Szkła kontaktowe a poród?

Dziewczyny zbliża mi sie termin, i się zastanawiam, jaki moze byc komfort rodzenia w szkłach kontaktowych.
Czy któras z Was nie zdjela szkieł i wszystko poszło dobrze?
Co o tym myslicie?

pozdrawiam

24 odpowiedzi na pytanie: Szkła kontaktowe a poród?

  1. Zamieszczone przez DorciaByg
    Dziewczyny zbliża mi sie termin, i się zastanawiam, jaki moze byc komfort rodzenia w szkłach kontaktowych.
    Czy któras z Was nie zdjela szkieł i wszystko poszło dobrze?
    Co o tym myslicie?

    pozdrawiam

    ja bym sie nie odwazyła

    juz kilka razy mala łapką mi wcisnąla szkla pod powieke,a porod to nie bajka i trzeba przy parciu mocno zacisnąc powieki -więc nie wiem czy chciałabys przy bolach szukac szkła(bo diabli wiedzą czy np nie zatrzesz oka albo cos innego niekontrolowanego zrobisz 🙂 )

    • Ja byłam w soczewkach. Nie jestem przywyczajona do okularów (późno wzrok mi się popsuł) i bym je zmasakrowała. 🙂 Najpierw poród naturalny a finalnie skończyło się cc i też ciągle w soczewkach.
      Zyję… moje oczy też… ale czy to było rozsądne nie wiem… 🙂

      • Ja tez rodzilam w soczewkach!
        Nie wydaje mi sie zeby to odgrywalo jakas role. Gdyby bylo to zagrozeniem, napewno lekarz zalecilby wyciagniecie ich z oczu. Dodam ze porod naturalny zakonczony byl cesarka.

        • W szkole rodzenia położa urzedzała, aby ściągnąć, już nie pamiętam dlaczego, ale pamiętam, że wtedy uznałam, że to brzmi tak nieciekawie, że niezależnie od wady wzroku bym je ściagnęła. Ja bym nie ryzykowała…

          • mnie dwa razy kazano zdjac, podobno takie przepisy

            polozna tlumaczyla, ze na wypadek gdyby trzeba bylo nagle podac znieczulenie ogole (oczywiscie male prawdopodobienstwo, ale jednak istnieje)
            o co chodzilo, nie pamietam, ale pokornie zdjelam i rodzilam na slepo/w okularach:D

            • rodziłam w soczewkach 🙂

              • Dwa razy rodziłam w soczewkach i to bez znieczulenia, przez kilka godzin. Nic z soczewkami sie nie działo.

                • Ciekawe pytanie 🙂 Nawet nie wiem czy mialam okulary na nosie podczas swojego ciecia cesarskiego czy mi zabrali- nie pamietam ale soczewki napewno zostaly w domu 😉 Chociaz wnioskuje ze okularow mi chyba nie zabrali bo pierwsze spojrzenie na corki buzke pamietam wiec musialam ja widziec 😉

                  Jezeli lekarz sie nie doczepi to mialabym na oczach te jednodniowe soczewki zeby moc w kazdej chwili zdjac i wyrzucic jesli zajdzie tak potrzeba lub ochota a pod reka mialabym pudelko ze standardowymi okularami 😉

                  • Dziewczyny ktore rodzily w soczewkach:
                    To bylo za zgoda lekarza (poloznej), czy po prostu nie pytalyscie o soczewki a nikt nie mowil nic na ten temat?

                    • Zamieszczone przez Elza27
                      Dziewczyny ktore rodzily w soczewkach:
                      To bylo za zgoda lekarza (poloznej), czy po prostu nie pytalyscie o soczewki a nikt nie mowil nic na ten temat?

                      Ja rodzilam za zgoda/wiedza lekarza i pielegniarek. Pytali czy nosze i czy mam w czasie porodu i zapisali sobie w papierach, ale nie kazali wyjmowac. Pierwszy porod byl przedwczesny sn, drugi cc.

                      • A ja myślałam że przy porodzie będzie Ci towarzyszyć ekipa “Szkła kontaktowego” 😉

                        • Zamieszczone przez magdasz
                          Ja rodzilam za zgoda/wiedza lekarza i pielegniarek. Pytali czy nosze i czy mam w czasie porodu i zapisali sobie w papierach, ale nie kazali wyjmowac. Pierwszy porod byl przedwczesny sn, drugi cc.

