Waga po ciazy?

Jestem w 8 miesiacu ciazy i mam prosbe, napiszcie jak szybko i ile schudlyscie po porodzie i czy karmienie piersia ma na to jakis wplyw??Przytylam juz 20 kg i zastanawiam sie czy wroce kiedys do swojej wagi z przed ciazy? Powiedzcie jak to wygladalo u Was?

Soley z coreczka 16 08 03

29 odpowiedzi na pytanie: Waga po ciazy?

  1. Re: Waga po ciazy?

    Pzred porodem plus…27 kg, po porodzie schudłam 8 kg. Po chyba 3 miesiacach jeszcze z 15 kg, a ok. 2 tyg. temu wróciłam do wagi przed ciążowej. Przy karmieniu piersia szybciej chudniesz. Do tego dochodzą spacerki z dzidzią (spacerki a nie wylegiwanie się na ławce!!!!!!!!!!, 3 – 4 godzinki dziennie, teraz to i 6-7 godzinek na dworku). Szybko zleci, trzeba tylko chcieć, i wcale sie nie wyrężać. 🙂

    Anka i Basiulec (PÓŁ ROKU!!!)

    • Re: Waga po ciazy?

      w ciąży (nieco krótszej niż przeciętna, hih) przytyłam 7 kilo, po porodzie było -5, w tydzień zeszło do wagi sprzed, a teraz jest 3 kilo mniej. Acha, dodam, że karmię i rzeczywiście to pomaga zejść z wagi. pozdrawiamy
      emalka i Zuzka, ur. 21.04.03

      • Re: Waga po ciazy?

        Ja w ciąży przytyłam 19 kilo i do tej pory (6 tygodni po porodzie) schudłam już 16. Wszyscy się śmieją, że mój Żuczek mnie zjada 🙂 z czego się bardzo cieszę, mimo, że czasem ciągnie pierś cały dzień.

        halusia i Pawełek ur.10 maja 2003 r.

        • Re: Waga po ciazy?

          jestem prawie 4 tyg po porodzie i jak narazie…minus 10 kg.. z czego wiekszosc zgubilam zaraz po porodzie/… A przytylam 20…jeszce w zadne spodnie sie nie mieszcze..wiadomo..tylek i brzusio dosyc powiekszone w ciazy…karmi e piersi..i tez licze ze szybciej schudne…moze sie uda

          dorota i claudia ur. 29 maja 2003../czyli 3 dni wczesniej/

          • Re: Waga po ciazy?

            • Re: Waga po ciazy?

              ja wrocilam po ok. 4 miesiacach, teraz waze 7 kg mniej niz przed ciąza, takze jestem bardzo zadowolona… Na 100% przyczynilo sie do tego karmienie, a przytylam ponad 20 kg, takze bedzie dobrze

              • Re: Waga po ciazy?

                No to ja jestem wyjatkiem. W ciazy przytylam tylko 10 kg,wygladalam bardzo szczuplo. Niestety po porodzie zostalo mi 6 kg i naprawde nie wiem dlaczego.Odzywiam sie zdrowo,moj maly ma juz 8 miesiecy a ja dalej nie gubie wagi.Karmie piersia zaznaczam.W zadne moje ciuchy nie wchodze,nosilam rozmiar 38,a teraz 42!!!! Wiec roznie to bywa z ta waga.

                Iza

                • Re: Waga po ciazy?

                  Ja przytyłam w ciąży 10 kg i w miesiąc wróciłam do wagi sprzed ciązy. Przyczyniło się do tego karmienie piersią (polecam) i najbardziej 11 dniowy pobyt z dzieckiem w szpitalu na oddziale patologii noworodków ( nie polecam). Poza tym muszę przyznać, że jestem strasznym nerwusem i odchudza mnie stresik. Podwyższoną adrenalinkę czułam długo po porodzie.

                  Pozdrawiam
                  GOHA i Dareczek
                  już dwa miesiące!!!

                  • Re: Waga po ciazy?

                    Ja nie przytyłam w czasie ciąży tyle co Ty, bo 8,5 kg. Następnego dnia po porodzie, na oddziale położniczym, weszłam na wagę i już ważyłam o 6,5 kg mniej. A teraz, po miesiącu, jest raczej tak samo, bo się nie ważyłam. Od jakiegoś tygodnia-dwóch mieszczę się już w spodnie sprzed ciąży. Jednak ciało już nie to samo, brzuch obwisły i wielki rozstęp przez środek a na piersiach wyszły mi teraz rozstępy, tak się powiększyły w czasie karmienia. A w 9 miesiącu nie przytyłam nic, moze z Tobą będzie tak samo. Powodzenia

                    Beata i Malwinka (ur.17.05.2003)

                    • Re: Waga po ciazy?

                      Serdeczne dzieki za danie otuchy.hi,hi
                      Mam ogromna nadzieje ze ze mna bedzie podobnie.
                      Pozdrowionka

                      Soley z coreczka 16 08 03

                      • Re: Podobienstwo w przybieraniu na wadze??

                        A czy zauwazylyscie jakies podobienstwo w tyciu z Waszymi mamami kiedy byly w ciazy?
                        Moja mama ze mna w ciazy przytyla 25 kg i u mnie tez sie chyba na to zapowiada. A jak jest u Was??

                        Soley z coreczka 16 08 03

                        • Re: Podobienstwo w przybieraniu na wadze??

