urodzilam

No i jestem juz po. Urodzilam 12 sierpnia, troche przed terminem. Corcia ma na imie Laura Amelia i wazy 3120. Dzisiaj dopiero wrocilysmy do domku. Szczesliwe i zmeczone.

Soley z coreczka 16 08 03

17 odpowiedzi na pytanie: urodzilam

nel Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

gratuluje i pozdrawiam nel

ykke Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

O rany, ale mnie zaskoczyłaś! GRATULUJĘ Napisz potem cos więcej!

Izka i Iga 23.08

arvena Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

gratulacje!!!!
przyczyniełaś się niestety do powiększenia mojego dołka, ale szczerze gratuluję ci i życzę wieeeelu przespanych nocy!buziaki dla Malutkiej:))

Marta i kopiący wytrwale Szymon:) (20.08.2003)

ala25 Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

Gratuluje!


Ala i Filipek
ur.29.07.2003

onka Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

ja rowniez gratuluje :-)))

;18.08.

renta111 Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

Gratuluje i zazdroszcze ze juz ogladasz swoja kruszyke 🙂
Renata i synus 22.10

magdzik Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

Gratuluje córeczki!
Życze mamusi i maluszkowi wielu przespanych nocy oraz zdrowia!!!!

Pozdrawiamy,

Magda, Rafał i Albercik (7.09.03)

marzena29 Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

Ogromne gratulacje !!!
Życzę sdrówka i przespanych nocy ,niech córusia slicznie sie chowa i dostarcza wam codzienie wiele radości.
Pozdrowienia od Julci(28.07.03)

Marzena 29 lat z Julią

alexis1972 Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

Gratulacje!!! Dużo zdrówka . Pozdrowienia .

Jollaa i Oleńka 06.07.2003

barbetka Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

Gratuluje córeczki!!

Basia & Tajemnicze Maleństwo (11.09.2003)

kaasia Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

no to witamy w klubie, gratulacje

Kaasia z Frankiem, który 11.08 wreszcie wyszedł z brzucha

Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

Serdecznie gratuluje! Moze w wolnej chwili napiszesz cos o wsoim porodzie?

Podrawiam serdecznie

Bondi i Kangurek (10 luty 2004)

honey1 Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

Gratulacje!!!!!!
Niech coreczka rosnie zdrowo a mama szybko wroci do formy;-)))))))))
Pozdrawiam,

honey + pszczółka (płci męskiej) Sven 03.09.2003

tekilla30 Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

Gratulacje ogromne i chowajcie się zdrowo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mama Kamilka i okruszka Tomaszka ur.30 lipca.03.

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

Gratulacje!!! Dużo zdrówka i miłości!

Monika i Basia (05.10)

beniag Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

Moje gratulacja!!!!!

Benia i Kubuś (ur.30.04.2003r.)

dna Dodane ponad rok temu,

Re: urodzilam

Szczerze gratuluje

i pozdrawiam mala Laure i Mamusie

Dana i 36 tyg wrzesniowa niunia Gabrysia

Znasz odpowiedź na pytanie: urodzilam

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
Co z tymi ruchami??
Jak to w końcu jest, u mnie kończy się 20 tydzień a ja żeby poczuć jakiekolwiek ruchy muszę się położyć i czekam z ręką na brzuchu aż coś plumknie. No
Czytaj dalej
Wszystko o porodzie
szpital św.rodzinny w poznaniu
czesc pozdrawiam wszystkie kobitki i mam pytanie moze któras z was rodziła lub bedzie rodzic w tym szpitalu .dzieki
Czytaj dalej