wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

Zastanawiam sie jak to jest u Was. Moja Amelka w dzien spi pol godzinki do godziny. W nocy spi pierwszy raz jakies 3-4 godzin a potem juz pobudka co dwie godziny, choc czasem jej sie przypomni ze wlasnie zrobilaby qpe wiec wtedy mam 2 godziny prob uspienia jej znowu. Jestem padnieta. W dzien nie odespie bo nawet nie zdarze zasnac kiedy sie obudzi. Dluzej spi jedynie na spacerach ale tam tez za bardzo nie pospie 😉 Pocieszcie mnie ze nie jestem osamotniona w moich nocnych katuszach. Pozdrawiam.

Marta i Amelka(7.09.03)

21 odpowiedzi na pytanie: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

  1. Re: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

    Hejka!
    Moja Kajka nie lubi spać. W dzień śpi mi ok. godzinki. Kąpię ją o 19, później jedzonko, a usypia ok 22-23. W nocy budzi sie ok 2 (zje) zaśnie i później pobudka ok.6.
    Pozdrawiam

    Ewa i Kaja (ur. 28.09.03 r)

    • Re: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

      Al jest śpiochem!!! Codziennie kładę go spać około 20-tej, a ten do 21 zasypia. Wstajemy o 8 rano. Oczywiście w nocy sa z 2-3 pobudki na karmienie, z czego pierwsza jest około północy, więc jeszcze nie śpie i spokojnie go nakarmiam. W ciągu dnia malutki ucina sobie z 2-3 drzemki, pierwszą około 10 rano, potem po południu druga i wieczorkiem kolejna. Czas trwania takich drzemek jest różny i nie zawsze udaje się mu przysnąć wieczorkiem. Uważam, że pod wzgledem spania to mam aniołka, ale by pięknie spał i zasypiał, to musiałam się sporo natrudzić, bo poczatkowo zajmowało mi to 3 godziny.

      ,

      • Re: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

        a jak ci sie to udalo?

        Marta i Amelka(7.09.03)

        • Re: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

          U mnie w dzień też ciężko ze spaniem, ale spanie nocne jest super – od 21 – 22 czasami 23 do 7 – 8 a dzisiaj do 9.30 rano z jedną przerwą na jedzenie. Kupki mi Mikołaj już w nocy njie zrobił od miesiąca – śpi w jednym pampersie i nawet go nie przebieram

          Kaska i Mikołaj 18.09

          • Re: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

            Misiu od jakiegos dosc dluzszego czasu zasypia 21-22, pierwsza pobudka okolo 4 nad ranem- wtedy troche podje i spi ok 2 godzinki a pozniej przy cycusiu to ile nam sie da- jak ja wstaje wczesniej to on tez a jak moge pospac to on tez kozysta 🙂
            Rano zasypia po ok. godzinie od pobudki i tak ma 3-4 drzemki po dokladnie 40 min.
            Tylko teraz jest chory i bardzo sie meczymy z nocnym spaniem a w dzien maruda moze byc tylko na rekach… Ale takie jego prawo.
            Co do przewijania nocnego to od dawna (mial jakies 3 tyg) tego nie robimy. Tzn od kiedy przestal robic w nocy kupki.
            Dodam jeszcze ze Michas od 2 tyg zycia spi niemal wylacznie na brzuszku- inaczej nie lubi i sie budzi. Wyjatek stanowia spacery, ale tam dzialaja inne czynniki

            shutter z Michasiem 22.08.03.

