Wypadniecie dysku-nie na temat

Dziewczyny,mojemu chlopowi wypadl dysk i chodzi,lezy itd z bolami. Trzeci lekarz powiedzial, ze trzeba operowac ale z skadinon wiem, ze taka operacja nie zalatwia sprawy raz na zawsze i moze to znowu wrocic w innym miejscu. Mial juz wczepiony tak jakby cewnik,przez ktory wstrzykiwano lek ale to nic nie pomoglo. Teraz ma akupunture i tez nic nie dziala. Moze ktos z was lub z waszej rodziny mial cos takiego i to jakos wyleczyl bezoperacyjnie?Nie wiem juz jak mam mu pomoc. Chcielibysmy jeszcze sprobowac przez masaze ale ostatni lekarz stwierdzil, ze i one niekoniecznie moga pomoc i jesli bedzie mial uczucie dretwienia w nodze to w ciagu 48 godzin musi byc operowany. Pomozcie, bo jak wiadomo chlop chory w domu to przerabane:)

5 odpowiedzi na pytanie: Wypadniecie dysku-nie na temat

  1. Re: Wypadniecie dysku-nie na temat

    Jeden znajomy z Piotrka pracy mial to i podobno masażysta mu to masażami wyleczył.

    Marysia zwana riibą

    • Re: Wypadniecie dysku-nie na temat

      mój tata ma ciągle problemy z dyskopatią i chodzi regularnie na masaże i one mu bardzo pomogły. Czytałam ostatnio w gazecie o laserowym leczeniu wypadnięcia dysku, pacjent podczas zabiegu nie czuje zupełnie bólu. Ale najlepiej udać się do jakiegoś dobrego kręglarza, oni potrafią nastawić dysk. bardzo Wam wspólczuje bo przypominam sobie jak mój tata chodził zgięty wpól taki miał ból i jemu też dretwiała noga. Spróbujcie z tymi masażami. Pozdrawiam

      • Re: Wypadniecie dysku-nie na temat

        Cześć, w tym momencie mogą pomóc masaże a później musi chodzić na długą rehabilitacje która pomoże mu wzmocnić mięśnie grzbietu (mówię z własnego doświadczenia).
        pozdrawiam
        Kaśka i Cyganiątko 22-25.11.(po usg 16.11.)

        • Re: Wypadniecie dysku-nie na temat

          Dzieki za odpowiedzi.Dzis sprobujemy zalatwic masaze. Pokazywal on zdjecia swojej pani profesor od akupuntury i ona powiedziala, ze nie jest tak zle,poniewaz ten dysk splaszczyl sie i wyszedl troszke z jednej strony nie pozostawiajac pustego miejsca po drugiej. Powiedziala mu rowniez, ze zero przytulanka bo to zle dla kregoslupa a on go nie moze teraz obciazac,bu,bu:( A ja jestem przed owu bu,bu,bu,bu,bu,bu:(( No ale jak mu to ma pomoc no to sobie kupie wibrator tylko szkoda, ze przez to dzieci nie bedzie(zartuje sobie)

          • Re: Wypadniecie dysku-nie na temat

            Agus – poważna sprawa. Z dyskiem nie ma żartów. Mój teść, pare lat temu miał te same kłopoty. Nie chce was straszyć, ale po całym zamieszaniu z masazystami akupunktur. A itp. pewnego dnia po prostu nie mógł się wyprostowac. Skończyło się operacją i na razie jest wszystko ok. (jakieś 6 lat).
            Z kolei moja koleżanka wypadnięty dysk leczyła jakąś nową metodą rehabilitacji amerykańskiego lekarza. Jej matka zabrała ją ze szpitala dosłownie ze stołu, w dzień operacji i w ciągu 6 tygodni facet ja wyleczył rehabilitacją.l Minęło dopiero jakieś pół roku ale na razie jest ok.
            Życzę szybkiego powrotu do starań :))
            Pozdrawiam,

            Kama
            [Zobacz stronę]

            Znasz odpowiedź na pytanie: Wypadniecie dysku-nie na temat

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ciąży

            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej →

            Ile kosztuje żłobek?

            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej →

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

            Czytaj dalej →

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej →

            Wielotorbielowatość nerek

            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

            Czytaj dalej →

            Ruchome kolano

            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general