu:

ewus Dodane ponad rok temu,

Dziękujemy anet.Również życzę spokojnej ciąży!
Pegaz moje UU narazie w tym samym małym rozmiarze ale pewnie niedługo osiągną monstrualne rozmiary:Fiu fiu:
Kurcze malutko nas narazie.Mam nadzieję,że pozostałe styczniówki narazie podczytują i niedługo do nas dołączą :Hmmm…:
Halo,halo!Dziewczyny,nie wstydźcie się tylko piszcie:)

anet Dodane ponad rok temu,

oby Wam te mdłości szybko minęły – choć ja od prawie 6-ciu miesięcy jem na obiad jedno i to samo w kółko – barszcz czerwony:)
mięso – podobnie, nawet nie myślę

Pegaz moja Agniesia miała 9 m-cy jak zaszłam w II ciążę i powiem Ci, że taka mała różnica wieku między dziećmi to tylko jeden WIELKI PLUS.

baska83 Dodane ponad rok temu,

witam 🙂 na razie tylko podczytuję ale dajcie mi tydzień… :]

nunkaaa Dodane ponad rok temu,

Gratuluję wszystkim STYCZNIÓWKĄ
Życzę spokojnych i bezproblemowych ciąż 🙂
Sierpnówka 2013

ewus Dodane ponad rok temu,

Dzięki Nunkaaa 🙂
baska83 ok tydzień poczekamy 🙂 Trzymam kciuki!
A ja mam taki apetyt,że cały czas coś podjadam:Boje się:nieźle mi się przytyje jeżeli nie dopadną mnie te porządne słynne mdłości:Foch: Czy to możliwe?Trzecia ciąża i w żadnej ich nie mieć?:Fiu fiu:

pegaz Dodane ponad rok temu,

Ja nałogowo dzis czereśnie i truskawki 😀

A mezowi to pierogi palnęłam i zadowolony 😀

Dziekuje nunkaaa Ty za niedlugo zobaczysz malenstwo 🙂

baska w takim razie czekamy z niecierpliwieniem :!

Ewuś chba sie rozkreci niebawem 🙂 😀

ewus Dodane ponad rok temu,

Ja dzisiaj mam mielone a na jutro już się pieką rolady.Dzieci śpią od 2 godzin to trochę poogarniałam,później wpadnie psiapsióła z małą więc ten beznadziejnie deszczowy dzień jakoś zleci.Niech już wraca słoneczko!

baska83 Dodane ponad rok temu,

dzieki 🙂 w przyszłym tygodniu mam drugą wizytę u gina na pierwszej byłam ok 5tc i niestety na usg nie było dużo widać ale test pozytywny, badanie ginekologiczne też wygladało ok no i od kilku dni mam okropne poranne mdłości mdłości nie mam ochoty na jedzenie więc jem po prostu na przymus … chcę jeszcze tylko ujrzeć małego groszka na usg a będę najszczęśliwsza 🙂 Dziś mam równy 8tc i termin z om na 17 stycznia 🙂

dziunka-angelo Dodane ponad rok temu,

WitaM stycznióweczki 🙂 też do was należę:Hyhy: mam termin na 5 stycznia,to moja czwarta ciąża,mam już trójkę-samych chłopców:) udzielam sie na grudniówkach bo będe miała cc i zrobią zapewne 2 tygodnie wczesniej,mdłości mam-zależy od dnia,raz mniejsze a raz wieksze,UU bolą i są wieksze,poza tym 3 kg już na plusie:roll: marzy mi sie córeczka ale przyjmę co Bóg da,już jestem oswojona z ekipą męską:)

ewus Dodane ponad rok temu,

Dziunka rozumiem,że u Ciebie tak jak u mnie dwóch chłopaków + mąż? 🙂 Nam się marzy Zuzinka ale jak będzie trzeci chłopak to fajnie.Najważniejsze zdrowie.
baśka na następnym badaniu już będzie wszystko pięknie widać więc nie musisz czekać tygodnia.Pisz,pisz 🙂

dziunka-angelo Dodane ponad rok temu,

Ewuś u mnie 3 chłopców+mąż :Hyhy:

ewus Dodane ponad rok temu,

O matko to faktycznie 😛 przydałaby się dziewczynka:Cwaniak: to trzymam:Kciuki: za córeczkę a Ty trzymaj za moją Zuzię 😀

pegaz Dodane ponad rok temu,

To ja 3mam za wasze dziewczynki a Wy za mojego chlopca? :Cwaniak::Kciuki:
:Wow!:

