ten małpiszon!!!! @

no nie!!! myślałam,że dostanę tą wstretna @ jutro a tu proszę zanosi się na dzis, juz jakies plamienia… A przeciez mam zrobic badania 1-3 dc, polecałyście jako najlepszy 3dc na badanka hormonów itp…kurcze to wypada w niedziele, labolatorium nieczynne nigdzie!!, co ja mam teraz zrobic…potraktowac te palmienia jako takie sobie…pewnie w ciągu dnia przyjdzie na [email protected]
Moze zrobie hormony jutro (2dc) i w poniedziałek (4dc)…juz wariuje, ale mam was pomóżcie moje skarbniczki wiedzy…
Nienawidze tej @@@

3 odpowiedzi na pytanie: ten małpiszon!!!! @

  1. Re: ten małpiszon!!!! @

    Aniu, mi się wydaje, że najpierw zaczekaj czy plamienia przejda w “prawdziwą” @, bo wtedy dopiero mozna zacząć liczyć… ale nawet jesli zacznie sie dziś to poniedziałek 4 dc jest jak najbardziej OK. Tak mi mówiła moja ginka… tak więc nie martw się….przeganiaj małpiszona i do dzieła… pozdrowionka

    ami7
    [Zobacz stronę]

    • Re: ten małpiszon!!!! @

      Dziekuje,
      Ja jestem taka zielona w tych sparwach..w sumie lekarz wszystko tłumaczył,ale chyba juz mam za duzo na głowie, a zreszta wiem ze moge zawsze na na was KOCHANE!!!!liczyc…dziekuje

      buziaki

      • Re: ten małpiszon!!!! @

        Ami ma rację.
        Nie rób jutro badań, bo za wcześnie, a i szkoda łapek kłuć bez potrzeby.
        4dc jest jak najbardziej ok.
        Ekspert na Bocianie kiedyś napisał, że najlepszym dniem na początku cyklu do badania hormonków jest właśnie 4dc.
        Pozdrawiam

        Ania

        Znasz odpowiedź na pytanie: ten małpiszon!!!! @

        Dodaj komentarz

        Mozarella w ciąży

        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

        Czytaj dalej →

        Ile kosztuje żłobek?

        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

        Czytaj dalej →

        Dziewczyny po cc – dreny

        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

        Czytaj dalej →

        Meskie imie miedzynarodowe.

        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

        Czytaj dalej →

        Wielotorbielowatość nerek

        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

        Czytaj dalej →

        Ruchome kolano

        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

        Czytaj dalej →
        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
        Logo
        Enable registration in settings - general