                          ja też przytyłam niewiele -ok 8-9 kg,w ostatnim 9 m-cu chyba nawet mi ubyło.Od razu po urodzeniu Julki ważyłam 56 kg,tydzień póżniej 54 a teraz 49 przy wzroscie 166cm.
                          To prawda -moja mama też niewiele tyła w ciąży i szybko wracała do dawnej wagi lub jej ubywało….

                          Aga i słodka Julcia(3.01.03)

                          • Re: Waga po ciazy?

                            Karmienie piersia wplywa na szybsze kurczenie sie macicy do stanu przedporodowego i brzuch szybciej maleje dlatego wydaje sie ze sie szybciej chudnie… Hej, ja tez przytylam wiecej niz powinnam.. Urodzilam niecale dwa tygodnie temu, wiec rzecz jasna, ciagle nie mieszcze sie w zadne spodnie z przed ciazy i jak narazie wydaje mi sie ze niegdy juz sie w nie nie zmieszcze, ale czas pokaze… mam nadzieje ze sie myle..

                            Luiza i Sophie (11 czerwca)

                            • nie martw się

                              Ja przytyłam 19 kg przez ciążę, po przyjściu ze szpitala (po 5 dniach) ubyło mi 13 kg, a resztę straciłam w ciągu 7 tygodni. Nie stosowałam żadnej diety, karmię wyłącznie piersią i nadal zbijam kilogramy! Jestem w szoku! Nie martw się na zapas, ja całą ciążę zamartwiałam się swoją figurą.

                              Pozdrawiam

                              Ewelina i Ola (20.03.03)

                              • Re: Waga po ciazy?

                                W ciąży przytyłam 9.5 kg i ważyłam idąc rodzić 56 kg. Wychodząc ze szpitla na 3 dobę ważyłam 48 kg i mieściłam się w najwęższe wówczas swoje jeansy. Później przez 3 kolejne miesiące spadła mi waga do 44kg i długo się tak utrzymywała (ponad pół roku). Teraz wreszcie trochę przybrałam (46kg) i wyglądam jak człowiek a nie szkielet. Karmiłam przez 7 tygodni. Potem jeszcze 10 dni kuracji czym się dało, ale medycyna nie znalazła sposobu na przywrócenie laktacji.
                                Karolina

                                • Re: Podobienstwo w przybieraniu na wadze??

                                  Przytyłam w ciązy 10, może 11 kilo, ale przed samą ciązą dużo przytyłam, bo rzucałam palenie, więc te 10 jest złudne, bo w ciągu ostatniego roku było tego znacznie więcej… po porodzie od razu odeszło 7 kilo (tzn. dziecko, wody itd). Potem barzo powoli… ja podczas karmienia mam duży apetyt… poza tym niezdrowo dla dziecka jest chudnąć dużo podczas karmienia, powinno to być ok. max. 2-3 kilo na miesiąc (jak wiadomo organizm chudnący roi się od uwalnianych toksyn, a to trafia do pokarmu).
                                  Nie zauważyłam podobieńst z moją mamą.

                                  • Re: Waga po ciazy?

                                    Ja też przytyłam 20 kg, a w niecałe pół roku straciłam wszystko oprócz rozstępów…:((
                                    Karmię piersią i nie sądzę,żeby tio miałowpływa na chudnięcie, bo wiadomo – trzeba się dobrze odżywiać – nie wolno stosować żadnych głodówek, itp… Straciłam swoje kilolgramy, bo robię brzuszki, przysiady, dużo spaceruję…

                                    Ola i Dominika ur. 8.12.2002 r.

                                    • Re: Waga po ciazy?

                                      Ja przytylam tylko 9 kg i po dwoch miesiacach juz mam swoja dawna wage – bez odchudzania sie, a wrecz jechania na slodyczach. Cos mi sie stalo po porodzie i tak jak w ciazy nic nie jadlam, to teraz obzeram sie slodyczami. Zwalam to na karb karmienia piersia. Maly wyciaga pewnie ze mnie cukier 🙂 i dlatego tyle potrzebuję. Ograniczam tylko czekolade na rzecz jakichs slodkich herbatnikow itp.
                                      Karmienie piersia skutecznie przyspiesza chudnięcie.

                                      • Re: Waga po ciazy?

                                        witam wszytkie mamy(przychodze z wszytko o porodzie:).Ja tez swiezo po porodze a dokaldnie 6 dni..przed ciaza..53 kg w czasie ciazy jakies 14 kg na plusik..teraz powiem szczerze nie wiem dokladnie w szpitalu po wazylam 58 kg.takze roznica malutka..teraz mam wrazenie ze brzuszek z kazdym dniem coraz mniejszy, zanim go strace wiadomo ze moge pomarzyc o spodniach sprzed ciazy wszyko ok..tylko brzuszek sie nie miesci,ale to kwestia czasu:)powiem, ze bardziej sie sobie podobam teraz niz przed… mam talie zachowana,duze piersi i kragly tyleczek,jest super!:). A bardzo sie obawialm ze bede gruba,ale karmienie piesia wszytkie mamy to wiedza to dieta cud:) doswiadczenie z pierwszego dziecka..teraz nie karmie piersia.
                                        Zycze powodzenia i pozdrawiam.

                                        • Re: Waga po ciazy?

                                          tak naprawdę to wszystko zależy od ciebie mi udało się schudnąć bardzo szybo i teraz ważę mniej niż przed ciążą ale nia odchudzam się dzieciątko bardzo mnie absorbuje i czasami nie mam ochoty nawet jeść.

                                          [Zobacz stronę]

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Waga po ciazy?

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general