warcaby kilka pytan

Mlody oszalal na punkcie gier(wkoncu) i teraz na tapecie sa warcaby.
i tu mam kilka pytan bo nie pamietam do konca zasad.

1. czy mozna zbijac do tylu,czyli cofajac sie?wiecie jestem przed czarnym za mna bialy i chcialabym go zbic-zrozumial ktos?:Wstyd:
2. co jesli ktos ma jeszcze mase pionkow a ma tez juz damke i tylko nia jezdzi by swoich nie stracic?-tu mistrz H. rzadzi, i nie wiem jak mu wytlumaczyc ze tak ma nie robic tylko ruszac innymi.
dziekuje za ewentualne odpowiedzi.
3. co to znaczy [QUOTE]Podczas bicia nie można przeskakiwać więcej niż jeden raz przez ten sam pion (damkę)[/QUOTE]

9 odpowiedzi na pytanie: warcaby kilka pytan

yoko Dodane ponad rok temu,

[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez bruni:
brunka, szukalam w necie,ale ja chce “jak chlop krowie na rowie”

qr-chuck Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:Mlody oszalal na punkcie gier(wkoncu) i teraz na tapecie sa warcaby.
i tu mam kilka pytan bo nie pamietam do konca zasad.

1. czy mozna zbijac do tylu,czyli cofajac sie?wiecie jestem przed czarnym za mna bialy i chcialabym go zbic-zrozumial ktos?:Wstyd:
2. co jesli ktos ma jeszcze mase pionkow a ma tez juz damke i tylko nia jezdzi by swoich nie stracic?-tu mistrz H. rzadzi, i nie wiem jak mu wytlumaczyc ze tak ma nie robic tylko ruszac innymi.
dziekuje za ewentualne odpowiedzi.
3. co to znaczy

1. my graliśmy, że w zależności od umowy (jak grałam z moim Dziadkiem, to ja mogłam zbijać do tyłu, a On nie :Radocha:)…
Nie wiem, jak jest “oficjalnie” :Wstyd:.
2. Jedyny sposób, poświęcić parę swoich pionów, żeby mógł zbić i tak go “wyciągnąć”.
3. Można bić kilkakrotnie – tzn. przeskoczyć przez pionek i jeśli następny stoi w pozycji do bicia to go też zbić. Ale czasem są sytuacje, gdzie jest dylemat, którego pionka zbić, bo jeden stoi po jednej stronie drugi po drugiej. I teoretycznie można by zbić jednego, przeskoczyć go z powrotem (czyli jakby zbić tego samego jeszcze raz) i zbić następnego. No ale tak nie można – zbity schodzi z planszy i nie da się go jeszcze raz… Zamotałam?

dziej Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:Mlody oszalal na punkcie gier(wkoncu) i teraz na tapecie sa warcaby.
i tu mam kilka pytan bo nie pamietam do konca zasad.

1. czy mozna zbijac do tylu,czyli cofajac sie?wiecie jestem przed czarnym za mna bialy i chcialabym go zbic-zrozumial ktos?:Wstyd:
2. co jesli ktos ma jeszcze mase pionkow a ma tez juz damke i tylko nia jezdzi by swoich nie stracic?-tu mistrz H. rzadzi, i nie wiem jak mu wytlumaczyc ze tak ma nie robic tylko ruszac innymi.
dziekuje za ewentualne odpowiedzi.
3. co to znaczy

1. można
2. cóż – mistrz H prawo ma. nie ma obowiązku ruszać pionkami, po prostu ruch ma być wykonany
3. nie można (jak pisała kurczak) zbić pionka “tam i z powrotem”

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Dziej:1. można
2. cóż – mistrz H prawo ma. nie ma obowiązku ruszać pionkami, po prostu ruch ma być wykonany
3. nie można (jak pisała kurczak) zbić pionka “tam i z powrotem”

dzieki:)

wczoraj dwa razy pod rzad przezylam porazke, grajac z 7 latkiem:Wstyd::Wstyd:dzis wieczorem rewanz…nei wiem jakim cudem on tak wybiega do przodu…

dziej Dodane ponad rok temu,

To się musisz podciągnąć trochę na kurniku 🙂
Albo podeślę Mata jako sparing partnera dla Hubiego :Wow!:

Dodane ponad rok temu,

Krzyś zaczął chodzić na kółko szachowe
ogrywa męża :Wow!:

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez EwkaM:Krzyś zaczął chodzić na kółko szachowe
ogrywa męża :Wow!:

no dzis wlasnie H. sie dowiedzial ze u niego w szkole do ktorej bedzie chodzil jest kolko szachowe i juz caly happy….
a ja szachow to juz wogole nie pamietam:Wstyd:
i dzis moj H. umawial sie z dziadkiem na nauke na przyszly tydzien….

dziej Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:no dzis wlasnie H. sie dowiedzial ze u niego w szkole do ktorej bedzie chodzil jest kolko szachowe i juz caly happy….
a ja szachow to juz wogole nie pamietam:Wstyd:
i dzis moj H. umawial sie z dziadkiem na nauke na przyszly tydzien….

Bardzo warto uczyć gry w szachy.

Kiedyś pisałem, że Mat zajął 3 miejsce w turnieju szachowym dla dzieci z podstawówek. Do dziś medal z tego turnieju wisi na ścianie.

Znasz odpowiedź na pytanie: warcaby kilka pytan?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nasze związki
filmy erotyczne
zainspirowana innym wątkiem chciałabym się spytać, czy macie jakieś tytuły fajnych filmów, takich co można obejrzeć we dwójkę ale nie jakieś porno czy flaki z olejem w stylu emanuelle tylko
Czytaj dalej
Nasze związki
Kuchnia i sex
Czy dobra kuchnia może pobudzić do sexu Waszym zdaniem?
Czytaj dalej