Witam i proszę o kciuki :)

Drogie Koleżanki
Proszę o kciuki dziś juz 27 dc, i tempka trochę spadała w środe ma przyjśc ta wstrętna @ proszę zabiezcie ją !!!
Tak bardzo chcę maluszka
Prześlijcie mi fluidki aby ta wstrętna @ się nie zjawiła tylko mała fasolka
Dzieki z góry

Justa
[Zobacz stronę]

12 odpowiedzi na pytanie: Witam i proszę o kciuki :)

  1. Re: Witam i proszę o kciuki 🙂

    Trzymam mocno kciuki!!!!!


    • Re: Witam i proszę o kciuki 🙂

      kochana..kciuki..masz…ja..w..banku!!!!!!!!
      oby..tempka.. Nie..spadla..bardziej!!!!!
      pozdrawiam

      Zuzanna

      • Re: Witam i proszę o kciuki 🙂

        Właśnie mam nadzieję że nie spadnie zobaczymy 🙂
        Poza tym biedam co chwilę siusiu i nadal mnie pobolew brzuch a od wczoraj rana piersi 🙂
        A co do badań robiłam je w 21 dc
        prolaktyna bez obciążeniea 221 a po obciążeniu 3568mlU/l
        testosteron 1,79
        prolaktyna 43,5
        nie wiem czy ok ale według norm podanych w wynikach wygląda ok
        pozdrawiam

        Justa
        [Zobacz stronę]

        • Re: Witam i proszę o kciuki 🙂

          Przesyłam świeżutkie fluidki ciażowe i trzymam kciuki żeby się udało..i czekam no dobre wieści
          Aneta i maleństwo

          • Re: Witam i proszę o kciuki 🙂

            ja też trzymam kciuki. Musi sie udać, jeśli tyle nas je trzyma!!!:-))))

            • Re: Witam i proszę o kciuki 🙂

              Justa,

              Wiesz, że ja za Ciebie zawsze trzymam kciuki i tak jest też tym razem… Nie daj się wstrętnej @!!!! A sio….

              :-))

              Marti z aniołkiem i wielką nadzieją

              • Re: Witam i proszę o kciuki 🙂

                Dzięki bardzo
                Mam nadzieję że dziś sie poznamy
                pozdrawima
                ps
                będę miała do was prośbę o zobaczenie moich wyników odebrałam dziś prolaktynę progesteron i testosteron

                Justa
                [Zobacz stronę]

                • Re: Witam i proszę o kciuki 🙂

                  Justa,

                  Niestety nie będzie mnie wieczorem…jak zwykle udupili mnie w pracy…. Ale dziewczyny na pewno pomogą CI z wynikami… jak chcesz to napisz z normami…to postaram się pomóc…..

                  Bawcie się dobrze wieczorem… Na pewno będę w grudniu!

                  Marti z aniołkiem i wielką nadzieją

                  • Re: Witam i proszę o kciuki 🙂

                    @ zabiorę do siebie, bo ja dopiero zaczynam od stycznia( mężusia nie ma ), @@ trzymam

                    JOVI_(przerwa do stycznia )
                    w styczniu napewno się uda!!!!!!

                    • Re: Witam i proszę o kciuki 🙂

                      @ najwstretniejsza i nie lubiana, jak przychodzisz w ustach robi sie piana, idz, przepadnij silo nieczysta na dobre 9 miesiecy, niech u Ciebie sie piekna fasolka kreci!
                      Wierszyk dla Ciebie i dla nas, aby nam sie lepiej zachodzilo, rodzilo, plodzilo
                      Usciski, bede trzymala kciuki, Anna

                      • Re: Witam i proszę o kciuki 🙂

                        zaciskam kciuki…. ja tez zabieram @ od Ciebie… do mnie przyjść mogą dwie, bo wiem, że w tym miesiącu z fasolki nici

                        ami7
                        [Zobacz stronę]

                        • Re: Witam i proszę o kciuki 🙂

                          A widzisz,wyjeżdżałam dziś za miasto mogłam zabrać Twoją @ i porzucić gdzieś w lesie. Swoja tam zostawiłam,ale jakby co, jutro pójde na daleki spacer i Twoja paskudę też gdzieś porzucę. Miło będzie mieć koleżanke z brzuchem po sąsiedzku:)

                          Madeline,Mama Marylki(13.12.2002)

                          Znasz odpowiedź na pytanie: Witam i proszę o kciuki :)

                          Dodaj komentarz

                          Mozarella w ciąży

                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                          Czytaj dalej →

                          Ile kosztuje żłobek?

                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                          Czytaj dalej →

                          Dziewczyny po cc – dreny

                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                          Czytaj dalej →

                          Meskie imie miedzynarodowe.

                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                          Czytaj dalej →

                          Wielotorbielowatość nerek

                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                          Czytaj dalej →

                          Ruchome kolano

                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                          Czytaj dalej →
                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                          Logo
                          Enable registration in settings - general