Wada serca?

Dziewczyny, jak już wcześniej pisałam, moja mała sinieje wokół ust, co może wskazywać na wadę serca. Poleciałam z nią oczywiście do lekarki, która powiedziała, że to wynika z jej bladej karnacji, a tak w ogóle to się dzieje co drugiemu dziecku. Osłuchała ją i stwierdziła, że wszystko jest w porządku. Ale czy przez osłuchanie da się stwierdzić, czy też wykluczyć wadę serca. W poniedziałek idę na szczepienie i chyba się uprę na skierowanie do kardiologa. Co o tym sądzicie? Może zmienić lekarza, bo ona ma chyba olewający stosunek do poważnych spraw?
Dzięki za wszelki odpowiedzi.

4 odpowiedzi na pytanie: Wada serca?

anetka25 Dodane ponad rok temu,

Re: Wada serca?

Dobrze myslisz. Co spejalista to specjalista. Ale bedzie dobrze! Nie martw sie, prosze:) Napisz ajk tylko bedziesz cokolwiek wiedziala!!!!

Anetka mama Adasia !

garfield Dodane ponad rok temu,

Re: Wada serca?

Ja byłam z Sarą u kardiologa. Ale sie wyczekalismy!!!! Nie przyjeli miesiecznego dziecka bez kolejki i czekalismy za doroslymi i dzieciakami z podstawowki!!! Przesada.
Robili małej badania, podłączali do jakichs kabli itp. Kardiolog powiedzial zeby przyjsc za 1,5 mies, teraz jest ok.
Mam niedosyt po tej wizycie bo ta kardiolog jakas taka niedorobiona. Nic nie chciala mówic, kazde słowo wołami trzeba bylo z niej wyciągac. Jakby nie miala sily oddychac, taka zmeczona byla. Wiec wcale nie jestem pewna czy nie podeszla do tego wszystkiego niezbyt powaznie. Sprawiala takie wrazenie.
Czekam na nastepną wizyte i mam nadzieje ze nie bedzie taka koszmarna jak ta pierwsza.
I zycze Ci zebys trafila na lepszego kardiologa…

Gosia i księżniczka Sara (ur.23.09.2002)

agusiap Dodane ponad rok temu,

Re: Wada serca?

my byliśmy u kardiologa prywatnie(to znaczy pani doktor,która zajmuje się moim synkiem dała nam numer telefonu do pani kardiolog)I proszę nie musieliśmy już czekać na wizytę ponad miesiąc a udało się to załatwić w ciągu tygodnia :-)warto było dać te 50 złotych i się nie martwić.
A swoją drogą to ja też uparłam się na wizyte u kardiologa i teraz chociaż jestem pewna,że synek jest zdrowy.
A wizyta nie była taka straszna. Pozdrawiam

Mama Mateuszka

Dodane ponad rok temu,

Re: Wada serca?

Jak moja lekarka znowu oleje moje niepokoje, to faktycznie pójdę prywatnie do kardiologa. Dzięki za wszystkie rady :).

Znasz odpowiedź na pytanie: Wada serca?

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Chyba dzisiaj zdechnę...tak mi ni...
Wiecie co po dwóch dniach męczarni wróciliśmy od rodziców męża,teściowa do ostatnich minut mnie prowokowała swoją nadopiekuńczością, juz w trakcie jazdy czułam się nie najlepiej łamie mnie w kościach oj
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Miałam usłyszeć bicie serduszka, i co?
Witam Was moje kochane! Wczoraj miałam pierwszą wizytę u położnej. Myślałam, że wyjdę stamtąd zadowolona, cała w skowronkach. I co? Jestem zdołowana! Właściwie to powinnam się cieszyć, ale jakoś nie mogę,
Czytaj dalej