Trzymajcie kciuki…

Jestem juz 3 dni po terminie planowanej miesiaczki…. A @ nie przyszła, wiec mam cichą nadzieje, że zaciązylam. Co prawda robilam test i wyszedl negatywny, ale jakos tak czuje wewnętrznie ze chyba sie udalo. Do tej pory okres nie spoznial mi sie nigdy ( od 2 lat). Przed poprzednią ciaza bylo podobnie. Staram sie wsluchac bardziej w moj organizm i to co czuje na pewno to ze czuje sie obrzmiala, boli mnie troche brzuch – juz ktorys dzien z kolei i piersi troche zaczely mnie bolec, co prawda przed okresem tez bolały mnie i piersi i brzuch, ale brzuch – tylko w 1 dniu okresu a piersi jakos tak inaczej chyba…..Kurcze juz zapomnialam jak to bylo wtedy….
Jutro ide zrobic beta hcg z krwi wiec trzymajcie kciuki…..!!!
Ewa i Czarek 2lata 6-m-cy

11 odpowiedzi na pytanie: Trzymajcie kciuki…

julcia2 Dodane ponad rok temu,

Re: Trzymajcie kciuki…

Kciuki zaciśnięte!
Koniecznie daj znać!

yloona Dodane ponad rok temu,

Re: Trzymajcie kciuki…

trzymam mocno 🙂 daj szybciutko znać

mewa Dodane ponad rok temu,

Re: Trzymajcie kciuki…

Wyniki moge odebrac dopiero jutro……..buuuuuuuu
Nie wiem jak ja wytrzymam tak dlugo ale bede musiala 😉
Dadam ze staramy sie z mezem od grudnia wiec najwyzszy czas ;)))

bastet Dodane ponad rok temu,

Re: Trzymajcie kciuki…

i ja trzymam ! 🙂

Aga,Szymek,Jula

magdamal Dodane ponad rok temu,

Re: Trzymajcie kciuki…

kciuki mocno zaciśnięte:)

Magda z Pawełkiem (15.09.2005) i moje Aniołki (2002,2003,2007)

anna258 Dodane ponad rok temu,

Re: Trzymajcie kciuki…

Od razu daj nam znać! 🙂 Kciukasy zaciśnięte oczywiście 🙂

dora Dodane ponad rok temu,

Re: Trzymajcie kciuki…

I ja też trzymam kciuki! Koniecznie daj znać, jak tam wynik.

Kasia 14.02.03

mewa Dodane ponad rok temu,

Re: Trzymajcie kciuki…

No i odebrałam wyniki, niestety wynik <0.100mlU/ml, wiec to nie ciaza….okresu jednak dalej nie mam, nie wiem co to moze byc, stresu nie bylo, nigdy mi sie okres nie spoznial…. Czuje sie nie najlepiej, a juz psychicznie to bardzo zle……

magdamal Dodane ponad rok temu,

Re: Trzymajcie kciuki…

bardzo mi przykro, że się nie udało…
trzymam kciuki dalej za następny raz.

Magda z Pawełkiem (15.09.2005) i moje Aniołki (2002,2003,2007)

julcia2 Dodane ponad rok temu,

Re: Trzymajcie kciuki…

ojej…:(
napewno ci smutno,
ale moze w nastepnym cyklu sie uda?
badz dobrej mysli
pozdrawiam cie cieplutko

dora Dodane ponad rok temu,

Re: Trzymajcie kciuki…

Mam nadzieję, że następnym razem się uda. Powodzenia!

Kasia 14.02.03

Znasz odpowiedź na pytanie: Trzymajcie kciuki…

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
ułożenie
witam ponownie dzisiaj bylam na usg maluchy zmienily znowu swoja pozycje a mianowice oba sa ulozone glowką w dol waga ich to jeden 1750 a drugi 1800 i zmienil mi
Czytaj dalej
Wiek przedszkolny
Moje dziecko mnie nie kocha!
Dzis spi u babci...ja mam wypisywanie swiadectw itd, a do tego jestem chora:(niestety od dziecka uslyszalam ze mnie nie kocha, dlaczego "bo nie".I nie chodzi tu o to ze spi
Czytaj dalej