Ale mi niedobrze fuuuu

baska83 Dodane ponad rok temu,

ja z racji że mam tylko córeczkę jest mi to naprawdę bez różnicy jakiej płci będzie druga dzidzia 🙂 ale nie ukrywam że gdyby była druga dziewczynka miałabym sprawę ułatwioną :Hyhy: poza tym tez mi niedobrze od kiedy tylko otworzyłam oczy….

pegaz Dodane ponad rok temu,

Noo za mna to LAura chodzi wiec jakby dziewczynka była to tez bym sie cieszyła ubranka i wszystko mam 😀 😛

Spaghetti za mna chodzi moze zrobie 😛

megi Dodane ponad rok temu,

Ewcia po prostu muszę i tu napisać 🙂
Wielkie GRATULACJE, zdrowej i spokojnej ciąży i mocne kciuki :Kciuki: za Zuzię 😀

Będę na bieżąco jak tylko czasu mi starczy hehe i oczywiście GRATULUJĘi pozdrawiam wszystkie styczniowe mamy 🙂

megi Dodane ponad rok temu,

Kurcze muszę suwak edytować bo mi już Lulek chodzi hihi 😀

ewus Dodane ponad rok temu,

meguś dzięki słońce :Buziaki: jak już tyle osób trzyma za Zuzię to może się uda.A zresztą matko-wariatkowe kciuki zawsze działają cuda:Kciuki:
Zjadłam pączka i kurcze… coś mnie mdli.W ogóle to duszno dzisiaj strasznie i brzuch coś pobolewa no ale nie ma się co dziwić bo albo Kuba chce się ponosić a to Adaś chce na ręce.Trzeba im troszkę przystopować.Teraz śpią,obiad mam gotowy więc LABA 😀

neska1402 Dodane ponad rok temu,

Ło to ja nie będę gorsza od megi 😀 😀 😀

Ewcia kciuki za Zuzankę !!!!!!!!!!!!!!!!!! 😀 😀 😀 Nasze wariatkowe kciuki zawsze działają, wiesz ? 😀 😀

ewus Dodane ponad rok temu,

Nesia kochana! Dziękuję:o:Kocham: Wiem,wiem,że Wasze kciuki czynią cuda i na nie tak naprawdę najbardziej liczę. Na początku sierpnia będę miała prenatalne i mam nadzieję,że już się dowiem kto tam w brzuszku siedzi 🙂 Z Kubą i Adasiem właśnie wtedy mi powiedzieli więc bardzo,bardzo na to liczę. Trzymać i nie puszczać:Wow!: a najbardziej trzymać za to by było zdrowe-czy córcia czy synuś 😀

neska1402 Dodane ponad rok temu,

u mnie też dwa siurdaki pokazały się na prenatalnych 🙂 No ale wiesz, chłopaka łatwiej dostrzec niż dziewuchę potwierdzić w 100 % 🙂

olivia501 Dodane ponad rok temu,

Hej kobitki, wczoraj mialam drugie USG, maluszek rosnie, mierzy 12,3 mm i serduszko bije 136 uderzen na nim 🙂 7tc4d
zalozono mi ksiazeczke, zlecono badania na za 3 tyg. Gdyby nie wymioty byloby cudnie, ale i tak jestem przeszczesliwa 🙂

ewus Dodane ponad rok temu,

olivia :Hura!:super wiadomości przynosisz!!! Ja mam wizytę 10.06.:Stres: i już się trochę stresuję.
Nesia liczę na to,że nic nie dostrzegą i będzie jakaś nadzieja,że może jednak płeć żeńska.Już widzę siebie panikarę przed prenatalnymi-za każdym razem się tak stresuję,że już nawet płeć mi obojetna:Fiu fiu:

