Forum: Polecam

Włosy jak u lalki :(

Farbuje od niepamiętnych czasów na b. jasny blond.
Moje włosy są sztywne, suche, bez połysku, takie wytrawione tymi farbami, jak sztuczne 🙁
Zwykłe odżywki z drogerii nic nie dają, kiedyś, w czasach dobrobytu 😉 kupowałam Kerastess w salonach, 80zł za słoiczek, a były troszkę lepsze.
Polećcie coś, może jakieś domowe sposoby?
Raz próbowałam oliwę z żółtkiem, ale pewnie raz nie wystarczy 😉
Coś z jedwabiem jest, ale nie wiem co, co wygładzi i nawilży????
Na pewno blondynki mają jakieś sposoby 🙂

10 odpowiedzi na pytanie: Włosy jak u lalki :(

ika Dodane ponad rok temu,

Re: Włosy jak u lalki 🙁

Moje włosy straciły blask po pasemkach, odratowywałam je olejem rycynowym z żółtkiem, ( masakrycznie było to potem zmyć)a teraz na bieżąco maską ( taką w słoiczku) Dove do włosów rozjaśnianych. Na moje włosy działa.
Odzyskały urodę

dorotar Dodane ponad rok temu,

Re: Włosy jak u lalki 🙁

jest cos co sie nazywa jedwab w plynie – kupisz u fryzjera lub na allegro (firmy Farouk)
Ale osobiscie polecam serie System Profesional Welli – szczegolnie maseczke nawilzającą. nakladasz na wlosy, na to torebke foliowa i recznik (taka mini szklarnia) i ogrzej to troche suszarka. Splucz po jakis 15 minutach. Dziala cuda.

Pozdrawiam
Dorota

beamama Dodane ponad rok temu,

Re: Włosy jak u lalki 🙁

Dzięki, wypróbuję na pewno, jeśli nie drogie 😉

aneci Dodane ponad rok temu,

Re: WAX

Niedawno spaliłam sobie strasznie włosy. Szukałam wymarzonego koloru brąz, a co za tym idzie potrafiłam położyć kilka farb w ciągu miesiąca…
Poszukałam w necie odpowiedniej odżywki i znalazłam. Jest to WAX – kupuje się go w aptece, cena ok. 20 zł ( są też mniejsze za ok. 10 zł i saszetki). Jest wax do włosów jasnych lub ciemnych, wypadających, strasznie zniszczonych i nie tolerujących innych odżywek
Użyłam go do tej pory 4 razy i efekt mnie autentycznie zaskoczył!

Tuta poczytasz opinię na jego temat:
[Zobacz stronę]

A&Kinga i Igor

ika Dodane ponad rok temu,

Re: WAX

popieram, świetnie sie spisuje!

gosia Dodane ponad rok temu,

Re: Włosy jak u lalki 🙁

No to ja jako blondynka dorzucę linka z domowymi maseczkami.
[Zobacz stronę]

helenb Dodane ponad rok temu,

Re: Włosy jak u lalki 🙁

Słyszałam, zeby nie uzywac odzywek do blond wlosow, poniewaz bardzo wysuszaja
wystarczy, ze sa tlenione, potem trzeba odzywiac ale juz bez wspomagaczy utleniajacych.

alexaque Dodane ponad rok temu,

Re: Włosy jak u lalki 🙁

Ja juz kilka ładnych lat rozjasniam na platynowy blond zawsze u fryzjera,kiedyś chcialam zaszalec i zrobic sobie czarny, zrobilam….efekt byl taki ze bylam zalamana bo czulam sie staro i w dodatku co chwila kolor sie splukiwal i trzebabylo naladac szampony koloryzujace, postanowilam wrocic do blondu…zaden fryzjer nie chcial sie podjac tylko kazal robic pasemka i pasemkami wrocic do koloru,ale ja nie lubie czekac wiec na wlasna odpowiedzilanosc kazlam dwukrotnie rozjasnic…efekt byl tragiczny bo wyszlam zolta i spalona,ale sukcesywnie bardzo o nie dbajac dzis mam wlosy sliczne i bardzo blyszczace…co uzywałam i uzywam:
-jedwab w plynie Glisskur,po kazdym myciu psikam na mokre wlosy i susze(ok 15 zl w rosssmanie)
–seria odzywek Dove do wlosów rozjasnionych i maska swietne w aplikacji i pachnace
i przed wszystkim odzywka uzywana po KAŻDYM myciu włosow,bo inaczej siano na glowie!
z tanszych rzeczy genialna odzywka z biedronki sama sie zdziwlam jak uzyłam kupilam bo potrzebowalam cos szybko bo sie skonczylo i bylam mile zaskoczona nazywa sie chyba Nutrilea kosztuje ok 4 zl(!) taka w fioletowym opakowaniu, wlosy pachna i sa miekkie wdotyku.
Zycze powodzenia w pielegnacji!:)

Dzieci są skarbem tego swiata…

qr-chuck Dodane ponad rok temu,

Re: Włosy jak u lalki 🙁

Ja też polecam jedwab (wypróbowałam po tym jak z ciemnej brunetki przeszłam na jasny rudy – podpowiedziały mi dziewczyny na forum 🙂

Pozdrawiam,
Anka

awkaminska Dodane ponad rok temu,

Re: Włosy jak u lalki 🙁

teraz tak mi przyszło dop głowy…. może maseczkę taką w salonie fryzjesrskim, ja mimo że nie blond ale farbowane na rudo mam dość przesuszone włosy, średniej długości i tak raz na pewien czas podcinając robię sobie maskę regeneracyjną, koszt około 12 zł. i włosy rzeczywiście lepiej wyglądają…

Znasz odpowiedź na pytanie: Włosy jak u lalki :(

Dodaj komentarz

Zdrowie i uroda
:( i antykoncepcja
jest mi smutno i chciałabym żeby mój mąż mnie zaskoczył dzisiaj czymś miłym... ale jakoś tak ciężko mi w to wierzyć bo mężczyżni to w dużej mierze gatunek 'nie-domyślny' wk.... mnie
Czytaj dalej
Leczenie niepłodności
już tuż tuż !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Czesc dziewczyny!!!!!!!! Trzymajcie kciuki, bo na czwartek lub piatek mamy wyznaczony termin inseminacji. Pierwszej zresztą. I ciesze sie i stresuje baaaaaaaardzo!!!!!!!!!!! Wiem, ze pierwsza rzadko konczy sie powodzeniem, ale moze...
Czytaj dalej