Urlop Wychowawczy a kolejna Ciaza ?!

Witajcie

Moja sytuacja jest nastepujaca.
Jestem zatrudniona na czas nieokreslony na umowie o prace. Do 14 maja 2008 roku jestem na wychowawczym. Dnia 25 maja 2008 mam przewidywany termin porodu z drugim dzieckiem.
Moje pytanie dotyczy tego czy powinnam w firmie zglosic ze jestem w ciazy? Czy nalezy mi sie “normalna” pensja jak z okresu przed wychowawczym? Czy nic sie nie zmienia? Moj blad polega na tym ze nie utrzymjuje kontaktu z firma i dlatego najpierw pytam Was drogie Forumowiczki 🙂

Z gory dziekuje za odpowiedzi

Pozdrawiam,

Zuzanna (prawie) 3 latka

3 odpowiedzi na pytanie: Urlop Wychowawczy a kolejna Ciaza ?!

  1. Re: Urlop Wychowawczy a kolejna Ciaza?!

    Mialam podbobna sytuacje, niestety nie powiem Ci, jak to w Polsce wyglada, jezeli macierzynski zaczyna sie przed porodem, to napewno sie zalapiesz juz na “wolne”. Na Twoim miejscu skontaktowalabym sie z kadrami firmy, i wtedy bedziesz miala pewnosc, kiedy i czy wogole musisz informowac pracodawce o dalszym macierzynskim.

    Agata i Olivia 27.07.04 i Victoria 08.03.07 :-))

    • Re: Urlop Wychowawczy a kolejna Ciaza?!

      jej, nie wiem, ale ogromne gratulacje!
      a zerknij moze [Zobacz stronę]
      ktos chyba o to samo pytal naczelna kadrowa forum, ciachole;)))))

      Adach i Alek

      • Re: Urlop Wychowawczy a kolejna Ciaza?!

        Wielkie dzieki 😉 Wiedzialam ze gdzies ta nasza Forumowa Kadrowa jest 😉 ale nie moglam jej znalexc. Bardzo dziekuje za linka.

        Pozdrawiam Grudniowke 2004 🙂

        Zuzanna (prawie) 3 latka

        Znasz odpowiedź na pytanie: Urlop Wychowawczy a kolejna Ciaza ?!

        Dodaj komentarz

        Mozarella w ciąży

        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

        Czytaj dalej →

        Ile kosztuje żłobek?

        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

        Czytaj dalej →

        Dziewczyny po cc – dreny

        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

        Czytaj dalej →

        Meskie imie miedzynarodowe.

        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

        Czytaj dalej →

        Wielotorbielowatość nerek

        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

        Czytaj dalej →

        Ruchome kolano

        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

        Czytaj dalej →
        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
        Logo
        Enable registration in settings - general