Wizyta u lekarza

Rano ide do lekarza aby sprawdzil jak spada Beta. Oprocz tego chcialabym poddac sie jakims dodatkowym testom. Przeszlam juz laparoskopie, badanie plemnikow (to akurat moj maz a nie ja). Zaszlam w ciaze po przyjmowaniu progesteronu. Co jeszcze mozna sprawdzic we krwi?
Prosze, moze macie jakies pomysly?
Czy jezeli mam problemy hormonalne to moja krew to wykaze czy tez musze czekac do nowego cyklu?
Pozdrawiam
Kinga

2 odpowiedzi na pytanie: Wizyta u lekarza

  1. Re: Wizyta u lekarza

    kinga bardzo polecam zrobienie rozyczki jesli nie bylas szczepiona i chorob odzwierzecych szczegolnie toxoplazmozy z hormonami mysle poczekaj bo organizm ma ich jeszcze duzo mysle ze bedzie mozna je zrobic w nastepnym cyklu nic mi wiecej nie przychodzi do glowy jak sobie cos przypomne lub cos ciekawego przeczytam dam ci znac a narazie trzymam kciuki za wizyte caluski mala

    • Re: Wizyta u lekarza

      Wiesz Kinga,
      Ja wielokrotnie slyszalam ze jezeli poronilas samoistnie i interwencja lekarza nie byla potrzebna (D&C) to powinnao sie probowac od razu, poziomy hormonow sa wysokie, endometrium grube…take moze powinniscie zabrac sie do roboty w sypialni i badania beda zbedne 🙂
      Slyszlam od wielu osob ktorym tak wlasnie sie udalo, zaszly w ciaze nawet przed 1 miesiaczka i trzeba bylo uzywac USG zeby stwierdzic wiek dzidzi…
      Powodzenia,

      Maggi
      EDD 4/24/2002

      Znasz odpowiedź na pytanie: Wizyta u lekarza

      Dodaj komentarz

      Co na prezent dla 12-latki?

      Może macie jakieś pomysły na niedrogi prezent dla 12-letniej dziewczynki? Ja nawet nie wiem, czy takie dzieci się jeszcze bawią zabawkami, czy już w grę wchodzą tylko ubrania jako prezent....

      Czytaj dalej →

      Kupka po bananie

      pytam bo nic nie znalazlam w archiwum. Jakie kupki maja wasze dzieci po bananie?, bo ja znalazlam po nich pelno cienkich czarnych nitek – i teraz pytanie czy to inwazja...

      Czytaj dalej →

      Wieczorne mdłości w ciąży

      Oj tak tak. Bez wątpienia to nasz mały Misio tak nabroił. Ja – która nigdy przenigdy nie miałam kłopotów “żoładkowych” wczoraj po normalnej kolacji (to co zawsze) doznałam taaaaakieeeeego uczucia...

      Czytaj dalej →

      Angina u dwulatka

      Mój Synek ma 2 lata i 2 miesiące. Od miesiąca kaszlał i smarkał a od środy dostał gorączki (w okolicach +/- 39) W tym samym dniu zaczął gorączkować mąż –...

      Czytaj dalej →

      Mozarella w ciąży

      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

      Czytaj dalej →

      Ile kosztuje żłobek?

      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

      Czytaj dalej →

      Dziewczyny po cc – dreny

      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

      Czytaj dalej →

      Meskie imie miedzynarodowe.

      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

      Czytaj dalej →
      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
      Logo
      Enable registration in settings - general