to chyba był cud

Nigdy tu nie zaglądałam, bo forum odkryłam jak już byłam w ciązy. Czytam wasze posty i robi mi się przykro. Tak walczycie dzielnie… jak może los być tak nie łaskawy i “posyłać” maluszki w niechciane ręce a Was zostawiać bez niczego…
Ostatnio ktos mi powiedział, że mój synek to cud. Dlaczego?, dlatego, że począł się dokładnie tego dnia, w którym postanowiliśmy z mężem, że go chcemy. Nie wierzyłam własnym oczom gdy zobaczyłam dwie kreski na teście… bo jak to raz i juz? A jednak…
Czytając opisy waszej walki tez myślę, że to był cud, to był ten dzień, ta chwila, w którym miało nadejśc nowe zycie… i stało się.
Czego i Wam życzę.

bianka i Bartuś (05.12.2003)

5 odpowiedzi na pytanie: to chyba był cud

lotos Dodane ponad rok temu,

Re: to chyba był cud

no, należycie do szczęściarzy:)
Oby z kolejnym było tak samo!
A nas nie żałuj, nie jest wcale tak tragicznie;) Po TO szczęcie stoimy w nieco dłuższej kolejce, ale założę się, że są rzeczy, które i ty byś chętnie od nas przejęła:)
Mowią, że każde szczęscie trzeba potem zapłacić, może my robimy przedpłaty, co dziewczyny? 🙂

p.s śliczny maluszek:)

Ania
[Zobacz stronę]

mkkafe Dodane ponad rok temu,

Re: to chyba był cud

Tez tak kiedys myslalam, bo moja coreczka byla powolana na swiat 10 wrzesnia 1999 roku, za pierwszym razem. A teraz popatrz, staram sie juz od 9 miesiecy i nic. Rozumiesz cos z tego?

Monika (9 cykl) i Agatka 4l

zuzanna Dodane ponad rok temu,

Re: to chyba był cud

przedplata powiadasz hmmmmm fajna teoria:) ja ją kupuje:)
pozdrawiam super serdecznie:)

22 cykl starań

samanta Dodane ponad rok temu,

Re: to chyba był cud

Bianka gratuluję serdecznie ślicznego syna i faktycznie jesteście szczęściarzami

32 cykl oczekiwań na cud,[Zobacz stronę]

anies Dodane ponad rok temu,

Re: to chyba był cud

widocznie ten 10 wrzesnia to własnie ten dzien, a teraz trzeba poczekac by trafić :)) oby jak najszybciej ci sie udało

p.s. moj tez był za pierwszym podejsciem, ciekawe jak bedzie z drugim… kiedyś…

Anies i Wojtuś (23.07.2003)

Znasz odpowiedź na pytanie: to chyba był cud

Dodaj komentarz

Jedno- i dwulatki
Kolejny rozdzial...
Dzis sie zaczal kolejny rozdzial naszego zycia, a mianowicie Adas od jutra bedzie nalezal do jedno latkow, wiec chcemy sie przywitac i mamy nadzieje ze bedzie tak milo jak wczesniej
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Konkurs BoboVity- pytanie....
Witam! Mamy pytanie odnosnie regul konkursu BoboVity... Przeczytalismy z mezem w najnowszym numerze Rodzicow, ze do wygrania sa upominki: sliniaczki, czapeczki, misie, gryzaki, grzechotki itp. Bylismy dzisiaj w sklepie i
Czytaj dalej