Tez juz znam plec :)))

Rodzina chciala chlopca – bo przedluzenie nazwiska i takie tam… 🙂 Ja tez myslalam ze bedzie chlopiec, ale na przekor rodzinie chcialam dziewczynke: bo lepiej dogadaja sie z Natalia, bo beda mogly razem chodzic na imprezy, pozyczac sobie ciuchy, zwierzac sie z milosnych sekretow… No i bylaby szansa, ze druga corcia bedzie podobna do mamusi skoro Natalia poszla w tate. Moze tak bedzie, bo dzisiaj na usg lekarz dojrzal “charakterystyczne ziarenko kawy” miedzy nogami :))).
Ciesze sie :)) Moj maz tez sie cieszy. Bedzie mial w domu trzy kochajace kobiety :)))

Pozdrawiam !

Natalia(26.01.03)
+(~15.07.05)

32 odpowiedzi na pytanie: Tez juz znam plec :)))

agusjot Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Gratulacje kochana.
Też chciałabym kiedyś ziarenko kawy zobaczyć…..

Aga i Kuba (25.06.2003)

beatab Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

W odpowiedzi na:


Bedzie mial w domu trzy kochajace kobiety :)))


a za ….. dwadzieścia kilka lat dwóch uroczych zięciów:-) wtedy w rodzinie wyrówna się żeńska przewaga:-)

Beata&Patryk(03.03.03)

mirabelka79 Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Anettko super:))) ja tak po cichu tez marze o drugiej dziewczynce….nie teraz ale za kilka lat, ale wlasnie o drugiej dziewczynce:))

Ala i Małgosia (16.12.2003)

teo Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

jejku
ale super!!!
najwzaniejsze zeby zdrowe było;-0 ale ja tez bym chciała miec dla wyrównania i poznania jak to jest miec córke drugą dziewczynke!! zobaczymy jak to bedzie- ale byc moze w drugiej połowie roku zaczniemy podejmowac jakies kroki ku temu aby to sprawdzic ;-0

ILONA I KUBEK w lutym 3 lata

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

I bardzo dobrze 🙂
Twój mąż będzie miał 3-osobowy harem zeński. A ja mam 3-osobowy harem męski

Dzis nawet, jak chlopaki brykali porozbierani do kapieli stwierdzilam, ze troche za duzo tych jajek na mnie jedna


Igor(1.7.03) i Hubert(17.8.04)

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

To bedziemy podejmowac razem 🙂

Mateuszek (14.03.2003)

Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Gratulacje! teraz nic tylko wybrac imie:o))

Nam sie marzy dziewczynka i mam nadzieje ze w przyszlym miesiacu sie dowiem.

Pozdrawiam


Kubus 03/02/04 i? 10/08/05

oliweczka Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Hehehehe :))))))
Na razie to 2 komplety małych, a co zrobisz jak podrosną?…
Nie daj się zgnieść, krzemianko! 🙂

Ania i już roczna Natunia

oliweczka Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Gratuluję, kochana! :)))
Ja jakoś podświadomie wiem, że druga bedzie dziewczynka. No, ale zobaczymy za jakiś czas.

P.S. Jak tam w Polsza? Tęsknisz choć troszkę za “starym życiem”?

Ania i już roczna Natunia

dronka Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Ciesze sie ze sie cieszysz. I ze dzidzia zdrowa- to najwazniejsze

Buziaczki

Iwona i Karolinka 3 lata

cait Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Ty wyrodna! U Nas się nie chwaliłaś! Gratulacje! Oj, Bernard będzie miał fajnie!


Cait + Alka (15 stycznia 2003)

raz-dwa Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Zadna wyrodna, nie moglam wczoraj wejsc na stronke. Wychodzilo mi ze podany alias nie istnieje czy cos podobnego. Juz nadrobilam :))))

Natalia(26.01.03)
+(~15.07.05)

raz-dwa Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

A wiesz ze troche tesknie? Zaskoczylo mnie to! Ale moze tesknie dlatego ze tam wciaz jest moj maz. Za nim okropnie tesknie, a to jeszcze poltorej miesiaca :(((
Pozdrawiam i duza buzka :)))

Natalia(26.01.03)
+(~15.07.05)

cait Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Twoje szczescie!
Bardzo sie cieszymy! My bedziemy nastepnym razem celowac w chlopaka, ale jesli wyskoczy dziewczyna, to nikt sie nie zmartwi . Jakos razniej w babskim towarzystwie .