            • Re: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

              szczesciara, ja tez tak chce 🙂

              Marta i Amelka(7.09.03)

              • Re: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

                To ja muszę się pochwalić 🙂 Moja Pynia kładzie się spać o 22-23 i śpi do 5.30 czasami nawet trochę później. Zjada swoje zasypia i śpi tak gdzieś do 9.30 potem jest na chodzie jakieś 2 godziny i znowu do łóżeczka. Wstaje gdzieś około 12 szaleje do 15 i znowu śpi wstaje o 17-18 i teraz funkcjonuje trochę dłużej gdzieś do 22 🙂 Mam nadzieję, że jej się nie odwidzi z przesypianiem nocy 🙂

                Magda i Małgosia (12.09.2003)

                • Re: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

                  W nocy mam 3.00/4.00 pobudki bez wybudzania a spimy od 22.00 czasem 23.00 do 9.00/10.00 rano ;-)))) A dzien : jesli wstajemy o 9.00 kladziemy sie o 10.30 wstajemy o 12 kladziemy sie o 14.00 wstajemy o 15.30/16.00 i odtad juz nie bardzo chcemy spac az do kapieli o 20.30….czasem jakies drzemki od 0.5 do 1.0h…. Ale niestety takie tygodnie spania przeplataja sie tez z takimi kiedy spimy 3 razy po 0.5h lub max 1.0h…za to na noce nie narzekam szczegolnie ze Ala jak sie nie wybudza za bardzo na jedzenie wiec tylko kwili nie placze;-)))

                  • Mam bardzo podobnie

                    Oczywiście nie każdy dzień jest identyczny, ale mniej więcej tak to wygląda. Raz albo dwa razy na tydzień są dni, kiedy nie śpi prawie w ogóle. Tylko ostatnio potrafi sie wybudzać z żałosnym, głośnym płaczem do łez – muszę ją wtedy przytulić i podać smoczka. Też Wam to sie zdarza?? Cóż może takiego strasznego się jej śnić??

                    Alicja,Maja (09.09.03)

                    • 8 godzin!:-)

                      Możecie mi zazdrościć:-) Mój maluch to śpioch niesamowity. jak zaśnie o 23, to się budzi o 7 rano, bez nawet małej przerwy na karmienie – ciągiem:-) Potem o tej 7 zje i idzie dalej spać. Śpi do 10, potem przerwa na jedzenie i fikanie, a potem znów od 11-14 -spacer. I też śpi. Potem po południu więcej sobie fika i nie śpi. Zasypia po kąpieli około 20:30. Śpi do 22. Potem zasypia o 23 i do rana.
                      Ustaliliśmy mu w końcu stały tryb dnia i to mu bardzo pomogło. Usypianie też syper wychodzi:-)

                      Sama się nieźle wysypiam;-)

                      JoannaR i Pawełek 19.09.2003

                      • Re: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

                        Już pędzę Cię pocieszyć. Natan do jakiegoś czasu też spał pół godziny w dzień, a czasami nawet nie spał wcale. I początek spania trwał ok. 3 godz. (rzadko 3 i pół godz. – do 4 godz. jeszcze nigdy nie dobił). A odkąd zaczął spać w dzień (ok. 3 razy po tak gdzieś 40 min.). A zaczął spać w dzień od kiedy zaczęłam go dawać do wózka. Czasami go pohusiam i śpi. Wcale nie musi być cały czas bujany. Ale wracając do wątku. Ostatnio gdy zaśnie to spi ok. 40 min. musi dostać cyca i śpi ok. 2 – 2 i pół godz. A potem w nocy nawet co 1,5 godz. się budzi. A nad ranem, kiedy jelitka mu dokuczają to czasami nie prześpi nawet godziny. Już nie mogę się doczekać, kiedy skończą się problemy z jelitkami bo wtedy zobaczę jak on naprawdę sypia.
                        Pozdrowienia i łączę się z Tobą w bólu z niewyspania

                        Mycha i Natanek 09.09.03r

                        • Re: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

                          mój synek także kilka razy pospał ze mną do 9:30!! Zauważam, że zaczyna spać coraz dłużej i mam taką teorię na ten temat, że on śpi tym dłuzej im dłuższa jest noc

                          ,

                          • Re: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

                            Postawiłam na rytuały i muzykę. Mały musi mieć kąpiel o określonej porze, masażyk z wcieraniem oliwki, ubieranie, kładzenie do łóżeczka…. w pokoju pali się słabiutkie światełko, gra muzyka bobasa i klasyczna – jest nastrój!!! Ale na małego to tez nie zawsze dziala, więc jesli się rzycia i nie chce zasnac to wychodze na chwilkę i zaraz wracam. Malutki sie uspakaja w tym czasie i wie, że jak bedzie spokojniejszy to ja przyjde. teraz ucze go zasypiać samemu i wczoraj udalo mi się. Al śpi jeszcze z nami, więc przede mną nauka spania w swoim łóżeczku.

