widziałyście tę listę?

15 odpowiedzi na pytanie: widziałyście tę listę?

kasiek74 Dodane ponad rok temu,

Re: widziałyście tę listę?

super….!!!!
jak kolorowo 🙂

KaSieK i MaRtuSia

kas Dodane ponad rok temu,

Re: widziałyście tę listę?

Zacheca do zajścia w ciążę taka kolorowa lista he he

Kaśka

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: widziałyście tę listę?

śliczna, podziwiam autorke za pomysl i wykonanie

Monika i Basia (22.09)

daga25 Dodane ponad rok temu,

Re: widziałyście tę listę?

Lista jest zabójcza. Kate odwaliła kawał świetnej roboty. Aż żałuję, że na tej liście nie ma mnie…

Daga i Zuzanka 10 m-cy

mamma Dodane ponad rok temu,

Re: widziałyście tę listę?

Ooooooo! Ile dzieciaczków się szykuje na kwiecień !!!! …dużo,prawda,na jednym forum i na jeden miesiąc…super.
No i ta oprawa graficzna-medal dla Kate?

Aga i Dominika 5.12.2001

Dodane ponad rok temu,

Re: widziałyście tę listę?

cudna jest……;)) w tamtym roku nie byla tak imponujaca:-)

guciak i Ninka 27.IV.03 [Zobacz stronę]

kate27 Dodane ponad rok temu,

ależ….

…dziewczyny… poczekajcie 2 miesiace, dołączę do Was to sporządzimy cos fajnego:)
Prawda jest taka, ze niejedna z Was moze cos takeigo zrobic, tylko trzeba miec na to czas. Jestem na zwolnieniu od poczatku ciąży (male problemy na początku) dlatego siedze i wymyslam. Na drutach juz robilam, na szydelku, haftowalam, szylam posciel, zaslonki… bawie sie na allegro,…
A to wszystko dlatego ze ciaza trwa az 9 miesięcy:)
Pozdrawiam Was wszystkie i dziekuje za słowa uznania:) To pobudowuje:)

Katei Maciuś ~ 24 IV 04

teo Dodane ponad rok temu,

Re: widziałyście tę listę?

jedno mi przychodzi do głowy
wow
super lista:-)

ILONA I KUBEK(21.02.02)

Dodane ponad rok temu,

Re: widziałyście tę listę?

Ale słodka ;-), nic dodac nic ując.

Mola i Antoś

aanna Dodane ponad rok temu,

Lista na medal!!

Super!! Lepszej jeszcze nie widziałam. Gratuluję pomysłu i cierpliwości przy wykonaniu

ANIA+ROBERT (23-12-2003)

Dodane ponad rok temu,

Re: widziałyście tę listę?

super lista!!!

Weronka z Krzysiaczkiem 9.6.03

soley Dodane ponad rok temu,

Re: widziałyście tę listę?

sliczna

Soley i Laura Amelia 12 08 03

mausky Dodane ponad rok temu,

Re: widziałyście tę listę?

suuuuuuuuuuuuper, też chciałabym być na takiej!
pozdrawiam

Aneta i Tymek ur 19.10.2003

Dodane ponad rok temu,

Re: ależ….

hmmm, to moze spis powszechny forumowych dzieciaczkówn zrobisz?

a za listę : wielkie słowa uznania !!!

[i]Ewa i Krzyś (14 mies.)

kokunia Dodane ponad rok temu,

Re: widziałyście tę listę?

Jestem pod wrażeniem!!!!!!!!!!!!

Znasz odpowiedź na pytanie: widziałyście tę listę?

Dodaj komentarz

Mam z dzieckiem taki problem
objawy poszczepienne????!
W srode bylam z mala (5 miesiecy) na szczepieniu - 3 dawka DTP i przeciw polio. Nie wiem czy to zbieg okolicznosci ale od srody ne moze zasnac w nocy przy
Czytaj dalej
Bliźniaki, trojaczki i …
jestem w szoku
Właśnie wczoraj dowiedziałam się, że będę matką bliźniaków. Jestem załamana, mam już jedno dziecko w wieku 3,5 latka i planowałam jeszcze tylko jedno. A tu taka niespodzianka. Naczytałam się dużo
Czytaj dalej