testowałam, byłam na rozmowie…

Witam kobiety.
Słuchajcie -Zdecydowałam dziś rano zrobić test (28dc.) Zmobilizowała mnie temperatura poranna 37.1.
Trzeba wziąć poprawkę, bo gardło trochę boli i katar mam. Więc nie wiem czy wyższa od kilku dni temperatura, nie jest spowodowana przeziębieniem.
Wynik testu – (pre-test) ślad po drugiej kresce. Nie wiem jaki powinien być wynik braku ciąży – zupełny brak nawet śladu po kresce? jak to było u Was dziewczyny?
Najpierw pokazała się ta ładna różowa a po kilku minutach taki leciutki ślad po drugiej. (Zaraz wezmę aparat i zrobię jej zdjęcie, to Wam pokaże.)
Przed 3 godzinami zauważyłam plamienie (chyba okresowe)więc twierdzę, ze w ciąży nie jestem.

Pojechałam więc na spokojnie na rozmowę do drugiego gimnazjum, śmiem twierdzić, ze spodobałam się Pani dyr. (dobrze, ze kiecki nie zalozylam:)) ale nie wiem czy coś z tego wyjdzie, bo 2 etaty w 2 szkołach… to za dużo stwierdziła, ale w sierpniu mam się przypomnieć jak coś.
W sumie nie jestem załamana, jest dobrze. Trzymajcie się kobiety i dziękuję za wsparcie i zainteresowanie.
Powiedzcie mi dziewczyny, jak wygląda pre-test negatywny??
Pozdrawiam

Kate

3 odpowiedzi na pytanie: testowałam, byłam na rozmowie…

dada Dodane ponad rok temu,

Re: testowałam, byłam na rozmowie…

Witaj, u mnie 27dc nie bylo nic zupelnie – jedna wyrazna krecha tylko. Nie chce rozbuchiwac Twoich nadziei, bo nie wiem jak to z plamieniem – mzoe ktos ma inne doswiadczenia…
Pozdrawiam, trzymam kciuki za prace

dada

ciku Dodane ponad rok temu,

Re: testowałam, byłam na rozmowie…

Kate ja wlasnie mialam taka druga blada kreske. Sama nie wiem co o tym myslec….Ja chyba nie bede dobrym doradca w takiej sprawie

Ciku
wykresik

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: testowałam, byłam na rozmowie…

Ok. poczekamy, zobaczymy. Jade do Olsztyna, będe wieczorem i myśle, że wtedy jak mam mieć okres to go dostanę.
Trzymam kciuki za Ciebie Agi!! i inne chcące chcący i niechcący:))
Pa!

Kate

Znasz odpowiedź na pytanie: testowałam, byłam na rozmowie…?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
to już jutro...
Jutro mam wizytę u nowego lekarza. Boję się jak cholera....Wcześniej niby wszystko ok, ale....odkąd zaczęłam sie starać wydaje mi się, że znów wszystko szaleje (tam w środku). Od jutra też
Czytaj dalej
Dla starających się
fazy cyklu miesiaczkowego
hej, wprawdzie nie naleze juz od jakiegos czasu do grona starajacych sie ale znalazlam na innym forum plansze cyklu miesiaczkowego i pozwalam sobie ja tu zamiescic. mam nadzieje,ze sie przyda ,szczegolnie
Czytaj dalej