                            ,

                            • Re: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

                              Nie chwaląc się 🙂
                              Mati je około 20.30…zasypia o 21 i spi do 6 rano, jedzomko i zasypia do 10 🙂 potem zabawa i spanie na spacerku ( okolo 2-3) godzin. Wstaje okolo 16 i juz nie spi wiecej w ciagu dnia 🙂

                              • Re: 8 – 11!

                                Mój synek to chyba rekordzista jeśli chodzi o sen nocny. Zasypia ok. 20- 21 i śpi nieprzerwanie do samego rana czyli gdzieś do 6 – 7. Zdarza mu się wybudzić, ale zwykle jakieś pół godziny do godziny po położeniu go. Wtedy dokarmiam i dalej spanko. Wysypiam się wspaniale.
                                Natomiast w ciągu dnia nie śpi w ogóle – tzn. potrafi zapaść w drzemkę na moich rękach + jakieś jeszcze 15 – 20 minut w łóżeczku. Także wieczorem padam ze zmęczenia. Na szczęście przede mną spokojna, cicha noc kiedy zapominam, że mam dziecko.

                                Dorota i Mikołaj ur. 18.09.2003

                                • Re: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

                                  Moja Amelka zasypia ok. 20 i potrafi przesapć do 5.30 bez przerwy… (jak te się zdarzają to na ogół ok. 2 – 3 w nocy). Wtedy też je. Noc kończy sie na ogół ok. 8 -9.
                                  W ciągu dnia śpi 3 – 4 razy po pólgodziny. Pierwsze spanie w dzien jest ok. 12.

                                  Basia & Amelka 07.09.2003

                                  • Re: Mam bardzo podobnie

                                    Amelce też zdarza się że wybudza się z żalosnym płaczem, mam wrazenie że ona płacze przez sen… I dopiero jak całkiem otworzy oczka to przestaje płakać. Też pomaga prztulenie, smoczek i trzeba do niej czule mówić.
                                    Może śni jej się że nie dostanie jedzonka? Jedzenie dla naszych maluszków to teraz chyba najważniejsza rzecz na tym świecie…

                                    Basia & Amelka 07.09.2003

                                    • Re: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

                                      OLA ŚPI W NOCY 5GODZ. POTEM JE I ZNOWU ŚPI KOLEJNE 5GODZIN. W DZIEŃ PARĘ DRZEMEK PO PÓŁ GODZINY, A W POŁUDNIE 3 GODZINKI. BYWAŁO TEŻ,ŻE PRZESPAŁA CAŁĄ NOC. ŻYCZYMY WYTRWAŁOŚCI.

                                      Krynia i ALEKSANDRA 19.09.2003

                                      • Re: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

                                        no to moja Amelka za nic nie podala sie do Twojej 🙁

                                        Marta i Amelka(7.09.03)

                                        • Re10-11 godzin!:-)

                                          Moja Viktoria spi juz od 3mc-y 10 lub 11 godzin bez przerwy na jedzonko.
                                          Zasypia tak o 22 czasami 23 i spi do 9.30-10. Potem jedzonko troszke zabawy i o 13 zasypia do 17,tylko od 17 do 22 juz wcale nie zasypia.
                                          Jak dla mnie sypia rewelacyjnie!!!

                                          Agness i VIKTORIA (28.08.2003)

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: wrzesnioweczki jak sypiaja wasze dzieci?

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general