Tunezja -poszukuje wskazówek i dobrych rad:)

dziewczyny będe wdzięczna za wszelkie wskazówki i rady dotyczące wczasów w Tunezji.Lecimy w lipcu do Hammametu,pobyt 11 dniowy,all incl….
ile kasy zabrać?jakie wysokie filtry na słonce? czy tak jak w egipcie należy pilnować picia wody żeby nie mieć rewolucji żołądkowej itp
jak mi sie jeszcze nasunie jakies pytanie to napisze….
z góry dziękuje za porady:)

Strona 6 odpowiedzi na pytanie: Tunezja -poszukuje wskazówek i dobrych rad:)

  1. jedz to co lokalesi tak samo doprawione, pij wode z butelek (myj w takiej zeby) i nic Wam nie bedzie

    to pisalam ja – 2 tyg zarcia po knajpach w maroku z 2 malych dzieci i zero srakiety

    • Zamieszczone przez szpilki
      jedz to co lokalesi tak samo doprawione, pij wode z butelek (myj w takiej zeby) i nic Wam nie bedzie

      to pisalam ja – 2 tyg zarcia po knajpach w maroku z 2 malych dzieci i zero srakiety

      Myślę,że damy radę, z wodą jak najbardziej będziemy uważać.

      • mamusiapaulinki Dodane ponad rok temu,

        Zamieszczone przez Marzena2929
        Moniczko super,że walizki dotarły.
        Teraz tylko czekać na wczasy:)
        Nam zostały 19 dni.
        Julkę dziś męczy biegunka,na szczeście niezbyt dokuczliwa, zakupiłam enterol i jej podaję.Oby w Tunezji ominęło ją to paskudztwo.

        Oj jak zazdroszczę…..ja już po….. Następne dopiero lipiec 2012

        • Zamieszczone przez mamusiaPaulinki
          Oj jak zazdroszczę…..ja już po….. Następne dopiero lipiec 2012

          a, ja jestem przed 🙂 jeszcze 3 miesiące i będę wylegiwać się w słoneczku 😉

          • no co poradzic,urlopy mają to do siebie że bardzo długo sie na nie czeka i szybko mijają….po to żeby znów czekac na następny

            w załączniku moja walizki i kuferek:)

            • Zamieszczone przez mamusiaPaulinki
              Oj jak zazdroszczę…..ja już po….. Następne dopiero lipiec 2012

              Ja też tak będę pisała po wakacjach.
              Fajny jest ten okres oczekiwania,przygotowywania no i pierwszy tydzień wczasów,bo w drugim myślę już że za niedługo znów praca…itp. itd.

              • mamusiapaulinki Dodane ponad rok temu,

                Zamieszczone przez MONIKACHORZÓW
                no co poradzic,urlopy mają to do siebie że bardzo długo sie na nie czeka i szybko mijają….po to żeby znów czekac na następny

                w załączniku moja walizki i kuferek:)

                Ja już się zastanawiam co gdzie i jak

                • Zamieszczone przez mama3xM
                  ja wracam 29 czerwca więc przekażę Tobie info z pierwszej ręki 😉

                  Czyli już lada dzień wylatujecie?My wylatujemy 22.06 a wracamy 6.07.

                  • Zamieszczone przez ztforka
                    Gdybyście jednak zdecydowali się na wycieczki to polecam 2 dniową na Saharę, wyschnięte słone jezioro i w góry Atlas. W naszym busiku jechało 12 osób w tym dwoje dzieci ok 5 lat. Były zachwycone (my też )

                    Też się zastanawiam nad tą wycieczką,mąż napewno pojedzie,nie jest za gorąco dla dzieci?

                    • Zamieszczone przez Marzena2929
                      Czyli już lada dzień wylatujecie?My wylatujemy 22.06 a wracamy 6.07.

                      my tez wylatujemy 22 czerwca
                      my tylko na tydzień
                      małż nie moze inaczej

                      • Zamieszczone przez mama3xM
                        my tez wylatujemy 22 czerwca
                        my tylko na tydzień
                        małż nie moze inaczej

                        oj to szybciutko wam przeleci.

                        • Zamieszczone przez Marzena2929
                          Fajny jest ten okres oczekiwania,przygotowywania no i pierwszy tydzień wczasów.

                          Hehe no oczekiwanie się ciągnie, a potem urlop przeleci raz dwa

                          Napiszcie jak jest z suszarkami do włosów i z żelazkiem w hotelach???

                          • jeszcze jedno pytanie mi się “wykluło”…
                            wiadomo że do Tunezji bierzemy dolary i tam wymieniamy na ichnie dinary,a czy jak wezmę euro to tez w razie czego wymienię?
                            mam akurat w domu i awaryjnie chce zabrać-oprócz dolarów-pod warunkiem że się na coś zdają,,,,

                            • w naszym hotelu suszarki będą – o ile się nie mylę to na wyposażeniu pokoju czytałam o suszarkach…..
                              a żelazko hmmmm kostium kąpielowy albo stringi chcesz prasować?????? przecież ustalaliśmy że nic więcej nie bierzemy

                              • Zamieszczone przez MONIKACHORZÓW
                                jeszcze jedno pytanie mi się “wykluło”…
                                wiadomo że do Tunezji bierzemy dolary i tam wymieniamy na ichnie dinary,a czy jak wezmę euro to tez w razie czego wymienię?
                                mam akurat w domu i awaryjnie chce zabrać-oprócz dolarów-pod warunkiem że się na coś zdają,,,,

                                wymenisz

                                sprawdz na stronie hotelu jakiie waluty wymianiaja

                                • Zamieszczone przez szpilki
                                  wymenisz

                                  sprawdz na stronie hotelu jakiie waluty wymianiaja

                                  dzięki:) to będzie na czarną godzinę:)

                                  • Zamieszczone przez MONIKACHORZÓW
                                    a żelazko hmmmm kostium kąpielowy albo stringi chcesz prasować?????? przecież ustalaliśmy że nic więcej nie bierzemy

                                    Hehe to po co walizki kupowałaś jak tylko kostium i stringi mamy zabrać

                                    Tak pytam z czystej ciekawości

                                    • Zamieszczone przez solta
                                      Hehe to po co walizki kupowałaś jak tylko kostium i stringi mamy zabrać

                                      Tak pytam z czystej ciekawości

                                      ktoś pisał że alkohol warto brać -po to walizki

                                      • Zamieszczone przez solta
                                        Hehe no oczekiwanie się ciągnie, a potem urlop przeleci raz dwa

                                        Napiszcie jak jest z suszarkami do włosów i z żelazkiem w hotelach???

                                        A mi czas szybko płynie na oczekiwaniu:)Urlop przeleci jeszcze szybciej.

                                        • Zamieszczone przez MONIKACHORZÓW
                                          ktoś pisał że alkohol warto brać -po to walizki

                                          Oooooooooooooo no to spoko to myślę w sam raz – kostium, stringi i alkohol

                                          Oczywiście forumki, które wrócą z Tunezji zanim my wyruszymy prosimy o sprawozdanie

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Tunezja -poszukuje wskazówek i dobrych rad:)

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general