Ugryziona przez psa :(

Dziewczyny piszę dopiero dziś bo wczesniej nie mogłam. Moja Kami została ugryziona w piątek przez naszego psa z głupoty zabawy zrobił się problem najpierw myslalismy ze to małe drasnięcia krwi nie było jak przemyliśmy wodą utlenioną wszystko było ok przespała noc niegorączkowała było dobrze całą sobotę ale wieczorem juz zaczeła rączka puchnąć i czerwienieć ciocia męza doradziła okładać przez noc altacetem i obsrwować czy nie ma gorączki,noc nawet w miare dobrze okladałam rano pojawiła sie z ranek ropka i zdecydowaliśmy jechac do lekarza bo juz się zaczełam bać. Pani doktor miła kobietka ( dodam ze u lekarza bylismy niew swojej miescowości bo akurat bylismy na noc u mamy ) pooglądała i stwierdziła ze rączka jest zapalona przepisała antybiotyk, maści, riwanol juz wszystko podałam po dwa razy……. Ale dziewczyny martwie się bo mała ma gorączkę 38 i cała jest rozpalona kurka flak ja juz zaczynam panikować wiem ze to tak wszystko odrazu nie zadziała ale myslałam ze antybiotyk to jakoś szybko bedzie działał
Dziewczyny mam do was pytanie czy któraś miała styczność z ugryzieniem jak to wyglądało no i kiedy powinna zejsc opuchlizna??? a no i takie wazne pytanie czy mogę przy antybiotyku podać coś przeciw gorączkowego np… Ibufen ( z tej paniki nie popytałam o to )
Dziekuję kochane i trzymajcie kciukaski za małą bo ja juz mam takie poplątanie w głowie z tego wszystkiego i smutek wielki w sercu ze mała cierpi


18 odpowiedzi na pytanie: Ugryziona przez psa :(

  1. Re: Ugryziona przez psa 🙁

    Jeju, przykro mi strasznie, że tak się stało. Wysyłam Wam dużo dobrych myśli, żeby Wam się to wszystko zagoiło jak najszybciej.

    Co do Twojego pytania, to tak: można podać lek przeciwgorączkowy przy antybiotyku. Ja tak podawałam i było to z zalecenia lekarza. Podawałam właśnie Ibufen.

    Ściskam mocno! Trzymajcie się!!

    Aneta i

    • Re: Ugryziona przez psa 🙁

      O rany, biedna Kamilka. Zapytaj może Shibę na priv jest lekarzem weterynarii, może wie coś na ten temat.
      Niech rączka szybko zdrowieje!

      Magda & Marcia 07.09.04

      • Re: Ugryziona przez psa 🙁

        bardzo przykry wypadek…. wiem cos na ten temat, tez mamy duzego psa z ktorym Mati szaleje.
        a odpowiadajac na pytanie, na pewno mozna podawac srodek przeciwzapalny przy antybiotyku. moze lepiej najpierw paracetamol zamiast ibuprofeny zawartegi w Ibufenie, lagodniejszy dla zoladka.
        pozdrawiamy i trzymamy kciuki za szybki powrot do zdrowia.

        Ola i Mati (09.05.2003)

        • Re: Ugryziona przez psa 🙁

          Możesz podać przy wysokiej gorączce Ibufen przy antybiotyku.
          Kurcze Nati, mam nadzieję że malutka czuje się już lepiej. Nie martw się (łatwo powiedzieć ;( ), byłyście u lekarza i zobaczysz wszystko będzie dobrze.
          Trzymam kciuki żeby to jak najszybciej minęło. Trzymajcie sie dziewczyny…

          Aga z Szymkiem (24.03.1999) i Julcią (12.06.2004) !

          • Re: Ugryziona przez psa 🙁

            Nie pomyślałabym, że zabawa z psem, a raczej ugryzienie tak może się zakończyć !! Mam nadzieję, że szybko będzie ok.
            Jak Mała będzie miała temperaturę powyżej 38 stopni, to możesz przy antybiotyku podać Paracetamol lub Ibufen.

