USG I TERMIN PORODU!!!

Wczoraj byłam drugi raz na USG i widziałam mojego maluszka który mierzy już 3cm jak go ujrzałam na tym monitorze to myślałam że zacznę z tej radości całować monitor. Moja dzidzia założyła sobie nóżki na główkę i tyle można było go sobie podziwiać (chyba nie lubi jak mu się przeszkadza wieć się schował). Jak by tylko było można to ja bym co tydzień biegała na USG podglądać moją fasoleczkę bo to takie cudowne przeżycie.

Dziewczyny mam pytanie; jak byłam na pierwszym USG to lekarz wyliczył mi termin porodu na 05-07XI a w czoraj już na 29X, i nic z tego nie rozumiem. Jak pójdę na 3USG w 20 tygodniu ciąży to znów będę miała inny termin? Czy u was też były takie rozbieżności dat?

Pozdrawiam 😉
Aśka z 10 tygodniową fasolką

6 odpowiedzi na pytanie: USG I TERMIN PORODU!!!

  1. Re: USG I TERMIN PORODU!!!

    Tak jest, ja mam juz trzeci termin porodu 🙂

    Marta i dwie fasoleczki 31.05.2003

    • Re: USG I TERMIN PORODU!!!

      czesc,
      nie martw sie bo spotkalam sie z tym samym. pierwotnie ustalono mi termin na 24.10.2003 i w poniedzialek widzialam dzidzie na USG po raz drugi, i lekarz swteirdzil, ze biorac pod uwage wielkosc dziecka, termin przesuwa sie o jakies 1,5 tygodnia. pytalam sie juz wszystkich, i ponoc to normalka, ja sie trzymam pierwszego terminu i koniec. zreszta i tak w finale do karty ciazy mam wpisany periwszy termin. czytalam, ze wszystko zalezy od ulozenia plodu aparatu usg, nie zawsze lekarz uchwyci dzieciatko, dokladnie, i potem stad te rozbieznosci. ja jestem pewna swego terminu, poniewaz czesto wyjezdzam sluzbowo i dokladnie wiem, kiedy nastapilo poczecie naszej fasolki. wiec glowa do gory!
      pozdrawiam
      marta

      • Re: USG I TERMIN PORODU!!!

        Wogule nie ma co sie tym przejmowac mi rowniez nie zgadzaja sie terminy ! Jak to moj gin powiedzial zadko kiedy pokrywaja sie !

        • Re: USG I TERMIN PORODU!!!

          ponoć najbardziej wiarygodny termin porodu wg badań USG to jest termin, który jest podany na badaniu miedzy 20-22 tygodniem…. wtedy najlepiej mozna złapać wymiary dziecka i jest już na tyle rozwiniete, ze możńa to okreslić…
          Pozniej kiedy zaczyna brakowac miejsca w brzuszku mamy, a dziecko sie zwija w kłebek nie ma szans na pobranie bardzo dokładnych pomiarów i czesto w terminie porodu oznaczonym wg USG w dalej niż 33 tyg wychodzą przekłamania;)

          Bruni i kwietniowy Filipek Kubuś

          • Re: USG I TERMIN PORODU!!!

            A mi na pierwszym usg- chyba w piątym tygodniu wyszło, że dzidzia jest o tydzień młodsza, niż wskazywałby na to termin OM, a na usg w 16 tygodniu wszystkie wymiary wyszły mi co do dnia zgadzające się z OM (poza obwodem brzuszka, który wskazywał na dzieciaczka o 2 dni starszego;-)

            Teraz ide na USG za 1,5 tygodnia i zobaczymy, czego się dowiem tym razem… Może dla odmiany lekarz zobaczy chłopca?… w 16 tygodniu widział raczej dziewczynkę… 😉 A wtedy to już naprawde zgłupieję….;-)

            Karolka i Przecinek (7.08.03)

            • Re: USG I TERMIN PORODU!!!

              Ja wg pierwszego USG termin porodu mialam na 30,09 potem na kolejnym badaniu lekraka stwierdzila, ze raczej moze to byc 2-3X a w 12 tygodniu podczas II USG okazalo sie, ze moja dzidzia jest troszke wieksza wiec znowu przesunieto mi termin na 25I.09:))

              Asia i Kropeczka

              Znasz odpowiedź na pytanie: USG I TERMIN PORODU!!!

              Dodaj komentarz

              Mozarella w ciąży

              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

              Czytaj dalej →

              Ile kosztuje żłobek?

              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

              Czytaj dalej →

              Dziewczyny po cc – dreny

              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

              Czytaj dalej →

              Meskie imie miedzynarodowe.

              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

              Czytaj dalej →

              Wielotorbielowatość nerek

              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

              Czytaj dalej →

              Ruchome kolano

              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

              Czytaj dalej →
              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
              Logo
              Enable registration in settings - general