To wlasnie milosc!!!!!!!!!!!!!!

KOchane!!!
Biegiem do kina na “LOVE ACTUALLY””
Juz dawno nie wyszlam z kina tak szczesliwa, radosna… pelna szczescia…
moze i naiwne, i slodkie ale dajace tyle ciepla, radosci i milosci kino, ze nie wolno tego filmu zignorowac… NA PRAWDE WARTOOO!!!!!!! Ja tam lece drugi raz, hihih
jak mi dobrze po tym filmie,,,,ehhhhhhh
pozdrawiamy
emalka i Zuzka, ur.21.04.03

10 odpowiedzi na pytanie: To wlasnie milosc!!!!!!!!!!!!!!

  1. Re: To wlasnie milosc!!!!!!!!!!!!!!

    taka tez recenzje temu filmowi dala gazeta wyborcza. ja na pewno pojde bo w ogole lubie takie filmy. romantyczne, koimedie romantyczne, o milosci. ogolnie to takie jakie moj maz uwaza za nudne, hehe

    Olag i Nina ur. 01.07.2002

    • Re: To wlasnie milosc!!!!!!!!!!!!!!

      A ja pójde i to z męże, Przynajmniej taką mam nadzieję, ale zawsze kłopot z czasem…

      Kaśka

      • Re: To wlasnie milosc!!!!!!!!!!!!!!

        No tak, ja do kina nieprędko się wybiorę:(
        Mąż pracuje 7 dni w tygodniu a babcie daleko…… Poczekam aż będzie ten film na VIDEO.

        Basia z Jagódką (28.06.2003)

        • Re: To wlasnie milosc!!!!!!!!!!!!!!

          Kurcze! Dokładnie taką samą recenzję usłyszałam dzisiaj od koleżanki z pracy. Więc wybiorę się na pewno.

          Kasia i Łukasz (20.12.2002)

          • Re: To wlasnie milosc!!!!!!!!!!!!!!

            Idę w weekend!…uwielbiam takie filmy:))
            jest mi po nich tak ciepło na serduszku:))

            Ola i Igorek 25.03.2003

            • Re: To wlasnie milosc!!!!!!!!!!!!!!

              ja lece w piatek drugi raz z EwkaM – przynajmniej normalnie sie bede mogla poryczzec, a nie jak z mezem – ukradkiem i chichcem wtulona w opiekuncze i meskie ramie… hehehehe 🙂
              pozdrawiamy
              emalka i Zuzka, ur.21.04.03

              • Re: To wlasnie milosc!!!!!!!!!!!!!!

                ja ide jutro, z mezem (chociuaz sie sprzeciwia) i ze znajomymi.

                Olag i Nina ur. 01.07.2002

                • TAK ! TAK ! TAK !

                  nic więcej dodawać nie muszę !!!

                  P O L E C A M 🙂

                  [i]Ewa i Krzyś (11 mies.)

                  • Re: To wlasnie milosc!!!!!!!!!!!!!!

                    Ja tez POLECAM ! widzialam, posmialam sie, poplakalam, CUDOWNIE CIEPLY FILM !

                    syn 29.02.04

                    • Re: To wlasnie milosc!!!!!!!!!!!!!!

                      Ide w sobote :-)) i nic procz porodu nie bedzie mnie w stanie odwiesc od tej decyzji:P
                      Pozdrawiam.

                      Alicja i Kacperek 19.12.2003 🙂

                      Znasz odpowiedź na pytanie: To wlasnie milosc!!!!!!!!!!!!!!

                      Dodaj komentarz

                      Mozarella w ciąży

                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                      Czytaj dalej →

                      Ile kosztuje żłobek?

                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                      Czytaj dalej →

                      Dziewczyny po cc – dreny

                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                      Czytaj dalej →

                      Meskie imie miedzynarodowe.

                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                      Czytaj dalej →

                      Wielotorbielowatość nerek

                      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                      Czytaj dalej →

                      Ruchome kolano

                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                      Czytaj dalej →
                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                      Logo