Wyniki hcg i progesteronu

Odebrałam wyniki i są takie:
beta: 89.0 (wg. podanych norm 16-156 to 1-2 tydzień), a progesteron 20.6 (wg. podanych norm 9,3 – 33,2 ciąża 1-trymestr). Dzisiaj jest 31 dc. Ostatnie cykle były po 30 lub 32 dni. Boję się żeby wszystko było dobrze. Co Wy o tym sądzicie? Chyba jeszcze powtórzę te betę za dwa dni. Pozdrawiam!

4 odpowiedzi na pytanie: Wyniki hcg i progesteronu

mkkafe Dodane ponad rok temu,

Re: Wyniki hcg i progesteronu

Masz na “koncie” jakies poronienie? Przepraszam za brak taktu, nie pamietam…..Jesli nie – spokojnie czekaj na wizyte u lekarza. Nie denerwuj sie. Mozesz oczywiscie zrobic sobie te bete ale ciaza w tym bardzo wczesnym okresie rozwija sie roznie. JEsli jej przyrost nie bedzie Cie zadowalal bedziesz dalej sie martwic. Nawet na usg do 12 tyg raz obraz odpowiada ciazy starszej a potem mlodszej….. To bardzo szczegolny okres. Nie ma sie co porownywac. Napewno bedzie dobrze, zaufaj Bogu.

Monika, Agatka + Ktosik

patt Dodane ponad rok temu,

Re: Wyniki hcg i progesteronu

Dzięki Monika! Masz rację nie będę wariować – jeśli Bóg będzie chciał to zrobi tak, że będzie wszystko dobrze – mam taką nadzieję 🙂 Jak narazie to są moje pierwsze II kreseczki i nie poroniłam nigdy. Miałam iść do lekarki jutro, bo przyjmuje prywatnie tylko w środy, ale odczekam jeszcze i pójdę za tydzień, żeby już była większa pewność 🙂 Całuję!

asia2005 Dodane ponad rok temu,

Re: Wyniki hcg i progesteronu

Część,
Ja, mimo wszystko, radzę powtórzyć betę. Jak wiesz, powinna wzrosnąć co 2-3 o ok. 100%. Badanie nie jest drogie, a podobno sporo mówi lekarzowi o tym, czy ciąża rozwija się prawidłowo. Ja przy cyklach 28 dniowych zrobiłam betę 32dc i 34dc.
Pozdrawiam
Asia

patt Dodane ponad rok temu,

Re: Wyniki hcg i progesteronu

Cześć Asiu! Przemyślałam wszystko i pójdę na betę w piątek, a do lekarki za tydzień. Chyba bym nie mogła normalnie funkcjonować jakbym nie wiedziała czy beta rośnie 🙂 Poza tym tak jak mówisz takie badania dają lepszy obraz lekarzowi jak rozwija się fasolinka 🙂 Dzięki za radę! Tak bym chciała przenieść się na Oczekujące, ale bez piątkowej bety jeszcze tego nie zrobię. Całuję!

Znasz odpowiedź na pytanie: Wyniki hcg i progesteronu

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
kłopoty z cera a ciąża??
zaczynamy z mezusiem wspolne starania o dzidziusia, i to juz tuz tuz, i w zwiazku z tym mam pytanko.Od pewnego czasu drecza mnie problemy z cera, a dokladniej mowiac najnormalniejsze
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
Szpital przy Litewskiej
Proszę o jakieś informacje o szpitalu przy Litewskiej, tzn. jakie panują warunki, czy mama może cały czas być z dzieckiem, jaka opieka. Moja malutka córeczka (ma zaledwie 5 tygodni) prawdopodobnie
Czytaj dalej