Wieczór panieński!!

Wybieram się na wieczór panieński i niewiem kompletnie co sie kupuję przyszłej mężatce….. Może cos doradzicie??
pzdr

Aga i Martynka 18.12.2003

10 odpowiedzi na pytanie: Wieczór panieński!!

kingaok Dodane ponad rok temu,

Re: Wieczór panieński!!

Kup cos fikuśnego na noc poslubną , takie prezęty wywołują sporo entuzjazmu 😀

Jeden roczek za nami + Aniołek(20.12.04)

mirabelka79 Dodane ponad rok temu,

Re: Wieczór panieński!!

u mnie na wieczorze panienskim bylo ze 20 dziewczyn….dokladnie nie pamietam co dostalam ale napewno wsrod prezentow byla seksowna bielizna, nocne jedwabne koszulki, walek (taki do ciasta) do tluczenia meza, ksiazke o kamasutrze i druga z jakimis pozycjami:)) narazie nie pamietam co jeszcze…ale bylo tego oj bylo:))

Ala i Małgosia (16.12.2003)

dna Dodane ponad rok temu,

Re: Wieczór panieński!!

nie wiem co mozna kupic, ale ostatnio na jednym forum widzialam, ze dziewczyna chce zamowic tort w ksztalcie penisa
moim zdaniem fajny pomysl, panna mloda na pewno bedzie w szoku przynajmniej ja bym byla

Dana&Gabi 23.09.03

mirabelka79 Dodane ponad rok temu,

Re: Wieczór panieński!!

pomysl niebanalny!!! super!!!

Ala i Małgosia (16.12.2003)

aneci Dodane ponad rok temu,

Re: Wieczór panieński!!

Widzę, że penisy nie wychodzą z mody, a pomysły są coraz bardziej finezyjne;)
Na swój wieczór ( a było to dość dawno temu) dostałam: 2 wibratory ( metalowy i silikonowy)+ świeca wieeeeelki penis, do tego body z lateksu + pejcz.
Bardzo miło sobie powspominać eh:-)

Aneta + Kinga (10 l.) i Igorek (20.03.05)

mlodzia Dodane ponad rok temu,

Re: Wieczór panieński!!

Jestem za super koszulką do spania. Pozdrawiam…

Mama Tosi (02.09.2002r.), Amelki (05.04.2005) i Aniołka (02.09.2001)

mirabelka79 Dodane ponad rok temu,

Re: Wieczór panieński!!

o przypomnialas mi…ja tez dostalam wibrator:)) rozowy i wielki:)))

Ala i Małgosia (16.12.2003)

agusek22 Dodane ponad rok temu,

Re: Wieczór panieński!!

WOW!! mówisz, że różowy i wielki??

Aga i Martynka 18.12.2003

agusek22 Dodane ponad rok temu,

Re: Wieczór panieński!!

I ja tez bym była!

Aga i Martynka 18.12.2003

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Re: Wieczór panieński!!

Mi dziewczyny wręhczyły…taką świeczkę w kształcie fallusa! hehe
I taki poradnik dla dobrej żony ( same napisały). bardzo fajna rzecz!:)

Znasz odpowiedź na pytanie: Wieczór panieński!!?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jedno- i dwulatki
Warszawianki....gdzie jest u was C&A i H&M???
Będę w najbliższym czasie jechała do Waszego miasta i chciałabym wstąpić do tych sklepów.Powiedzcie gdzie one się mieszczą. POzdrawiam Kasia i ... [img]http://test.roger4.net/~jorzel/kubusio/kubusio.jpg[/img] Dominik 16.12.1996/Kubuś 24.07.2003
Czytaj dalej
Karmienie
Karmienie a odchudzanie???
Jestem mama 10 mies dziewczynki, karmie jescze piersia ale jest problem??:)chcialabym zrzucic z 5 kilo:)zbliza sie lato i trzeba lepiej wygladac,, wiem ze najlepsze metody to cwiczenia ale to juz
Czytaj dalej