wózki pomóżcie peg perego

chyba oszaleję, od kilku dni siedzę na necie i tylko oglądam wózki. Naprawdę potwierdza się fakt, że łatwiej kupic samochód:-) Zdecydowałam się juz na peg perego, ale do wyboru mam dwie opcje i proszę pomóżcie wybrać!!!! Szczególnie te kobietki, które użytkowały już fury peg perego. Czy kupić spacerówkę atlantico(alternatywnie pliko) z navettą, czyli gondolą czy też kupić zwykłą gondolkę na stelażu caravella z siedziskiem spacerowym? HELP!!!! Jestem skłonna wybrać opcję pierwszę, bo wiem, że dobra spacerówka na dłużej mi się przyda i słyszałam same super opinie na temat tych spacerówek tutaj na forum. Do tego jest jest ta nakładana gondolka – navetta, więc chyba będzie dobrze, ale………

15 odpowiedzi na pytanie: wózki pomóżcie peg perego

ala25 Dodane ponad rok temu,

Re: wózki pomóżcie peg perego

hej. Ja to teraz z siostrą przerabiałam i po długich namysłach zdecydowałysmy, ze najlepsza opcja bedzie pliko + fotelik + miękka nieoryginalna goindolka za 65 zł.
Navetta starczy na 3,4 miesiące a jest strasznie droga.
Pliko dlatego, ze po złozeniu samo stoi i zajmuje b. mało miejsca.
Spokojnie wezmiesz do jednej reki a do drugiej fotelik z dzieckiem.

Ala i Filipek
ur 29.07.2003

amber Dodane ponad rok temu,

Re: wózki pomóżcie peg perego

Ja bym wybrała Atlantico + gondolka własnie dlatego ze ma całą rączkę i większe kółka. A gondolka na większych kółkach wydaje mi się znacznie wygodniejsza dla maluszka. A Atlantico dlatego, że sama choruję na ten wózek

Beata i Maciuś 11.02.2004

Dodane ponad rok temu,

Re: wózki pomóżcie peg perego

ja mam atlantico i jestem bardzo zadowolona !
jest to nasz drugi wózek (wcześniej mieliśmy bebeara tracera) i sprawdza się rewelacyjnie
o do gondolki: możesz dokupić do atlantico polarowy śpiworek i w nim wozić maluszka w sezonie jesienno- zimowym; a na to jeszcze ewentualnie ochraniacz z atlantico; oparie w wózku rozkłada się na płasko, więc myślę, że to z powodzeniem wystarczy;
polecam

[i]Ewa i Krzyś (20 mies.)

heksa Dodane ponad rok temu,

Re: wózki pomóżcie peg perego

Ja mam Pliko i tez jestem zadowolona. Dzieki oddzielnym raczkom sklada sie w mniejszy pakuneczek, co bylo plusem przy locie samolotem, chociaz fakt, trudno go prowadzic jedna reka. Wozek kupilam z wpinanym fotelikiem samochodowych, chociaz akurat taki zlozony kombajn nie byl moim ulubionym rozwiazaniem. Core urodzilam w czerwcu wiec od razu jezdzila w spacerowce na rozlozonym oparciu. Spacerowka sluzy mi do teraz. Cora chodzi juz od wielu miesiecy, a mimo to nadal lubi jedzic w wozku.

Luiza i Sophie (14 m-cy)

mausky Dodane ponad rok temu,

Re: wózki pomóżcie peg perego

no ja tylko dołacze i dopisze sie jako posiadaczka atlanitico, generalnie polecam, choc jest to mój drugi wózek, wczesniej miałam Bebe Confort.

Dodam tylko, że wada jest nieprzekładana rączka i głosna budka, przy rozkładaniu. A jest to wada, kiedy dziecko spi i nagle trzeb aja rozłożyc.

Zazwyczaj dziewczyny i tak jeszcze potem kupuja trzeci wóżek, jako ten mniejszy i lżejszy n apotem, kiedy dziecko juz chodzi.

życze udanego wyboru.

pozdr

Aneta i Tymek ur 19.10.2003

amelka11 Dodane ponad rok temu,

Re: wózki pomóżcie peg perego

Polecam peg perego!!!… Ja mam model Venezia Martinelli. Niestety nie wiem, czy to ten sam, ktory mozna kupic w Polsce, poniewaz jest to prezent z Kanady… Wozek jest gleboko-spacerowy, chyba taki jak te pliko… Raczka jest jedna, nie taka jak w spacerowkach. Wozek jest swietny, lekki, troche ciezko sie prowadzi po wybojach, ale i tak nie zamienilabym go na zaden inny. Tym bardziej, ze mieszkam na IV pietrze…

Ewa i Grześ (4 lipca 2004)

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: wózki pomóżcie peg perego

moim zdaniem lepiej wybrać porzadną spacerówkę rozkładaną na płasko; mialam gondolę z nakładanym siedziskiem spacerowym i szybko sie tego cholerstwa pozbyłam, bo było ciężkie, wielkie i niezgrabne.
pozdro

