tabletki

ostatnoi bylam u lekarza na badaniu poporodowym i zapytalam o antykoncepcje na to on przepisal mi tabletki ale mam takie watpliwosci,chociaz on mnie zapewnial ze spokojnie moge miec po nich jeszcze dzieci, poniewaz chce miec dziecko drugie za jakies 2 lata. Wspomnial tez o spirali ktora zaklada sie na dwa lata wiec to by akurat pasowalo, tylko ze nasluchalam sie o tych spiralach samych zlych rzeczy i nie wiem co wybrac!!
pozdrawiam
Iza i FAbianek

10 odpowiedzi na pytanie: tabletki

  1. Re: tabletki

    ja biorę pigułki

    też chcę drugą dzidzię za kilka lat

    Julia mamusia Ignasia

    • Re: tabletki

      To samo…przy odpowiednim wietrze może za jakieś dwa, trzy lata bedę miała nastepną dzidzię…..hi,hi,hi…..

      Chronicznie niewyspana Julka, mama 5 miesięcznego chyba ząbkującego Karolka

      • Re: tabletki

        czemu tak pozno? :))

        Pozdrawiam
        Dagmara

        • Re: tabletki

          To pytanie do mnie?

          Chronicznie niewyspana Julka, mama 5 miesięcznego chyba ząbkującego Karolka

          • Re: tabletki

            Julia a jakie bierzesz pigułki, ja karmię piersią i słyszałam o Cerazette (nie wiem, czy dobrze napisałam), co o nich sądzisz? Ty też karmisz piersią?

            Pa,

            Joanna mama Julci-śmieszki (ur. 8.08.2002r.)

            • Re: tabletki

              taaak:)

              Pozdrawiam
              Dagmara

              • Re: tabletki

                To wcale nie późno….. A Ty chcesz wcześniej mieć drugie dziecko? Ja na razie padam na pysk, jak to ładnie określiła kiedyś Smoki….

                Chronicznie niewyspana Julka, mama 5 miesięcznego chyba ząbkującego Karolka

                • Re: tabletki

                  Wlasnie sama nie wiem…myslalam zeby starac sie o drugie jak Jas skonczy roczek,ale jetsem notorycznie niewyspana,boli mnie kregoslup,nie wyrabiam sie z niczym i w ogole nie wyobrazam sobie drugiego dziecka. Boje sie jednak ze jak zrobie zbyt dluga przerwe to nie bedzie mi wcale chcialo!A…z tym “tak pozno ” to byl zart:)Z drugiej strony to moze rzeczywiscie lepiej miec dwojke po sobie i szybciej miec “z glowy” odchowanie Maluszkow…sama nie wiem… A jedynak?to chyba nie dla mnie hihihi Moja kolezanka jeszcze niedawno sie zaklinala ze nie mowy o drugim dziecku-nie wiedzac ze juz jest ono w drodze:)moze i mi sie to przytrafi?Chyba bym sie z siebie posikala,w tym wieku wpasc:)

                  Pozdrawiam
                  Dagmara

                  • Re: tabletki

                    W tym wieku? A ile masz lat? Bo ja 27…i chyba jednak poczekam z drugim……….musze odespać te noce…poza tym praca…..

                    Chronicznie niewyspana Julka, mama 5 miesięcznego chyba ząbkującego Karolka

                    • Re: tabletki

                      Ja juz mam 29…im bede starsza tym bardziej mi sie chyba nie bedzie chcialo…mysle sobie ze jak odchowam dziedziaczki to sobie odpoczne,ale to chyba nie takie proste)))

                      Pozdrawiam
                      Dagmara

                      Znasz odpowiedź na pytanie: tabletki

                      Dodaj komentarz

                      Mozarella w ciąży

                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                      Czytaj dalej →

                      Ile kosztuje żłobek?

                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                      Czytaj dalej →

                      Dziewczyny po cc – dreny

                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                      Czytaj dalej →

                      Meskie imie miedzynarodowe.

                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                      Czytaj dalej →

                      Wielotorbielowatość nerek

                      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                      Czytaj dalej →

                      Ruchome kolano

                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                      Czytaj dalej →
                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                      Logo
                      Enable registration in settings - general