WITAM

witam koleżanki niewiem od czego zacząć znalazlam te forum przypadkowo postanowiłam sie do niego zapisać moze komus tez sie tak nudzi jak mi zajmuje sie 2 i poł letnia córeczka chetnie poznam mamy które maja podobne doswiadczenia ze swoimi pociechami

22 odpowiedzi na pytanie: WITAM

agaz Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez sylwina:witam koleżanki niewiem od czego zacząć znalazlam te forum przypadkowo postanowiłam sie do niego zapisać moze komus tez sie tak nudzi jak mi zajmuje sie 2 i poł letnia córeczka chetnie poznam mamy które maja podobne doswiadczenia ze swoimi pociechami

Mnie sie co prawda nie nudzii ale witam i pozdrawim

bratek Dodane ponad rok temu,

Sylwina, może znajdz rok i miesiąc urodzenia swojej córki i dołącz do innych mam. zawsze to raźniej!

sylwina Dodane ponad rok temu,

witam koleżankę ( agagazlo) moge miec do ciebie pare pytań??

klucha Dodane ponad rok temu,

witam baw się dobrze 🙂

abcdefg Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez sylwina:moze komus tez sie tak nudzi jak mi zajmuje sie 2 i poł letnia córeczka chetnie poznam mamy które maja podobne doswiadczenia ze swoimi pociechamize tez sie z nimi nudza?
wybacz, ale troche to zabawnie napisalas, pewnie inaczej mialo wyjsc 😉
witaj na forum 🙂

kasiex Dodane ponad rok temu,

jak sie tu zaklimatyzujesz, to sie nudzic przestaniesz 🙂
witaj

smoki Dodane ponad rok temu,

Cześć 🙂

kiara Dodane ponad rok temu,

Witam:)
(tu nie jest nudno;))

Dodane ponad rok temu,

i kieliszkiem wodeczki 🙂

cześć 🙂

kotus Dodane ponad rok temu,

cześć sylwanka:)

kotus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kotuś:cześć sylwanka:)
sorry sylwinka:)

vievioorka Dodane ponad rok temu,

a witam witam….. podpiszę się tylko pod koleżankami…

forum jest jak bagno… wciąga

niemiłosiernie

ulaluki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Vievioorka:a witam witam….. podpiszę się tylko pod koleżankami…

forum jest jak bagno… wciąga

niemiłosiernie

Cóż mogę powiedzieć…..
Zgodzić się z Tobą?!;):)

Witam

sole Dodane ponad rok temu,

Witam serdecznie.

Kurcze milo jak sie dziewczyny od razu tak witaja. Oby czesciej!!!

aggi Dodane ponad rok temu,

cześć i czołem 🙂

kotus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez sole:
Kurcze milo jak sie dziewczyny od razu tak witaja. Oby czesciej!!!

Klucha pogoniiła to i się witaja;)

sylwina Dodane ponad rok temu,

witam wszystkie koleżanki i dzieki za zaproszenia !!!

ciapa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kotuś:cześć sylwanka:)

Ja przeczytałam sylwusia i skojarzyło mi sie od razu to
Polecam
Oczywiscie witam 🙂

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kiara:Witam:)
(tu nie jest nudno;))

raczej
😉

witam sylwina

jaewa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kasiex:jak sie tu zaklimatyzujesz, to sie nudzic przestaniesz 🙂
witaj

i czasu na wszystko będzie brakować 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: WITAM

Dodaj komentarz

A-psik: moje dziecko jest uczulone…
testy alergiczne a 2,5 roku.
hej dziewczyny moje dziecko ma 2,5 roku i juz mialo robione testy skórne wyszlo ze na trawy i zborza teraz ma miec pokarmowke czy te testy sa wiarygodne???????
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
6miesięcy i nie umie jeść z łyżeczki :(
Witajcie, Mój problem poleg na tym że moja córeczkaniedlugo skonczy 6 miesiecy i czas najwyższy aby wzbogacić dietę takiego maluszka jednak moja Kingunia w ogóle nie wie co zrobić z
Czytaj dalej