Witajcie mamuśki!!! ;)

Witajcie mamuśki!!
Dołączam się do Was z wielką radością. Oznajmiam, że dnia 16,08,2003 o godz. 0,40 urodziłam przez cc synka. Jest zdrowy i bardzo kochany. Chociaż przyznam się, że dziś jestem pierwszy dzień z nim w domu i żeby nie teściowa to chyba bym spanikowała. NIe wiem czy nie za mało je, śpi po 4 godz., ulewa po jedzeniu, już miał czkawkę!!! Napiszcie mi co jest normalne, a co nie proszę Was!!! Tak się boje o dzidziusia, żeby tylko nic mu się nie stało, czy to jest depresja poporodowa. Ależ Was zamęczam od początku.
Pozdrawiam serdecznie
Ela i Adaś 16.08.2003

Ela i przeterminowany Maluszek <03.08.2003>

10 odpowiedzi na pytanie: Witajcie mamuśki!!! ;)

  1. Re: Witajcie mamuśki!!! 😉

    Wszystko bedzie dobrze!
    Agniesia tez czesto ulewala, czkawka normalka
    Maluszek sam wie kiedy jest glodny, Agniesia jadla co 2 godz. ale to nie jest regola!!!
    A dla spokoju ja np wezwalam do domciu pediatre – prywatnie, oczywiscie powiedzial ze jest o.k a ja moglam spokojnie bez nerwow funkcjonowac — wiec moze to i u Ciebie poskutkuje???
    +

    Aneta+Agniesia(7.07.02)+?(17.01.04)

    • Re: Witajcie mamuśki!!! 😉

      witaj.po pierwsze gratuluje.wszystko ok. Na ulewanie radze po jedzeniu piionizowac malucha aby solidnie mu sie odbiło i dla bezpieczenstwa jak odchozisz od niego kładz go na boku.
      czkawka- norma.
      jak bedziesz u pediatry to zobaczysz czy prawidłowo przybiera


      Ala i Filipek
      ur.29.07.2003

      • Re: Witajcie mamuśki!!! 😉

        tak… Normalne hihi
        witamy cie serdecznie no i…gartulacje!!!!!!!!!

        AUTOR:SZALONA MATKA CO PRZECHODZI BUNT DWULATKA
        umiesz liczyc?licz na siebie

        • Re: Witajcie mamuśki!!! 😉

          Witaj Elu!
          Cieszę się że u Was wszystko dobrze. Jeszcze raz gratuluję synka!
          To nie depresja…..:) chyba każda mama na poczatku drży nad swoim dzieciątkiem…ja to chyba będę bała się zasnąć:)
          Pozdrawaimy

          Marta i Mateuszek (26.X.2003)

          • Re: Witajcie mamuśki!!! 😉

            Czkawka,ulewanie to normalne. Czy duzo je, jak jest przy cycku 10 min i ssie ladnie to sie najada na pewno. Popros polozna srodowiskowa, przyjdzie na pewno. Przychodnia skieruje do ciebie taka jak zadzwonisz albo szpital sie o to juz zatroszczy. U mnie byla i uspokoilam sie jak mi powiedziala co i jak. Pozniej moglam byc z nia w kontakcie elefonicznym. ALe wiesz my na forum jestesmy ja polozne srodowiskowe, wiec mozesz do nas walic jak w dym :)) POMOZEMY i nic sie nie stresuj bo to zle wplywa na pokarm, bedzie dobrze. Ucaluj maluszka ode mnie

            • Re: Witajcie mamuśki!!! 😉

              O Jezu!!! ja też tak miałam. Gdyby moja mama nie mieszkała przez pierwszy tydzień po porodzie z nami, to nie wiem jak bym to przeżyła. Po pierwsze:
              1). Dzidziuś może być niespokojny, czasem nawet płakać (chociaż wydaje się, że nie ma powodu)- to zmiana otoczenia, przystosowywanie się do nowego miejsca;
              2). będzie głodny co trzy czasem co dwie godz, a nawet bez przewy niektóre dzieci potrafią jeść (to takie małe ssaczki);
              3). nie wiem jak ty, ale ja w te pierwsze noce nie potrafiłam spokojnie spać chociaż przez godzinkę, bo ciągle miałam wrażenie, że gdy córcia zaczęła ciszej oddychać, to pewnie nie oddycha- stałam nad nią i słuchałam oddechu;
              4). jakaś mała depresja mnie dopadła, że jejku chcieliśmy ją ponad wszystko (chodzi o córę), ale jak ja sobie dam sama radę jak mama wyjedzie, a mąż pojdzie do pracy?
              5). czy nasze życie będzie już tak wyglądało? ciagły strach…..
              6). a jak zachoruje, albo będzie miała temp, co my zrobimy?
              7) jak wyjśc z nią na dwór, jak ona tak często je? na pół godziny i z powrotem do domu?
              itp, itd…..teraz nasza pocieszka za 9 dni będzie miała 3 m- ce. Więc takie problemy są mi może nie śmieszne, ale już jestem spokojna i się tak nie boję. Córka ma już swój rytm. Wiem, kiedy będzie głodna, co jej jest. No i przesypia nam od godz. 22.00 do 6.00 rano- więc się spokojnie wysypiamy pfu, pfu, pfu oby tak dalej. Tak to było u mnie. Nie martw się każda z nas to przeszła. Trzymaj się!! W razie czego masz nas- forumowiczki :-))))
              Pozdrawiam, Justyna- mama MArtynki.

              • Re: Witajcie mamuśki!!! 😉

                Witaj,
                wszystko w normie, ja do tej pory czasmi jak wstaje w nocy nie do Jasia tylkonp do lazienki to sprawdzam czy aby na pewno oddycha i nadal o niego sie boje jak tylko cos sie dzieje z czym jeszcze nie mialam do czynienia

                Ewa juz z Jasiem (09.07.2003)

                • Re: Witajcie mamuśki!!! 😉

                  GRATULUJEMY !!!!
                  WITAMY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  jogi i Piotruś 13.05.2002
                  ciepło!
                  🙂

                  • Re: Witajcie mamuśki!!! 😉

                    Witamy, witamy
                    Przed Tobą najpiękniejszy okres w życiu! Dbaj o maluszka i o siebie. Jak będziesz miał jakieś pytania to pisz. Ja też jestem po cc.

                    Aga i Ania (27.03.03)

                    • Re: Witajcie mamuśki!!! 😉

                      Witaj witaj i o wszystko pytaj…
                      Nie dręcz się, to nie depresja, każda z nas boi się o swoje maluchy. A co do karmienia co 4 godziny to się nie martw – Adaś jak będzie głodny to się sam obudzi, niech na razie sobie śpi ile wlezie, przecież w ten sposób rośnie i się rozwija, potem będzie sobie folgował…
                      Pozdrowienia

                      Daga i Zuziak 21 kwietnia 2003

                      Znasz odpowiedź na pytanie: Witajcie mamuśki!!! ;)

                      Dodaj komentarz

                      Mozarella w ciąży

                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                      Czytaj dalej →

                      Ile kosztuje żłobek?

                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                      Czytaj dalej →

                      Dziewczyny po cc – dreny

                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                      Czytaj dalej →

                      Meskie imie miedzynarodowe.

                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                      Czytaj dalej →

                      Wielotorbielowatość nerek

                      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                      Czytaj dalej →

                      Ruchome kolano

                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                      Czytaj dalej →
                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                      Logo
                      Enable registration in settings - general