wózek chicco S3 trio

chcę z czystm sumieniem polecić wszystkim wózek chicco S3 trio! prowadzi sie fenomenalnie, godndolka wyślelana i z mozliwością regulowania wysokości główki specjalnym pokrętłem od strony rodzica, budka z dwoma opcjami letniej i zimowej, pisze głownie o godnoli bo własnie ją użytkujemy, wózek puszczony nie skręca lecz jedzie prosto, obrotowe koło przednie któro można sobie zablokować i nie trzeba sie schylać i co fajne to to, ze resory w kołąch sa do regulacji w zalezności od tego w jakim wieku jest dzidzia…
pisze wam o tym wózku, bo sama długo szukałam jakiegoś fajnego i wielofunkcyjnego a także dlatego, ze spotkałam się z tym, że niektórzy go krytykowali.. ale krytykowali model 2006 a ja mam model 2007 wiec ulepszony… ale wózeczek polecam… użuytujemy go na róznych powierzchciach.. nie obce waskie uliczki i spacery po wertepach…. POLECAM…

dorcas

9 odpowiedzi na pytanie: wózek chicco S3 trio

  1. Re: wózek chicco S3 trio

    za te pieniądze spróbowałby nie byc fenomenalny…

    • Re: wózek chicco S3 trio

      sprowadzaliśmy go z Czech i wyszło dużooo taniej…
      pozdrawiam
      dorcas

      dorcas

      • Re: wózek chicco S3 trio

        napisałam do Ciebie na priv odnośnie tego wózka, gdybyś mogła odpowiedzieć byłabym wdzięczna…

        shutter

        • Re: wózek chicco S3 trio

          Prezentuje się ładnie, choć ja nie gustuję w trójkołowcach.
          Cena powalająca

          Kinga

          • Re: wózek chicco S3 trio

            cena powalająca tylko w Polsce- Niemcy i Włosi np sprzedają te wózki (komplety) po niecałe 500 euro co wychodzi ok 1000 pln mniej niz u nas. Bardzo mnie ciekawi skąd aż TAKA różnica w cenie…

            shutter

            • Czesc
              Zasta nawiamy sie nad kupnem tego wózka-mamy juz do niego fotelik więc potzrebujemy już tylko wózek-bez gondoli.
              Powiedz mi kochana jak duzo zjmuje on miejsca po zlozeniu-bo to jest dla nas najwazniejsze-mamy maly samochód i boję sie ze jak zamontujemy dwa foteliki samochodowe ( dla starszego i mlodszego synka) to wozek sie juz nie zmiesci:(.
              Czy cięzko naklada sie te adaptery na foltelik?
              Moze milabys jakes zdjęcia jak wyglada on po zlozeniu-bylal bym Ci ogromnie wdzieczna.
              Pozdrawiam.
              Dorota z chloapkami.

              • Witam! Fotelik nie potrzebuje, zadnych adapterów do stelarza wózka… ma w uchwycie podłużne przyciski z napisem push i tylko je sie przyciska i nasadza wózek na stelarz…
                fotek niestety nie posiadam złożonego wózka ale na stronach firmowych powinny byc wymiary… mozna zdjac kólka za stelarza i atwdy zajmuje mniej miejsca… wózeczek jest stabilny i nie sprawai wrażenia jakby miał go zaraz zdmuchac wiatr (jak to jest przy innych modnych wózkach)
                …. jeżeli sa jeszcze jakies pytania chcetnie odpowiem… 🙂

                • Zamieszczone przez dorcas
                  Witam! Fotelik nie potrzebuje, zadnych adapterów do stelarza wózka… ma w uchwycie podłużne przyciski z napisem push i tylko je sie przyciska i nasadza wózek na stelarz…
                  fotek niestety nie posiadam złożonego wózka ale na stronach firmowych powinny byc wymiary… mozna zdjac kólka za stelarza i atwdy zajmuje mniej miejsca… wózeczek jest stabilny i nie sprawai wrażenia jakby miał go zaraz zdmuchac wiatr (jak to jest przy innych modnych wózkach)
                  …. jeżeli sa jeszcze jakies pytania chcetnie odpowiem… 🙂

                  poszperałam i znalazłam te wymiary, które Cię interesują:
                  wymiary po złożeniu:87 x 59 x 33cm,

                  • Bardzo się cieszę, że masz taką dobrą opinię o tym wózku, bo właśnie taki model zakupiliśmy swojej Dzidzi.

                    Znasz odpowiedź na pytanie: wózek chicco S3 trio

                    Dodaj komentarz

                    Mozarella w ciąży

                    Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                    Czytaj dalej →

                    Ile kosztuje żłobek?

                    Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                    Czytaj dalej →

                    Dziewczyny po cc – dreny

                    Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                    Czytaj dalej →

                    Meskie imie miedzynarodowe.

                    Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                    Czytaj dalej →

                    Wielotorbielowatość nerek

                    W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                    Czytaj dalej →

                    Ruchome kolano

                    Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                    Czytaj dalej →
                    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                    Logo
                    Enable registration in settings - general