                          Piękna foteczka w podpisie

                          • Dzieki dziewczynki za pomoc.
                            chyba sie odwaze i nie sciągne ich, bo jednak komfort rodzenia nie “na slepca”:) jest super.
                            Bałam sie tylko przesuszenia oka, bo kurcze te bóle, skórcze i zamykanie oczu.
                            Ale co tam jak cos to je poprostu wyciągne i chops przejde na okularki:)).
                            Dzieki.

                            • Zamieszczone przez DorciaByg
                              Dzieki dziewczynki za pomoc.
                              chyba sie odwaze i nie sciągne ich, bo jednak komfort rodzenia nie “na slepca”:) jest super.
                              Bałam sie tylko przesuszenia oka, bo kurcze te bóle, skórcze i zamykanie oczu.
                              Ale co tam jak cos to je poprostu wyciągne i chops przejde na okularki:)).
                              Dzieki.

                              A moze do porodu zafunduj sobie szkla jednodniowe, Acuvue Moist Johnsona.
                              Sa super! Wlasnie nie wysuszaja sie, a jak cos nie tak, to wyciagasz i do kosza.
                              JA w takich chodze codziennie, mialam “suche oko” a teraz problemu brak.
                              Naprawde polecam i pozdrawiam,
                              Powodzenia, wszystko bedzie super
                              Czy to Twoj pierwszy porod?

                              • A ja nawet okulary sciaglam bo w dal patrzeć nie musiałam a do książki nie są mi potrzebne(pól porodu romans czytałam)zreszta okulary przy lezeniu mało wygodne;)

                                • Zamieszczone przez mamulka
                                  A moze do porodu zafunduj sobie szkla jednodniowe, Acuvue Moist Johnsona.
                                  Sa super! Wlasnie nie wysuszaja sie, a jak cos nie tak, to wyciagasz i do kosza.
                                  JA w takich chodze codziennie, mialam “suche oko” a teraz problemu brak.
                                  Naprawde polecam i pozdrawiam,
                                  Powodzenia, wszystko bedzie super
                                  Czy to Twoj pierwszy porod?

                                  A drogie takie szkła bo ja nasze miesiecczne ale mam ochotę na zmianę

                                  • Zamieszczone przez agazyla
                                    A drogie takie szkła bo ja nasze miesiecczne ale mam ochotę na zmianę

                                    Przyłączam się do pytania. Bo ostatnio pytałam o nie z rok temu
                                    to trzeba było kupić 30 szt. minimum. i wychodziło to duzo, duzo drozej niz miesieczne. (tylko pytałam u optyka, nie w sieciówce)
                                    Moze teraz jakos mozna inaczej kupic? A jesli wiecie gdzie to tez prosze o podpowieć.

                                    • Zamieszczone przez agazyla
                                      A drogie takie szkła bo ja nasze miesiecczne ale mam ochotę na zmianę

                                      Dziewczyny,
                                      Sa drozsze od “zwyklych” ale odpada kupno plynow do mycia, pojemniczkow itp. W sumie wychodzi na to samo.
                                      Nie wiem dziewczyny ile kosztuja w Polsce bo ja zza oceanu, ale tutaj ok.$20-22 za 30 sztuk, bo po tyle jest w pudeleczku.
                                      Zawsze mozesz isc do okulisty i poprosic o probna pare soczewek. I tak musi je dopasowac do Twojego oka.
                                      JAk powiesz ze do porodu, to moze dorzuci jeszcze jedna pare
                                      Ale sobie to wykombinowalam.
                                      Nie, mowie serio, polecam goraco.

                                      • Zamieszczone przez DorciaByg
                                        Dziewczyny zbliża mi sie termin, i się zastanawiam, jaki moze byc komfort rodzenia w szkłach kontaktowych.
                                        Czy któras z Was nie zdjela szkieł i wszystko poszło dobrze?
                                        Co o tym myslicie?

                                        pozdrawiam

                                        dwa porody naturalne w szkłach i było bez najmniejszych problemów 🙂

                                        • pierwszy porów w szkłach, przy porodzie nie miałam czasu myśleć o ich zdjęciu, wszystko działo się bardzo szybko ;). Jedyny problem był taki iż w nich później zasnęłam (rodziłam w nocy) i rano miałam bardzo suche oczy
                                          Przy samych bólach/parciu szkła w niczym mi nie przeszkadały
                                          Drugi poród – w okularach. Miałam więcej czasu i zdecydowałam się je wcześniej zdjąć.
                                          Co do pozwolenia personelu to nikt mnie się nie pytał czy noszę szkła.

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Szkła kontaktowe a poród?

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general