USG 3D

Drogie przyszłe Mamusie! Mam pytanko. Kiedy robiłyście sobie usg trójwymiarowe? Jako dodatkowe, czy lekarz zalecił?Ja jestem w 22 tyg. ciąży. Jestem już po usg połówkowym, lekarz powiedział, ze wszystko ok, ale ten jego aparat ultrasonograficzny nie jest już najwyższej klasy (jak pewnie większość obecnie w gabinetach) i chciałabym zrobić sobie usg 3d. Już nawet się dowiadywałam, gdzie mogę je zrobic, ile kosztuje i że widać nawet naczynia krwionośne. Problem w tym, że będę mogła je zrobić dopiero ok. 26-27 tyg. ciaży, jak mój mąż wróci z Niemiec, czy w razie czego nie będzie to za późno, gdyby coś sie działo z Maleństwem?

Basia i Najukochańsza Kruszynka (12.06.2004)

8 odpowiedzi na pytanie: USG 3D

magdzik Dodane ponad rok temu,

Re: USG 3D

Ja chociaż już jestem mamusią odpowiem Ci. Możesz jak najbardziej udać się i w 27 tc, a nawet póżniej na usg. Badanie połowkowe miało wykazać czy dziecko się prawidłowo rozwinęło. Ale pamiętaj, że ono cały czas rośnie i im później pójdziesz tym trudniej bedzie zobaczyć maluszka w całości – i to jest jedyny problem. Ja na ostatnim byłam w 32 tc. by zobaczyć, czy już ustawił się głowką do dołu i w jakim stanie jest łożysko oraz poprosiłam by sprawdził mi gin jednocześnie jakość szyjki macicy.
Teraz powinnaś już często czuć ruchy dziecka i niepokoje o stan dziecka troszeczkę prysną.

,

ruda77 Dodane ponad rok temu,

Re: USG 3D

Hej,
z tego co udało mi się dowiedzieć w Szpitalu w którym robią USG 3D, to najlepiej zrobić je między 18 a 23 tc.
Także może lepiej nie czekaj…

pozdrawiam
Aga i Lipcowe Słoneczko /10.07.2004/

beasia Dodane ponad rok temu,

Re: USG 3D

niestety nie ma wyboru-muszę czekać, bo nie ma mojego męża, jest w Niemczech, a bez niego na pewno nie pojadę, chcocby dlatego że nie mam pieniążków, a do szpitala gdzie robią to usg mam bardzo daleko

Basia i Najukochańsza Kruszynka (12.06.2004)

koyaga Dodane ponad rok temu,

Re: USG 3D

Ja robiłam usg 3D w 29 tyg. ciąży. Robiłam z własnej inicjatywy. Gin o tym wiedział i nawet próbował doradzić gdzie zrobić. Przyniosłam mu opis i on dodatkowo tez go zinterpretował.
To świetny sprzęt. Guga wtedy pokazała nam język. Śmiecu było co niemiara.

Aga i Martynka – 23.08.’03

baby Dodane ponad rok temu,

Re: USG 3D

Ja chce sie wybrac kolo 24 tyg – tez mam taki klopot z mezem :). A w szpitalu gdzie chce robic powiedzieli mi ze 23-25 tydzien jest super ale jakbym nie trafila idealnie to cos kolo tego. Wiec mysle ze sie “zalapiesz” 🙂
Ja sie nie moge doczekac. To bedzie okolo poczatku marca

Baby + lipcowy bąbelek

mutak Dodane ponad rok temu,

Re: USG 3D

A czy wiecie, gdzi ew Warszawie można zrobić usg 3 d i ile kosztuje?

Ania

sunnyann Dodane ponad rok temu,

Re: USG 3D

JA ROBIONE MIALAM 3D W 17 TYG ALE MIESZKAM W USA I ONI CIE SAMI NORMALNIE KIERUJA
SUPER SPRAWA,MOZESZ WSZYSTKO ZOBACZYC I SA PIEKNE ZDIECIA
POWODZENIA

majak Dodane ponad rok temu,

Re: USG 3D

ja byłam na USG 3D w Warszawie w Grmada Medica, zapisy na miesiąc póxniej, robiłam je w ostatni piątek to był ostatni dzień 27 tygodnia, widac wszystko super. Koszt 160 zł.

Maja i Zuzia albo Igorek – 09.05.2004.

Znasz odpowiedź na pytanie: USG 3D

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Co zrobic,zeby glowka miala ladny ksztalt?
Szymon uparcie, od samego poczatku, kiedy spi trzyma glowke prosto. Spi po prostu na wznak. Nie chce zasypiac na brzuchu, a w ciagu dnia tez niechetnie na nim lezy. Zaraz
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Igi chory
No i mamy pierwsze chorobsko u naszego synka. Wczoraj pisalam watek o jego marudzeniu w wietrzne dni. A tu sie okazalo, ze to nie to, a chyba jakis wirus... Caly jest rozpalony,
Czytaj dalej