usypianie

Mam 6 miesięczną Adę / 30.06.2002/ i od zawsze mam problem z usypianiem. Na spacerze kołyszę ją w wózku na boki pomaga, w domu zasypia przy piersi albo kołysana na rękach / dawniej prawie nic nie pomagało tak wrzeszczała, nawet pierś tylko pokąpieli/ teraz zasypia szypciej. Jak wasze dzieci zasypiają i ile śpią. Moja śpi 3 razy po 30 minut. Po kąpaniu też wstaje po około 40 minutak z płaczem muszę dać cycka i śpi odkładam budzi się i tak z 20 razy i zaśnie a potem co 2 godziny.A jak miała 3 miesiące to spała od 20 do 4 rano. buziaki patrycja z Krakowa

7 odpowiedzi na pytanie: usypianie

  1. Re: usypianie

    Moja krysia (4.05) tez jak miała 3 miesiące potrafiła przespać 8 a nawet 10 godzin… teraz od 2 miesięcy jest podobna katasrofa 🙁 co 2 godziny i cycuś… cycuś i tylko cycuś 🙁 na razie jest bezzębna i pocieszają mnie ze moze to z powodu ząbków i niedługo się skończy… acha nakarmienie ją kaszką przed snem daje efekty zupełnie zerowe… a usypia przy cycu, no chyba ze jest wyjątkowo wykończona to zaśnie czasem trzymana za rączkę w łózeczku ale te przypadki to na palcach mogę policzyć… jak na razie czekamy na lepsze czasy 😉

    Pozdrowienia
    Iwona

    • Re: usypianie

      PRZECHODZI PRZEZ TO WIELE, A MOZE WIĘKSZOŚC Z NAS.
      MY OD KILKU DNI ZNALEŹLIŚMY SPOSÓB, NA RAZIE DZIAŁA – USYPIANIE W DUŻYM POKOJU – NIE W SYPIALNI- PRZY RADYJKU Z MUZYCZKĄ I KOŁYSZĄC SIE NA FOTELU BUJANYM….:-)
      MY (RODZICE) MAMY CHWILĘ RELAKSU, A KUBEK SMACZNIE SPI (O WŁAŚNIE SIĘ OBUDZIŁ I KWILI) – ALE CZĘSTO, ZA CZĘSO SIĘ BUDZI.
      POZDRAWIAM. (GDZIEŚ NA TEJ CZĘŚCI FORUM “KIEDY DZIECKO JUŻ JEST” OPISYWAŁAM O NASZYCH PRZEŻYCIACH ZWIĄZANYCH Z USYPIANIEM – TYLKO JAKIŚ CZAS TUMU, CHYBA ZE 2 TYGODNIE.
      MIŁYCH SNÓW…..:-)))

      • Re: usypianie

        Iwona a może zajrzyj do klubu Majóweczk na forum “chcę nawiązać kontakt z innymi mamami”
        Nasze małe to prawie rówieśniczki 🙂

        Iwona i Majka (07.05.02)

        • Re: usypianie

          juz zagladalammmmm straszny tłok 😉

          Iwona

          • Re: usypianie

            Karol jak się urodził to wogóle nie spał..potem była poprawa….budził się tylko raz, góra dwa na jedznie…teraz jest znowu gorzej…..budzi się kilka razy w nocy…….czasami nawet co godzinę……. Ale za to na dobre wstaje koło 6.30….także z tego powodu jestem zadowolona…….też się pocieszam, że to ząbki idą……

            • Re: usypianie

              Skad ja znam ten problem? Ale ostatnio pediatra powiedzial mi, ze w wieku 8 miesiecy dziciom zaczynja sie sny – i jesli dziecko budzi sie w nocy z plczem – to jest wlasnie powod

              Kaśka z Natalką (9,5 miesiąca)

              • Re: usypianie – MILY WIDOK

                Kaśka z Natalką (9,5 miesiąca)

                Znasz odpowiedź na pytanie: usypianie

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general