termometr do ucha – czy warto?

dziewczyny, moja Basika tragicznie znosi ząbkowanie… teraz wyszly jej 4ki ale brak 3jek… gorączkuje nawet do 39… ale cholernie trudno jej zmierzyć temperature. Myślałam o termometrze do ucha – czy to warto? macie takie? czy to nie wywalanie kasy w błoto?
pap i Basika 8.9.03

9 odpowiedzi na pytanie: termometr do ucha – czy warto?

ala25 Dodane ponad rok temu,

Re: termometr do ucha – czy warto?

warto ale pod warunkiem, ze dobry. Ja mam taki do ucha, ale mozna tez mierzyc temp. na skroni. W przeciwienstwie do innych “dousznych” jest b. dokładny. Kupiony był w aptece. Nazywa się Actiwave.
Polecam.


Ala i Filipek
ur 29.07.2003

rudasek Dodane ponad rok temu,

Re: termometr do ucha – czy warto?

a ile kosztuje?

Mikołaj 16.08.2003

mamaala Dodane ponad rok temu,

Re: termometr do ucha – czy warto?

moim zdaniem warto, my mamy Brauna, był dość drogi, ale sa inne, tańsze i równie dobre, ja nie wyobrażam sobie innego sposobu mierzenia temperatury mojej wiercipięcie 🙂

Aga i Ala (10.02.2003)

kmw Dodane ponad rok temu,

Re: termometr do ucha – czy warto?

Mam termometr Braun’a – wedlug mnie warto. Choc teraz widzialam tez takie, ktorymi mierzy sie temp na czole (wyglada podobnie jak ten do ucha, tyle ze do pomiaru sluzy taka kulka), wiec pewnie nad takim bym sie zastanowila. Niestety nie znam zadnych opinii na jego temat.
[Zobacz stronę]


Karina i Kubus <10.06.2004>

redford Dodane ponad rok temu,

Re: termometr do ucha – czy warto?

My mamy Brauna, przeszedł już parę przeziębień i jest naprawdę dobry. Trzeba się nauczyć dobrze wkładać, żeby podał prawidłową temperaturę, ale to kwestia wprawy. Po sekundzie już podaje wynik. Mały tak lubi to pikanie, że sam sobie wkłada i “mierzy”

anet Dodane ponad rok temu,

NIE!!!!!!!

zadalam czas temu podobne pytanko
odpowiedzi rozne – zdecydowalm ze kupie – wkoncu taki dokladny i wogole
kupilam i… nie mierze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dlaczego? – naprawde trzeba potrafic to robic, za kazdym razem inna temp i to takie rozbieznosci ze szok!
nigdy nie jestem pewna pomiaru – a przeciez od niego zalezy fakt czy podac cos p. goraczkowego czy nie
czytalam sporo nt jak prawidlowo mierzyc tem – niby wszystko rozumiem a jednak nie mierze prawidlowo
szkoda kasy, ja zaluje!
kupilam zwykly rteciowy i na nim polegam calkowicie
zreszta jakbys miala mozliwosc porzyczenia od znajomych to sama bys sie przekonala o czym pisze, oczywiscie porzyczyc w sytuacji goraczki – taki term ma specjalne nakladane wkladki-kapturki tak ze spoko mozna mierzyc temp roznym osobom
jesli mozesz to sprawdz sama

Agniesia 7.07.02 +Adrianek 3.01.04

ala25 Dodane ponad rok temu,

Re: termometr do ucha – czy warto?

JA płaciłam ok. 120 zł


Ala i Filipek
ur 29.07.2003

agusjot Dodane ponad rok temu,

Re: termometr do ucha – czy warto?

Ja mam Omron. Też sie na poczatku wsciekałam, bo nie umiałam mierzyć w były rozbieżności. Po kilku próbach jest ok, a Kubek sam sobie chce mierzyć, bo pika.

Aga i Kuba (25.06.2003)

agnessa Dodane ponad rok temu,

Re: termometr do ucha – czy warto?

Ja polecam, gdyby nie taki termometr to w ogóle nie mierzyłabym Oli temperatury…..
A teraz Ola sama wkłada sobie go do ucha….
To duży koszt, ale wg mnie się opłaca….
aga i Ola 16/01/04

Znasz odpowiedź na pytanie: termometr do ucha – czy warto?

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
nie za mało jak na 7-miesięczniaka?
Chodzi o menu mojego 7m-cznego dziecka. Rano je kaszkę kukurydziano -ryżową Nestle z dodatkiem owoców, dodaję różne owoce te tzw deserki, raz jabłko z bananami lub owoce leśne
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
ząbki: 4 przed 3kami?
mam pytanie o ząbki - czy 4ki wychodzą przed 3kami? podobno tak - lekarz tak powiedział kiedy kazalam mu zajrzeć w Basiową japkę... ale czy to rzeczywiście norma? pap i
Czytaj dalej