wyniki

Cześć dziewczynki znów potrzebuje waszej pomocy .Otóz odebrałam dzis wyniki przeciwciał tarczycowych i prolaktyny ,wyniki nie sa zadowalajace niestety albo i stety w sumie niewiem co lepsze.W kazdym badz razie oddala sie wizja duzego brzuszka jeszcze troche :-(((((((
Podam wam wyniki tych badań ,moze któras jest/była w podobnej sytuacji i leczy-ła sie i w jaki sposób.A wiec :
Anty-TG 245.7 H IU/ml
do 115.0

Anty-TPO 17.42 IU/ml
do 63.0

PRL 652.9 H uIU/ml
72 – 511

PRL po 1 godz.po metoclopram. 5787 H uIU/ml
72 – 511
Będe wdzieczna za kazda odpowiedz i z góry dziekuje :-))))
pozdrawiam
violes

6 odpowiedzi na pytanie: wyniki

Dodane ponad rok temu,

Re: wyniki

Violes,
w interpretacji Ci nie pomogę[smutek], ale mocno ściskam kciuki żeby jak najszybciej spełniło się Twoje marzenie o bobasku.

Pozdrawiam cieplutko,
A.

agapa
[Zobacz stronę]

edith Dodane ponad rok temu,

Re: wyniki

Czesc,
Mysle ze najlepiej bedzie jak zapytasz eksperta na stronach bociana.
pozdrawiam,
Edith

z-kasia1 Dodane ponad rok temu,

Re: wyniki

Kochanie,
nie martw się – do tego potrzebny jest tutaj lekarz…najlepiej taki z reala (a nie wirtualny).
Nie ma rzeczy, które nie dałby się w tym przypadku wyjaśnić.
…z tego co widzę: TPO masz ok. (więc ta sprawa Ci odpada); Nie wiem dlaczego robiłaś TG – czy lekarz Ci zlećił takie badanie??? (moj endokrynolog prosił o wykonanie TPO ale dlatego, że kiedyś miałam problemy z tarczycą).

W sprawie prolaktyny….hm….też miałam w normie…ale…. ….violes…nie łam się – takie rzeczy daja się „wyregulować” .

Kochanie, podaję Ci stronę o tarczycy, ja z niej czasami korzystam. Jest prosta, opisy zrozumiałe i jasne….Pamiętaj, we wszystkim dobrze jest także wiedzieć dlaczego lekarz zlecił takie badania?!
Pytaj, zawsze pytaj lekarza (no, nas też )….no! A teraz uszki do góry i proszę najlepiej udać się do specjalistów .

[Zobacz stronę]

Duża buzia,

Kasia

ika Dodane ponad rok temu,

Re: wyniki

nie smuć się violes, nie wygląda to na jakąś tragiczną sytuację. Najlepiej idz do lekarza i zamęcz go szczegółowymi pytaniami .
Moocno potrzymam kciuki

ika

violes Dodane ponad rok temu,

Re: wyniki

Kasiu TG zrobiłam tylko dlatego że mój lekarz nie okreslił jakie to maja być przeciwciała , więc jak pani w labolatorium mnie spytała które robimy to powiedziałam że oba.
Dziekuje ci za adres tej stronki, przeczytalismy ja z mężem prawie od deski do deski 😉 Tak jak piszesz jest prosta,opisom tez nic nie brakuje.
Dzis juz powinnam wiedziec jakie dalej kroki mam podjąć,co zleci mi mój lekarz.Jak zwykle nastawiam sie na najgorsze co jeszcze bardziej potęguje moja chandrę giganta.Boże czasami już niemam siły….
pozdrawiam cie serdecznie
violes

z-kasia1 Dodane ponad rok temu,

Re: wyniki

Kochana violes….
Nie ma co się martwić na zapas…i….widzieć wszystko w czarnych kolorach. Cieszę się, że strona okazała się pomocna…ja jak pisałam czasami do niej powracam, jak czegos potrzebuję. A nastawienie….nie powinno być takie złe jak piszesz….choć wiem, że czasami jest ciężko.
Ja też czasami nie mam siły, ale buziaki przesyłam Tobie na jeszcze ten jeden raz…bys nie miła takich złych mysli.

Pozdrawiam gorąco,

Kasia

Znasz odpowiedź na pytanie: wyniki?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
lutaki-marcaki 2003
Julcia ma 10,5 tygodnia. Odkryła rączki i bawi się bardzo poruszona, coraz więcej grucha i dużo się śmieje w reakcji na uśmiechy i czułości innych. Śpi (odpukać) świetnie, w nocy 6-7
Czytaj dalej
Dla starających się
dobra wiadomość
Witajcie!!! Po pierwsze w końcu wszystko znowu działa...a po drugie dzisiaj 13 ale jak się okazuje nie taki pechowy. Byłam dzisiaj u giny, która mi powiedziała, że mogę juz się starać o dzidzi.
Czytaj dalej