            • Re: Ugryziona przez psa 🙁

              My nie mamy duzego psa bo to jamnik ale jednak złapał małą dosyc bolesnie 🙁

              • Re: Ugryziona przez psa 🙁

                Kochana bardzo martwiła mnie wczoraj gorączka i opuchlizna ale naszczęście juz dzis jest lepiej mała nie ma gorączki chyba antybiotyk zaczyna działać zobaczymy wieczorem no i opuchlizna juz nie jest taka mocna naszczescie……..
                Pozdrawiam

                • Re: Ugryziona przez psa 🙁

                  i nie zaszczepiła miła pani doktor córki? Nie podała surowicy? Nic? tak po prostu?
                  A powiedziałas że z ugryzienia psa?
                  Nie sprawdziła książeczki zdrowia psa? Nic?

                  • Re: Ugryziona przez psa 🙁

                    Tak powiedziałam ze ugryzienie psa.
                    Pies był szczepiony to chyba nie musiała nic sprawdzac ja tam sie nie znam czy sprawdzac czy nie 🙁

                    • Re: Ugryziona przez psa 🙁

                      Ojej to straszne!!
                      Biedna Kamilka. mam nadzieje, że jest coraz lepiej i rana szybciutko się wygoi… Ale musiała się nacierpieć… Oby wszystko dobrze się skończyło…
                      Trzymamy kciuki!!


                      Eja, Agatka i Dzidziunia

                      • Re: Ugryziona przez psa 🙁

                        Ojojoj, to się porobiło, nieciekawie 🙁
                        Bardzo mi przykro
                        Kami wracaj do zdrówka szybciutko
                        Pozdrawiam
                        Ania

                        • Re: Ugryziona przez psa 🙁

                          No dzis juz jest lepiej ( tfu tfu….) oby wieczorem tez było dobrze i gorączki nie miała………
                          ale naszczescie jest wesoła ma apetyt……
                          Pozdrawiam

                          • Re: Ugryziona przez psa 🙁

                            Trzymamy kciuki aby szybciutko Nati wróciła do zdrowia.

                            • Re: Ugryziona przez psa 🙁

                              Całe szczęście. Będzie dobrze zobaczysz!! Kami to dzielna dziewczynka
                              Trzymam kciuki nadal i daj znać jak już będzie wszystko ok 🙂


                              Eja, Agatka i Dzidziunia

                              • Jest lepiej 🙂

                                Naszczęśćie mała nie gorączkuje, opuchlizna zeszła, rączką rusza ładnie W środe idziemy na kontrolę jestem dobrej mysli
                                Pozdrawiam i dziekuję za wsparcie

                                • Re: Ugryziona przez psa 🙁

                                  kidyś sąsiadkę ugryzł mój pies, jej i mój się gryzły i ta wkroczyła do akcji. Też nie było krwi i za jakiś czas ręka zrobiłą jej się żółtawo zielona potem bordowa i strasznie spuchnięta. Wiem że była u lekarza brała leki wszystko mineło.
                                  Trzymajcie sie i buziaczki na zdrówko

                                  Izka i Zuzia 3,5 latka 🙂

                                  • Re: Jest lepiej 🙂

                                    To super że wszystko mija 🙂 Buziaki dla Kami 🙂

                                    Aga z Szymkiem (24.03.1999) i Julcią (12.06.2004) !

                                    • Re: Jest lepiej 🙂

                                      Jak to się stało że nie widziałam tego posta

                                      Cieszę się że jest już dobrze i mam nadzieję że lekarz też stwierdzi że jest wszystko ok.

                                      Trzymajcie się !!!

                                      Martyna Dominik 28,05,98 Kornelka 29,05,04

                                      Znasz odpowiedź na pytanie: Ugryziona przez psa :(

                                      Dodaj komentarz

                                      Mozarella w ciąży

                                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                      Czytaj dalej →

                                      Ile kosztuje żłobek?

                                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                      Czytaj dalej →

                                      Dziewczyny po cc – dreny

                                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                      Czytaj dalej →

                                      Meskie imie miedzynarodowe.

                                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                      Czytaj dalej →

                                      Wielotorbielowatość nerek

                                      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                      Czytaj dalej →

                                      Ruchome kolano

                                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                      Czytaj dalej →
                                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                      Logo
                                      Enable registration in settings - general