wasz dom

Jak wygląda wasz dom? (może jakieś zdjęcia?),
Zmieniłybyście coś w nim?
Na co zwrócić uwagę przy wyborze projektu czy budowie domu?
Z jakich materiałów był budowany?
A moze podpowiecie co gdzie taniej?

Podzielcie się z waszymi spostrzeżeniami bo Wiola nie ma żadnego pojęcia.
Zastanawiamy się nad projektem i mamy już na oku jeden bez żadnych rewelacji.


Julia&ktosik [oby]

99 odpowiedzi na pytanie: wasz dom

nusiak Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

zdjecia mojego przyszlego domu sa na stronie ze zdjeciami naszych dzieci, jestesmy na etapie ocieplania, jakos nam idzie odpukac 🙂 moze masz jakies konkretne pytania?
pozdrawiam

mk1 Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

My wybralismy projekt “Dom w gladiolach 2” z Archonu z garażem dwustanowiskowym. Nie umiem wstawic linka niestety. Jesteśmy na etapie czekania na pozwolenie na budowe więc na razie czysta teoria. Dla mnie bardzo ważne było żeby była duża kuchnia (nie aneks) i duzy salon z jadalnią. Pewne rzeczy narzucił nam plan zagospodarowania przestrzennego poniewaz działke mamy w otulinie Ojcowskiego Parku Narodowego. Od tego zacznij sprawdź czy w gminie jest plan(tam gdzie macie działkę ) i jakie sa jego wytyczne. U nas np musiał byc dom z dachem dwuspadowym. pozdr

Magda i Ola

lawinia Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

W moim domu nie zmieniłabym absolutnie niczego. Jest jak dla mnie idealny. Na samym początku przy oglądaniu projektów interesowały nas głównie takie projekty gdzie ta część domu w której przebywa się najczęściej typu salon, jadalnie miała okna wychodzące na południe. Dzieki temu oszczędzam dużo na ogrzewaniu bo wpadające promienie słońca oddają ciepło w domu przez całą dobę. Poza tym w dolnej części dom jest jedną, otwartą powierzchnią. Nie przeszkadza mi to że goście zaglądają mi do kuchni, w końcu nie zapraszam nikogo obcego. Obowiązkowe jest też pomieszczenie gospodarcze. W moim mam miejsce na pralkę, przetwory, narzędzia i środki czystości. Dom mam wybudowany z mało popularnego betonu komórkowego.

Lawinia i Nikoś (25.09.2003)

bib Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

Ja osobiscie choruje na dom z bali (nie kanadyjke). Ale aktualnie mieszkam w 50- cio letnim domu ktory dostalam w spadku po dziadku. I jak dla mnie to najwazniejsze jest zeby do kazdego pokoju w domu mozna bylo wejsc z korytarza, zeby nie bylo pomieszczen przechodnich. Ja do tego zamknelabym kuchnie. wszelkie zapachy i smrodziki przy gotowaniu roznosza sie po calym domu. A jak sie cos przypali to trudno wytepic taki zapaszek.
I jeszcze cos o oknach. Wstawilam sobie do kuchni takie wielkie paronamiczne i teraz klne na czym swiat stoi. Ani tego porzadnie otworzyc nie moge, bo mam zlew pod oknem i nie mam zasiegu reki,a o u myciu to nie wspomne. Zaczym wypoleruje gore to dol juz mam zaschniety i nie moge wypolerowac. I najlepiej, zeby do kazdego okna byl dostep. az teraz wykancza budynek gdzie jest okno pod dachem i potrzeba naprawde duzej drabiny zeby sie do niego dostac.
A co do samego projektu, najtanszy dom to prosty dom bez fikusnego dachu 🙂
Co do materialow to jakos obliczalam, ze dom z bali jest tanszy niz dom murowany :0) Ale moge sie mylic.
To wszystko co mi wpadlo do glowy, zycze owocnego szukania projektu i szybkiego postawienia domku 🙂

Adaś 2003 i Izulka 2005

sza Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

polecam forum.muratordom.pl

vieta Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

ale dałaś mi do myślenia z tym oknem w kuchni, bo właśnie jednym projekcie który nam się podoba jest okno nad zlewem, może nie ogromne ale jest.
Mi też się podobają kanadyjki ale dach jest ponoć droższy od dwuspadowego.
My myślimy o tym projekcie:
[Zobacz stronę]
Nie umiem uaktywnić linka.