Monika i Basia (22.09)

madzik79 Dodane ponad rok temu,

Re: wózki pomóżcie peg perego

Witam…
Tak sie sklada ze jestem posiadaczka zestawu atlantico+navetta. Jezdzimy sobie z Maciusiem juz od maja i gdybym miala wybierac jeszcze raz napewno wybralabym tak samo. Atlantico…wiadomo extra spacerowa praktycznie do samego konca radosnych przejazdzek z maluchem, jesli chodzi o navette to rzeczywiscie jest dosyc niewielka Macius zaraz skonczy 4 m-ce i juz tak na styk sie miesci, ale uwazam iz mimo dosc wysokiej ceny warto ja kupic. My mieszkamy na trzecim pietrze i sama tacham wozek z gory na dol, takze zadecydowala tez wygoda…skladam wozek navette odpinam, jedno w jedna rasie, drugie- w druga i heja.A jesli chodzi o miekki wklad do spacerowki to nie chcialam sie na niego zdecydowac poniewaz dla maluszka lepiej jest jak lezy plasko(spacerowki tak na super plasko nie rozlozysz) i ma sztywno pod kregoslupem… A poza tym atlantico nie ma przekladanej raczki i nie moglabym patrzec na moje malenstwo. Jak juz jest troszke starsze to fakt ten wlasciwie nie przeszkadza ale przy niemowlaku… Nie wyobrazam sobie inaczej. Takze goraco polecam…i jeszcze raz polecam…
Magda i majowy Macius…

krabe Dodane ponad rok temu,

Re: wózki pomóżcie peg perego

nie wiedziałam, że ta navetta jest taka mała. trochę się tego obawiam, bo mam grudniowy termin i gondolka będzie mi potrzebna na pewno przez pół roku jak nie dłużej. Co zamierzasz teraz jak już “maleństwo” nie mieści się w navettce? czy trzeba kupić gondolkę nową czy też korzystacie już tylko ze spacerówy?

koyaga Dodane ponad rok temu,

Re: wózki pomóżcie peg perego

Ja tylko napisze, że mamy Pliko P3 i jestesmy bardzo zadowleni. Jeśli będę miała drugie dziecko to tylko dokupię gondolkę i będzie super.

Aga i Martynka – 23.08.’03

kotagus Dodane ponad rok temu,

Re: wózki pomóżcie peg perego

Ja Mateusza przełożyłam do na płask rozłożonego Atlantico, gdy skończył 4 miesiące. Wyłożyłam mu dno kocykiem, myslę, że mial wystarczająco płasko.

Mati 28.01.04? 20.04.05

iwonan Dodane ponad rok temu,

Re: wózki pomóżcie peg perego

A co sadzicie o takim rozwiazaniu?
Stelaz caravel, do tego dowolna gondola i siedzisko spacerowe?

Peg Perego ma rozne rodzaje stelazy [Zobacz stronę]. Stelaze sa dosc lekkie i latwo zamontowac na tym gondole czy spacerowke. Napewno taki komplecik jest lzejszy niz np Atlantico+gondola.

Tez mi sie podobaja te wozki, ale ceny sa straszne.
Moze odezwie sie jeszcze jakas uzytkowniczka wozkow tej firmy?

IwonaN

krabe Dodane ponad rok temu,

Re: wózki pomóżcie peg perego

no właśnie, to jest ta moja druga opcja, tylko może niedokładnie ja opisałam. Tutaj gondolka jest z prawdziwego zdarzenia. ale na pewno trzeba bedzie z kolei kupić porządną spacerówkę-parasolkę jak już dziecko troche podrośnie. Ale tez jestem ciekawa co sądzicie o takim rozwiązaniu?

iwonan Dodane ponad rok temu,

Re: wózki pomóżcie peg perego

Krabe, ale tu mozna kupic gondolke, spacerowke i stelaz w jednym komplecie. Niestety caly zestawik kosztuje ok 2 tys zl. Siedzisko do spacerowki wpinasz tak jak gondolke i juz :). Siedzisko “Giro” calkiem ladnie wyglada, a budka chyba pasuje od gondoli. Do tego mozna wpiac tez fotelik samochodowy. Wszystko jest naprawde fajnie pomyslane. Jeden stelaz a 3 rozne kombinacje. Jeszcze nie widzialam “na zywo” tych wozkow, ale mysle ze naprawde solidnie/praktycznie wygladaja. Poczytaj dokladnie te opisy, bo tam jest wszystko dokladnie napisane.

Tak wyglada siedzisko spacerowe na tym samym stelazu. Sam stelaz (w tym przypadku) wazy 6,2 kg+siedzisko. Mysle, ze razem to nie jest az tak ciezkie.
[Zobacz stronę]

IwonaN

krabe Dodane ponad rok temu,

Re: wózki pomóżcie peg perego

oprócz ceny jak dla mnie super, wózek uniwersalny, fajna kolorystyka. Wiem, że mam tu trzy częśći, stelaż, spacerówka i gondola, ale wszyscy mówią, że i tak poźniej jak dziecko podrośnie trzeba kupić typową spacerówką – parasolkę. ale na początek taki uniwersalny wózek jest suuuuper.

Znasz odpowiedź na pytanie: wózki pomóżcie peg perego

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
luteina zamiast duphastonu?
zastanawiam sie czy mozna stosowac luteine zamiast duphastonu... ona jest jednak duzo tansza a slyszalam ze ma podobne dzialanie. Duphaston mam brac profilaktycznie po jednej tabletce dziennie. U mnie w
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Prosze czy w 10tc dzidzi ma tylko 23mm!!!!
Hej, Wczoraj bylam na usg i wyszlo mi, ze plod ma 23mm, czy to nie jest za malo???Na dodatek lekarz powiedzial, ze mam bardzo mala macice i stad te moje bole
Czytaj dalej