ewus Dodane ponad rok temu,

Właśnie pożarłam całą puszkę śledzi w pomidorach:Boje się:No non stop coś jem.Już dzisiaj nakupiłam owoców ale i tak później jem i jem i jem:Niepewny:

ugdfvdbsd Dodane ponad rok temu,

Witam 😉
2 tygodnie temu dowiedziałam się że jestem w ciąży!! SZOK. Totalny szok… Staraliśmy się z mężem ponad rok i okazało się że musimy chyba spróbować z in vitro… Po takiej diagnozie postanowiłam zmienić lekarza… Zajeżdżam na wizytę iii… okazuje się że jestem w ciąży 😉 W piątek mam wizytę to dokładnie będę wiedziała który to tydzień (bo według mnie 7 lub 8) i na kiedy termin porodu 😉 i co najważniejsze czy ciąża pojedyncza czy bliźniacza 😀

Pozdrawiam wszystkie przyszłe mamusie :Kciuki:

pegaz Dodane ponad rok temu,

UGDFV bd kciuki 3mac! 🙂

oliwia super wiesci! 🙂

Ewuś a ja pożarłam miche truskawek,bułke z pomidorem i jogurt a moja córa dzisiaj tak daje popalić wszystko dosłownie wszystko jest na bleeeee i ląduje na podłodze ;/ 5 zab idzie jak u Twoich było z zabkami ? 🙂

Mi jeszcze kawałek do wizyty ale serduszko widziałam juz bijace :Wow!::Wow!::Taniec::Taniec::Radocha:

baska83 Dodane ponad rok temu,

ugdf ogromne gratulacje ! 🙂
olivia to super ja już nie mogę sie doczekać mojej wizyty ale jak zawsze stresuje sie strasznie. W pierwszej ciąży jakoś tak mniej sie wszystkim przejmowałam… teraz oprócz taty i małej nikt o dzidziusiu jeszcze nie wie 🙂

ewus Dodane ponad rok temu,

UG…… chyba w życiu nie zapamiętam Twojego nicka:Fiu fiu: 😀 trzymam kciuki i witamy 🙂
Pegaz starszak już dawno ma komplet a młodszemu brakuje 3 i 5 ale jak idą zęby to też jedzenie jest blee jedynie mleko idzie w całości no i jest dużo wstrętnie pachnących kup 😛
Śledzie dobiłam Kinder Bueno:Śmiech: i zaraz się dorwę do winogron :Wstyd:

ugdfvdbsd Dodane ponad rok temu,

hehehe może prościej będzie Paulina. 😉
o widzę że już macie pierwsze zachcianki :Boje się:
ja jak na razie jeszcze nic nie odczuwam ani nie wymiotuję… Moje koleżanki mówią że każda po kolei do 5 miesiąca wymiotowała i chudła. Ciekawe dlaczego ja nie mam takich objawów. Wy kobietki miałyście takie objawy? :Hmmm…:

ewus Dodane ponad rok temu,

U mnie poza sennością-każda ciąża to nuda.Ani mdłości,UU nie bolą,jem wszystko i ogólnie nie oszczędzam się za bardzo a już teraz przy dwójce maluchów to o odpoczynku nie ma mowy.
Mam stertę ciuchów do prasowania ale mam też megalenia i dzisiaj nie poprasuję.Jeden dzieć spi,drugi szaleje…
Paulina zmień sobie serducho na suwaczku bo jesteś już w 40 tygodniu 😀

Znasz odpowiedź na pytanie: STYCZEŃ 2015 :)?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam z dzieckiem taki problem
Podejrzenie podwójnej śledziony.
Witam wszystkie mamy może któras spotkała się u dziecka z podwójną śledzioną?byliśmy wczoraj na usg jamy brzusznej pani doktor podejrzewa drugą śledzionę o wym.1,9x1,42cm w okolicy wnęki śledziony spotkała sie
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
mieszkanie / stancja na miesiac w warszawie
klasycznie licze na pomoc w odpowiedzi na kuriozalne pytanie moja byla uczennica z BG (teraz studiuje w UK) zostala zaproszona do odbycia stazu letniego w duzej firmie w warszawie potrzebuje jakiejs bazy
Czytaj dalej