ulozenie miednicowe

Wlasnie wrocilam od lekarza i moja mala dalej sobie siedzi na pupce a to juz 32 tydzien. Kiedy wasze malenstwa sie przewrocily? czy mam jeszcze szanse ze bedzie dobrze?

4 odpowiedzi na pytanie: ulozenie miednicowe

  1. Re: ulozenie miednicowe

    Wiesz, na ostatniej wizycie moja mała też siedziała na pupie – 31/32 tyg.(wcześniej na głowie ). Wiem, że chciałabyś aby już się przekręciła (ja też) ale ma jeszcze sporo czasu Twoja córeczka, bo 32 tyg. to za wcześnie by rozsądzać, czy dziecko ułożone tak czy owak i już pozostanie tak do porodu. Z tego co wiem, najczęsciej po 36 tyg. (koło 37 tyg.) lekarze wykonują usg celem potwierdzenia ułożenia dziecka (przed porodem też bywa i tak, że dzidzia się przekręci ale to już chyba sporadycznie). 32 tyg. to za wcześnie by jednoznacznie coś stwierdzać. Ważne by córcia urodziłą się zdrowa.
    pozdrawiamy,

    Kasia i majowo – czerwcowa Zosia

    • Re: ulozenie miednicowe

      Moja sie przekręciła ok 30 tyg. i tak już zosstała do dziś (40 tydz.), ale kolezance pod sam koniec chyba w 35/36 tyg.

      • Re: ulozenie miednicowe

        adamu z prawidlowej pozycji przekrecil sie dupcia w dol w okolicach 33 tyg. i juz mu zostalo. jest duzy, lekarze powiedzieli, ze raczej nie ma juz szans, zeby wrocil na miejsce.
        pozdrawiam

        • Re: ulozenie miednicowe

          Moj brat odwrocil sie na dzien przed porodem.

          Asia i Oliwierek 14.01.2004 r

          Znasz odpowiedź na pytanie: ulozenie miednicowe

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ciąży

          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej →

          Ile kosztuje żłobek?

          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej →

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

          Czytaj dalej →

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej →

          Wielotorbielowatość nerek

          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

          Czytaj dalej →

          Ruchome kolano

          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general