WESELE/lista przebojow/kolejnosc i inne…

Dziewczyny,jutro robie za dj
rychlo w czas wpadlam na pomysl zapytania Was o porade:
1.jaka piosenka zacząć hulankę?
2.ile puszczac szybkich po ktorych nastapi pojscie na jednego
3.przeplatac czesto wolne?
4.czy w kolejnosci 2 wolne to ok czy za malo czy za duzo?
5.jak dlugo tzrmac ich na parkiecie w jednej turze?15 min?

prosze o rady…jestem zielona;-)

7 odpowiedzi na pytanie: WESELE/lista przebojow/kolejnosc i inne…

  1. a nie pytałaś młodych jak sobie życzą żeby to wyglądało?

    • Zamieszczone przez gosik
      a nie pytałaś młodych jak sobie życzą żeby to wyglądało?

      Mloda powiedziala, zeby lecialo jak mam na liscie;-) i bedzie dobrze. Ale ja chcialabym zeby bylo naprawde dobrze…

      • na pogaduchach opisałam Ci dłuuugo:)

        obserwuj ludzi przy czym się bawią najlepiej i tak dobieraj na bieżąco kawałki
        w jednym bloku minimum 4 do 6 utworów, przerwa nie dłużej niż 10 minut:)
        my tak przynajmniej robimy:)

        • Tak naprawde to wyjdzie w praniu….
          Ja mogę jedynie napisać spostrzeżenia z mojego weselicha na którym było i dużo starszych osób i młodziaki:)
          1. U nas rodziny sie kompletnie nie znały więc jak orkiestra zobaczyła że się każdy krępuję to wymyśliła zabawe (za co im wielkie dzięki). Polegała na tym że było kółeczko mężczyzn w środku, na zewnątrz kółko kobiet, leciała jakaś tam sobie piosenka i gdy przestali grać to każdy stawał, mężczyżni się obracali twarza do kobiet i się przedstawiali, cmok w polik, mówili kim są dla młodych itd,. powiem szczerze że w szoku byłam jak po tej zabawie ludziska sie wymieszali i było bosko.

          2. U nas mimo ze dużo młodych było to jednak muzyka typu techno nie przeszlo, starsi usiedli, kilka mlodych wyskoczylo ale to nie bylo to, jednak przy ruchliwszej muzyce dance itd WSZYSCY sie bawili, ale to zalezy wiadomo od towarzystwa.

          3. Na weselichu jak jest fajnie to i disco polo przeleci i kazdy bedzie sie bawil.

          4. Wolnych wiadomo nie za dużo, najlepiej wrzucić przytulaska po jakims szybkim kawałku czy dwóch…zobaczysz sama czy ludzie sie bawią chcą jeszcze jakiś szybszych

          5. U nas tak się super bawiliśmy, tańczyliśmy itd że orkiestra zapomniała nam zorganizowac zabawy “zbierania na wózek” czy jak tam się to nazywa, tzn kto chciał zatańczyć z młodymi to wrzucał “grosik” to welonu, kapelusza co tam kto chciał, powiem szczerze że załowaliśmy bo zawsze jakiś dodatkowy grosz 🙂

          Napewno wszystko bedzie dobrze, czasami ludzie sami proszą o jakąs piosenke w ramach dedykacji, wszystko zalezy tak naprawde od towarzystwa:)

          • Zamieszczone przez Tatanka
            Mloda powiedziala, zeby lecialo jak mam na liscie;-) i bedzie dobrze. Ale ja chcialabym zeby bylo naprawde dobrze…

            a moze specjalnie ukladali te liste?

            ja mialam liste ukladana przez nas osobiscie, planwalismy kolejność kawałkow biorac pod uwage np. fakt, ze oprocz mlodziakow sa starszaki 😉 mielismy głównie muzyke rockowa (za wolne kawalki robil np. Wish you were here PF ;), poprzetykaną ABBA, utworami instrumentalnymi typu tango, walc i paroma biezacymi hitami. odpalilismy i poooszlo! bylo super.

            zycze udanej zabawy, bez tremy 🙂

          • Zamieszczone przez Magda.
            Tak naprawde to wyjdzie w praniu….
            Ja mogę jedynie napisać spostrzeżenia z mojego weselicha na którym było i dużo starszych osób i młodziaki:)
            1. U nas rodziny sie kompletnie nie znały więc jak orkiestra zobaczyła że się każdy krępuję to wymyśliła zabawe (za co im wielkie dzięki). Polegała na tym że było kółeczko mężczyzn w środku, na zewnątrz kółko kobiet, leciała jakaś tam sobie piosenka i gdy przestali grać to każdy stawał, mężczyżni się obracali twarza do kobiet i się przedstawiali, cmok w polik, mówili kim są dla młodych itd,. powiem szczerze że w szoku byłam jak po tej zabawie ludziska sie wymieszali i było bosko.

            u nas była podobna zabawa zorganizowana przez Parę Młodą (czyli mnie i szanownego świeżo Zakontraktowanego :D) przy pomocy orkiestry 😉

            Orkiestra grała “Kto się w styczniu urodził….” I jak wstali Ci co się w styczniu urodzili to podstawiali kieliszki a my podchodziliśmy z butelkami i polewaliśmy im, z tym tylko, że mój mąż lał wódkę a ja wodę mineralną (z butelki po wódce ofkors ale to goście sami wybierali od kogo chcą się napić ;)) i wtedy przedstawialiśmy każdego gościa.
            Np. To jest ciocia Basia, to jest siostra mojego taty. Jest żoną wujka Mietka i mamą Ani. Itp.

            Zabawa była świetna. Goście się niesamowicie przy tym bawili. Nawet zdarzało się, że od tego momentu chociaż wcześniej się nie znali to podchodzi do siebie i mówili od razu “pani Basiu” “Panie Mieciu”

            • Zamieszczone przez Tatanka
              Dziewczyny,jutro robie za dj
              rychlo w czas wpadlam na pomysl zapytania Was o porade:
              1.jaka piosenka zacząć hulankę?
              2.ile puszczac szybkich po ktorych nastapi pojscie na jednego
              3.przeplatac czesto wolne?
              4.czy w kolejnosci 2 wolne to ok czy za malo czy za duzo?
              5.jak dlugo tzrmac ich na parkiecie w jednej turze?15 min?

              prosze o rady…jestem zielona;-)

              Szkoda, ze dopiero teraz to przeczytałam, bo mój mężuś juz od ładnych paru lat grywa na weselu, praktycznie wszystkie weekendy ma zawalone, w tym roku bije wszelkie rekordy, jak zaczął grać w pierwszy weekend maja to wolny ma dopiero w listopadzie, a tak wszytsko zajete, nawet niektóre piątki !!!!!!
              No ale jakbyś potrzebowała jakiegoś doradztwa wal smiało !!!!!!!!!

              Znasz odpowiedź na pytanie: WESELE/lista przebojow/kolejnosc i inne…

              Dodaj komentarz

              Mozarella w ciąży

              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

              Czytaj dalej →

              Ile kosztuje żłobek?

              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

              Czytaj dalej →

              Dziewczyny po cc – dreny

              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

              Czytaj dalej →

              Meskie imie miedzynarodowe.

              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

              Czytaj dalej →

              Wielotorbielowatość nerek

              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

              Czytaj dalej →

              Ruchome kolano

              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

              Czytaj dalej →
              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
              Logo
              Enable registration in settings - general