takie sobie staranka

Czołem wszystkim “starającym się”
Pisze tylko po to, żeby życzyć Wam wszystkiego dobrego, dobrego wiosennego humoru i wspaniałych fasoleczek, które zmienią sie w piękne, różowe bobasy. Mam dobry nastrój i chcę się nim z Wami podzielić, bo dość dużo smuteczków zionie z tego forum – czas to poprawić moje drogie.
Nie doczekałam się jeszcze swojej fasoleczki i zaczełam nowy cykl (poprzedni bez wspomagaczy był ok), w którym poddamy się wszelkim możliwym badankom. Mimo tego, że nie mam w sobie małego lokatora, patrzę sobie na świat i myślę, że starania też mają swój urok i dlatego postanowiłam być optymistką i spokojnie cieszyć się swoim staraniem…
Bardzo chcę Was tym zarazić i wierzę głęboko, że dzięki temu szybciutko będziemy cieszyły się największą radością, czego Wam z całego serduszka życzę.
M
Od czasu jak zmieniło mi sie podejście uśmiecham się do wszystkich babek w ciąży na ulicy – fajne uczucie (polecam)

3 odpowiedzi na pytanie: takie sobie staranka

  1. Re: takie sobie staranka

    Och, zaraziłam się tym dobrym humorem 🙂 Idę na spacerek troszkę się pouśmiechać 🙂
    Pozdrawiam

    • Re: takie sobie staranka

      Magduś- strzał w dziesiątkę!
      Mimo, ze jestem po poronieniu (02.02) 🙁 i Mężuś ukochany wyjechał to jakoś zaczynam podnosić główkę do słoneczka i coraz częściej się uśmiecham :-).
      Dziewczynki- wiosna w pełni, słoneczko rozdaje swoje promyczki to i my zacznijmy cieszyć się tym co mamy, naszymi staraniami, naszymi ukochanymi, naszym zyciem :-).
      Wtedy naprawdę jest o wiele łatwiej pokonać wszelkie przeciwności losu :-).

      Życzę samych słonecznych dni, dużo dystansu i optymizmu :-))))).

      Olivka.

      • Re: takie sobie staranka

        Hej!
        Dzięki za optymizm, myślę, że im go więcej tutaj, tym lepiej…Ja też już nie patrzę z nienawiścią na kobiety z brzuszkami, ale raczej z czułością… Chociaż nie powiem, dużo ich teraz po ulicach chodzi, yyyy : )))

        Starania radosne – choć niecierpliwe – od 4 miesięcy

        Znasz odpowiedź na pytanie: takie sobie staranka

        Dodaj komentarz

        Mozarella w ciąży

        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

        Czytaj dalej →

        Ile kosztuje żłobek?

        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

        Czytaj dalej →

        Dziewczyny po cc – dreny

        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

        Czytaj dalej →

        Meskie imie miedzynarodowe.

        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

        Czytaj dalej →

        Wielotorbielowatość nerek

        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

        Czytaj dalej →

        Ruchome kolano

        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

        Czytaj dalej →
        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
        Logo
        Enable registration in settings - general