Cait + Alka (15 stycznia 2003)

toeris Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

I nasze gratulacje 😉

mi po glowie od jakis dwoch miesiecy chodzi Sara 😉

Pozdrawiamy

Toeris, Ala(14/09/03) i zielone swiatlo

wyki Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Gratulacje!!!
Babki górą:)

Monika i Iza 20 miesięcy

mamasebunia Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Gratuluję. Dla Natalki super 🙂

Iwona i 22,5 m Sebuś

marzena29 Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Gratulujemy drugiej córeczki.
Jak Natalka zaklimatyzowała się w Polsce?
dziewczynki w przyszlości bedą się super dogadywać,bo jest między nimi mała róznica wieku.
Ja mam siostrę o rok starszą i jest miedzy nami szczególna więz.Zwiezamy sie sobie doslownie ze wszystkiego i nie potrzebna nam żadna przyjaciołka.

Marzena z Julcią 28.07.03 i Patrykiem19.02.1997

heksa Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Ale super!!! Mnie tez sie marzy siostrzyczka dla Sophie … a potem moze jeszcze braciszek. Gratulacje!

Luiza i Sophie (20 m-cy)

qwe Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Gratulacje!Cieszę się razem z tobą.

Asia i Kuba(dwa lata i siedem miesięcy)

dna Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Gratulacje 🙂
I zazdroszcze Ja tez bym chciala druga corke! Ale za jakis czas

Dana&Gabi 23.09.03

mala103 Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

NO BARDZO SIĘ CIESZĘ Z TEJ WIADOMOŚCI JA TEŻ CHCĘ BYĆ W CIĄŻY ALE JESTEŚMY Z MĘŻEM NA ETAPIE PODEJMOWANIA WAŻNYCH ŻYCIOWYCH DECYZJI ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ ALE MOŻE ZA ROK KTO WIE.

Ania i Alicja(26.02.03)

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Na razie to ja rzadze :)))
A jak podrosna, dalej bede rzadzic – moze jeszcze jakies cory do pomocy sie doczekam? hihihi


Igor(1.7.03) i Hubert(17.8.04)

serka Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Srasznie fajnie :))

Kubuś 98 i Maksiu (22.02.03)

Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

gratuluję!!!!!!!!!!

Kaśka z Natusią (w marcu 3 lata 🙂

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Aneta, nawet nie wiesz z jakim przejęciem czekałam aż mi się post otworzy!!! Dziewuszka!!! Wspaniale!!!

O ludzie jak mi szkoda, że razem w ciąży nie chodzimy!!! 🙁 Buuuu. Nic to… Może tym razem się uda…

Kamelia i Michałek 14.08.2003

chilli Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

ja też chce babe :-)))

www

1014monia Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Serdeczne gratulacje ….. u mnie też na pewno przy drugiej ciąży będzie ogólnorodzinne pragnienie chłopca , ale ja już teraz w głębi serca prognozuję drugą dziewczynkę ….. hihi przypomnijcie mi kiedyś tego posta 🙂 , tak za dwa lata ….

Monia i Olgutek 06.05.2003

raz-dwa Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Natalka w Polsce czuje sie jak ryba w wodzie :))). Jest zachwycona dziadkami, a dziadkowie nia :))). To bardzo towarzyskie dziecko i im wiecej ludzi tym ona szczesliwsza:))).
Ja tez zawsze chcialam miec siostre, zeby wlasnie tak jak u Ciebie – zwierzac sie, porozmawiac od serca o wszystkim o czym ze “starszymi” sie nie da :)))

Natalia(26.01.03)
+(~15.07.05)

raz-dwa Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Uda Wam sie! W nastepnym cyklu – tak czuje :))) Tylko nie obijac sie!!!! U nas jak wiesz przez 4 wieczory w okolicach owu. Jak widac, jest to sposob na dziewczynke, czego Wam zycze :)))

Natalia(26.01.03)
+(~15.07.05)

raz-dwa Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Hehe, za dwa lata przypomne ci tego posta:)))
Tylko przypomnij mi zebym Ci przypomniala :-)))))

Natalia(26.01.03)
+(~15.07.05)

o-d Dodane ponad rok temu,

Re: Tez juz znam plec :)))

Bardzo serdecznie gratulujemy! Już widzę to pożyczanie ciuchów ;-))

Ola+Staś+Tadzio+Basia

Znasz odpowiedź na pytanie: Tez juz znam plec :)))?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecam
body za 5 zl i nie tylko-Katowice
Wlaśnie wrócilam z Auchana, [nie wiem czy to jeszcze Katowice czy już Chorzów] rzucili rzeczy dla dzidków, wózki foteliki i inne, no i oczywiście ciuchy - ladne różnokolorowe body za
Czytaj dalej
Imiona dzieci
Będzie dziewczynka.
Cześć Mamusie. Zastanawiałam się nad imionami dla chłopca i dla dziewczynki. Jestem po usg połówkowym i wiem, że poszukiwania można ograniczyć do imion dla dziewczynki. Długo z mężem się spieraliśmy, aż w
Czytaj dalej