wykres

chcilam sie zapytac jak zrobic wykres tempreatury ??? ostatnio pokazalam lekarzowi taki jak robi sie w szpitalu i okazalo sie ze nie o to chodzi 🙁 moze ktos mi pomoze???

8 odpowiedzi na pytanie: wykres

pasiasta Dodane ponad rok temu,

Re: wykres

O jest instrukcja…

A jak mierzysz, napisz jak to robiłaś???

Dora 08.08.04
tinyurl.com/czufo

kaja26 Dodane ponad rok temu,

Re: wykres

a czemu lekarz Ci nie powiedział o co mu chodzi, nie pomógł echhh ta służba zdrowia;)

tutaj krótki kurs NPR [Zobacz stronę]

anetal Dodane ponad rok temu,

Re: wykres

Jest też całkowice polska wersja w ktorej możesz zrobić wykres. Jest ona zdecydowanie mniej rozbudowana niż FF, ale uważam, że wystarczająca, jak na początek. Ja na początku miałam spore problemy, żeby połapać się w FF 😉
[Zobacz stronę]

Pozdrawiam,
Aneta i

justyna-aj Dodane ponad rok temu,

Re: wykres

dziekuje za pomoc. kiedy mu pokazalam taki zwyczajny wykres to doszedl do wniosku że on tam nic nie widzi… i zaczoal mi tlumaczyc jak to powinno wygladac ale on jest taki zakrecony ze wyszlam z gabinetu z zamazana kartka i tak nie widzialm o co w tym wszystkim chodzi 🙂 wiec poszukalm pomocy tutaj 🙂

Dodane ponad rok temu,

Re: wykres

Czesc, ja musialam szybko zaczac wypelniac karte i nie mialam czasu na szukanie najlepszej ani zasiegniecia rady, a tym bardziej na logowanie sie w celu zalozenia konta, itd. Podobala mi jedna z typow, jaka najczesciej dziewczyny podaja ta: [Zobacz stronę], ale nie mialam czasu wejsc w szczegoly i natrafilam na bardzo prosta w obsludze karte, ktora pobierasz na komputerek i korzystasz z niej bez udzialu internetu. Karta jest bezplatna (slyszalam, ze za korzystanie z niektorych placi sie, ale nie wiem, w kazdym badz razie ta jest bezplatna). Jest to elkarta, a pobierasz ja ze strony internetowej
[Zobacz stronę]
Potem jak zrobisz 1karte, dodajesz nastepna. I masz mozliwosc nalozenia 4 kart na siebie, wypelniasz wszystkie dane odnosnie pomiaru temp., co i jak Cie boli itd i program pokazuje Ci przypuszczalny powiedzmy dzien owulacji, pewnie inne karty tez maja te same mozliwosci. Karta jest prosta w obsludze, jest w jezyku polskim, chyba inne sa po angielsku, chociaz w sumie bez roznicy, aczkolwiek ja jestem zadowolona i polecam.

Dodane ponad rok temu,

Re: wykres

Czesc Anetko, wlasnie probuje wersji wykresu, jaki polecilas. Mam pytania: Jak zmienic zakres skali, jak ten program wyznaczy owulacje? Czy mozesz mi krotko opisac, jak to jest i czy ja moge cos zmienic sama w tej kwestii?
aha, a godziny pomiaru i temperaturki sa ograniczone do polowek? i tego nie da sie zmienic, prawda? Pozdrowienia

anetal Dodane ponad rok temu,

Re: wykres

Hej,
Chodzi Ci o to, że zakres temperatury jest tam do 37,8 na początku? Niczym się nie przejmuj, jak zaczniesz wpisywać w dane wyższą temperaturę to na wykresie też się pojawi wyższy zakres, bądź niższy. Na początku jest tylko tak orientacyjnie, ale bez problemu tak jak w FF on sam rozszerzy zakres jak wpiszesz wyższą tem. Co do godz. to tak sątylko co pół godz. i nie da się tego zmienić.
Program sam zaznczy pionową kreską dzień owulacji, oczywiście tak jak w FF już po niej jakieś2-3 dni jak będzie skok przez te 2-3 dni temperatury.
Tam w tym programie jest Pomoc i chyba jakaś wersja demo, pozaglądaj we wszystkie zakładki, będą pokazane przykłady.
Ten program jest trochę bardziej prymitywny niż FF, ale ja z niego korzystałam, bo nie dawałam rady z FF, choć potem FF okazało się, że nie jest takie trudne 😉
Powodzenia,
Aneta

Dodane ponad rok temu,

Re: wykres

Dobry wieczor Anetko,
serdecznie dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam. Ewa

Znasz odpowiedź na pytanie: wykres?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
niskie beta hcg
Dziewczyny !!! błagam pocieszcie mnie!!! moje beta hcg nie rośnie tzn z 760 "skoczyło" po dwóch tygodniach na 801 ;( gin przepisałam mi duphaston, biorę dwa razy dziennie, proszę napiszcie, że miałyście
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Kto zna dobrego ginekologa w Opolu?
Kto zna dobrego ginekologa w Opolu? Czy mógłby mi ktoś podać na niego namiary i ile bierze za wizytę? Dziś byłam u jednego i nawet mi nie powiedział, w którym
Czytaj dalej