Szukam noclegu w Zakopanem, na jedną noc

Kochane Forumki, szukam miejsca na nocleg w Zakopanem w nocy z 26 na 27 lipca… może któraś z Was ma tam ciocię, albo sama tam mieszka i zechciałaby przygarnąć mnie z synem na tę jedną noc (oczywiście odpłatnie, ale w przyzwoitej cenie 🙂 ) to będę wdzięczna za informację… obdzwoniłam kilka schronisk, ale jak na razie lipa, jutro będę dzwonić dalej…

P. S. Prośba do Adminek: czy ten mój wąteczek może TU trochę powisieć?

Pozdrówki 🙂

4 odpowiedzi na pytanie: Szukam noclegu w Zakopanem, na jedną noc

  1. musi być centrum Zakopanego? Ja mam namiar na super nocleg w Gliczarowie Górnym koło Bukowiny…U Hanusi. Pyszne jedzenie, fajne właścicieli…domowy klimat. I tanio 🙂

    • w Kościelisku mam namiary

      • dzięki dziewczynki 🙂 udało się znaleźć 🙂 34 minuty od dworca 🙂 szkoda, że nad Morskim Okiem nie było wolnego miejsca… ale co tam…

        jedziemy w nocy z 25/26, wyśpimy się w autobusie, rano będziemy w Zakopanem, i pędzimy nad Morskie Oko, wieczorkiem do miejsca przekimania, i na drugi dzień do 19:50 szlajanie się :D… o 2:40 28 lipca będziemy we Wrocku :)… taką sobie robimy wycieczkę ze synusiem 🙂

        Pozdrówki 🙂

        • fajnie 🙂 udanego wypoczynku

          Znasz odpowiedź na pytanie: Szukam noclegu w Zakopanem, na jedną noc

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ciąży

          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej →

          Ile kosztuje żłobek?

          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej →

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

          Czytaj dalej →

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej →

          Wielotorbielowatość nerek

          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

          Czytaj dalej →

          Ruchome kolano

          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general