Julia&ktosik [oby]

vieta Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

my też będziemy mieć salon, kuchnie, sypialnię na południe bo jest właśnie cieplej.
Dawno się budowaliście?


Julia&ktosik [oby]

vieta Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

oj, buszuję tam


Julia&ktosik [oby]

vieta Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

oj, twój dom jest ładniutki a widoki cudowne.
My myslimy o tym projekcie:
[Zobacz stronę]
Głównie patrzeliśmy na dach dwuspadowy i na większy nas nie stać i tak kredyt masakra
POdobają mi się domy z takimi dachami jak wasz-cudko.
Mogłabyś mi powiedzieć ile m ma wasz dom i tak ogólnie ile Was pochłonął kasy?


Julia&ktosik [oby]

Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

[Zobacz stronę]

Pozdrawiam, Bruni

Edited by bruni on 2007/08/16 11:58.

vieta Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

jeny, twój dom spełnia wszytskie moje zachciewajki-super, tylko jeden dla nas minusik – my takiego dużego nie możemy mieć, bo więcej kosztuje.
U nas obojętny dach, do 45st.
Myślimy o tym:
[Zobacz stronę]


Julia&ktosik [oby]

vieta Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

to zdradź mi jak go uaktywnić – żebym w końcu się naumiała


Julia&ktosik [oby]

jagoda Dodane ponad rok temu,

Victoria – Archigraph

Jagoda(2003) i Wojtek(2006)

jagoda Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

przed nazwą adresu wpisz
[url] a po nazwie to samo tylko na poczatku za pierwszym kwadratowym nawiasem wpisz

Jagoda(2003) i Wojtek(2006)

mk1 Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

Iskierka jest bardzo zgrabnym domkiem i dużo osób go buduje. Jest mały ale dośc sensownie rozwiazany jak na taka powierzchnię. Na forum muratora duzo ludzi go buduje poszukaj 😉

Magda i Ola

lawinia Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

W tym roku minie 2 rok od kiedy się wprowadziliśmy. Mój dom jest prawie taki jak na projekcie [Zobacz stronę] z małymi poprawkami. Odnośnie okna w kuchni, to jedno z nich mam nad zlewozmywakiem i nawet pomimo wysokiej wystającej baterii nie mam problemów z jego myciem.

Lawinia i Nikoś (25.09.2003)

vieta Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

fajniutki, pocieszyłaś mnie z tym oknem


Julia&ktosik [oby]

vieta Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

anio dzięki


Julia&ktosik [oby]

vieta Dodane ponad rok temu,

Re: Victoria – Archigraph

fajny a my będziemy mieć (mam nadzieję) mniejszy


Julia&ktosik [oby]

vieta Dodane ponad rok temu,

Re: wasz dom

Bruni no i powiedz czy nie jestem giiiiiiiiieeeeeeeeeeeeniusiiiiiiiiem? ale się ubawiłam, no nie sądziłam że jestem taka niekumata

dzięki wielgachne


Julia&ktosik [oby]

Znasz odpowiedź na pytanie: wasz dom

Dodaj komentarz

Tematy, których nie znalazłam w forum
działka pracownicza
Witam! Chciałbym bardzo kupić działkę pracowniczą w Łodzi. Czy ktoś z Was nie wie jak można i za ile ją można kupić. Czy to prawda ze ich nie można kupić na
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
jak długo skurcze co 7,10min??
Jak to u Was było z rozpoczeciem akcji porodowej??? Ja od piątku borykam się ze skurczami... Najpierw co 10,15 minut i z przerwami ale od wczoraj (mnie więcej od 7 rano)
Czytaj dalej