test gotowości przedszkolnej dla sześciolatka

33 zadania
chętnym prześlę na maila

[przynajmniej dziecku się nie będzie nudzić ]

edytuję

post jest sprzed roku

obecnie nic już nie posiadam

Strona 2 odpowiedzi na pytanie: test gotowości przedszkolnej dla sześciolatka

  1. Zamieszczone przez Lea
    rozumiem, ze wszystkie dziewczyny podaly adresy z takich skrzynek? 😉

    no
    druga na pewno

    • W każdym razie wspominam o tym, bo kiedys sie przekonalam, jak to dziala 😉

      dzis faktycznie jest o tyle lepiej, ze niektore konta maja automatyczne blokady spamu

      • Ja rowniez [email][email protected][/email]

        • Ja też poproszę na: [EMAIL=”[email protected] Net”][email protected] Net[/EMAIL]
          z góry dziękuję…
          pozdrawiam KAsia i…

          Dominik 16.12.1996/Kubuś 24.07.2003

          • to i ja poproszę:)
            adres przesyłam na priva.

            • poproszę również i dziękuję

              • Zamieszczone przez EwkaM
                33 zadania
                chętnym prześlę na maila

                [przynajmniej dziecku się nie będzie nudzić ]

                Ja też poproszę na [email][email protected][/email]
                dzieki

                • Zamieszczone przez EwkaM
                  33 zadania
                  chętnym prześlę na maila

                  [przynajmniej dziecku się nie będzie nudzić ]

                  bardzo poproszę, adres prześlę na priv

                  • Ja też poproszę
                    [email][email protected][/email]
                    Dzięki

                    • Dostałam i jeszcze raz bardzo dziękuje 🙂

                      • proszę o cierpliwość

                        wieczorkiem prześlę – na razie jestem w pracy

                        • Dziękuję. U nas to troche na wyrost bo młody za 2 tygodnie konczy 4 latka ale….lubie gromadzić takie rzeczy.

                          • Jeszcze ja poproszę:
                            [email][email protected][/email]

                            • Bardzo fajne te zadania – moje dziecie uwielbia takie ćwiczenia:)
                              Dzięki Ewa.

                              • Zamieszczone przez aoh
                                Bardzo fajne te zadania – moje dziecie uwielbia takie ćwiczenia:)
                                Dzięki Ewa.

                                moje na szczęście też

                                • dziękuję 🙂

                                  • dziekuje 🙂

                                    juz przeslalam siostrze 🙂

                                    • Dzięki Ewa 🙂

                                      • ja też poproszę
                                        adres na priv

                                        • Ewka ja tez bym poprosila – lkleina (at) yahoo.com

                                          I czy to jest test przed pojsciem do pierwszej klasy czy zerowki?

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: test gotowości przedszkolnej dla sześciolatka

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general