WYPROSZONO MNIE ze starających

mam im dac spokój i iśc na swoje podforum!!!
coż za brak kultury – szkoda gadać…
a i słowo “wyproszono” to bardzo kulturalne ujecie tego co “usłyszałam”…
ehhh, czyje się jakby wszedzie niektóre starające doszukiwały sie ataku na nie… a w moich postach nic takiego nie miało miejsca…
dość agresywnie tam się zrobiło i niemiło….
Kidyś było miło – prawda??? (ciku???(chociazby))

75 odpowiedzi na pytanie: WYPROSZONO MNIE ze starających

  1. Re: WYPROSZONO MNIE ze starających

    któraś konkretnie czy wszystkie gremialnie???

    Kaśka z Natusią (21 miesięcy 🙂

    • Re: WYPROSZONO MNIE ze starających

      Ostatnio był na kiedy dziecko już jest podejmowany kontrowersyjny wątek o używaniu słowa @. Wiele dziewczyn z wątku dla starających sie mogło sie niestety poczuć urażonych bo padło wiele przykrych określeń

      Kaska i Mikołaj 18.09

      • Re: WYPROSZONO MNIE ze starających

        …to przecież nie kwestia “bycia starającą” tylko kwestia braku wychowania i nieumiejętnosci dyskutowania…takie osoby wystawiają swiadectwo sobie…ech, szkoda gadać…

        Ola i Igorek 25.03.2003 src=”/upload/31/83/_190647_s.jpg”>

        • Re: Bądźmy sprawiedliwe!!!!!

          Hej Bruni!
          Wyprosiła cię 1 (słownie: jedna!) osoba. A nie my wszystkie!!! Ja lubię tu zaglądać chociaż jestem starająca się i nie wyobrażam sobie żeby mnie któraś z was “wyprosiła” z tego kącika. Ludzie są różni i różnie odbierają pewne sprawy a twój powyższy post może wywołać kolejną burzę…bezsensowną…bezcelową….

          Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził!

          pozdrowienia dla ciebie i innych forumowiczek

          [i]magie

          • Re: WYPROSZONO MNIE ze starających

            Wczoraj nie moglam spac chyba do 3 i przgladalam rozne pofora… ale tam to juz chyba ne wejde, bo mnie trzesie jak mysle o tym co one tam wypisuja. Czuja sie bardzo pokrzywdzone i mysla, ze maja prawo do wszystkiego… Nie odpisywalam bo szkoda slow. Ale przykro mi jak potraktowaly Pluszaczke, Ciebie i “PANIA LEĘ”…!

            Dana&Gabi (23.09.03)

            • sprostowanie, by nie było BURZY!!!!

              WYPROSIŁA MNIE jedna osoba, nie wszystkie!!!!!
              jedna, jedna, reszta jest ok!!!
              całusy

              • tak – koniecznie przeczytać!!!

                wyprosiła mnie jedna osoba!!!
                proszę nie interweniowac, daje sobie radę sama…
                jak bedziecie się burzyć, to zdelejtuje wątek!!!!
                Oj:(

                cmokasy:)

                • Kaska, 1(słownie:jedna) osoba!!! NIE WSZYSTKIE 🙂

                  🙂
                  EHH, NIE MA BYĆ BURZY!!!!]
                  b.

                  • Re: Kaska, 1(słownie:jedna) osoba!!! NIE WSZYSTKIE 🙂

                    Bruni, już wiem, przeczytałam. Burzy nie będzie. Po ostatnim halnym mi przeszło (Anastazja wie o czym piszę 😉

                    Kaśka z Natusią (21 miesięcy 🙂

                    • Re: WYPROSZONO MNIE ze starających

                      Oj tak..kiedyś faktycznie było miło…..jak było mniej osób…….
                      P. S. Dałaś się wyprosić?????? Wracaj tam…..

                      Julka i prawie 18 miesięczny Karolek

                      • Re: WYPROSZONO MNIE ze starających

                        ja też się tam jakoś czuję nieswojo,

                        fame i Krzysio 20.07.03

                        • Re: WYPROSZONO MNIE ze starających

                          ja też się tam jakoś czuję nieswojo,

                          fame i Krzysio 20.07.03

                          • Re: WYPROSZONO MNIE ze starających

                            ja??? wyprosić???
                            coś Ty?
                            przecież wiesz…
                            ze mna to można po dobroci, ale siłą to nic się nie załatwi:)

                            • Re: WYPROSZONO MNIE ze starających

                              Bruni, nie jestes sama
                              tam sa chyba adminki jakies… 😉 a moze one mysla, ze… reszte dopisze Ci na priw 😉

                              • Pozwole sobioe wstawić link

                                Tak aby zakończyć to błedne koło, w które i ja wpadłam [Zobacz stronę]
                                A Lea do ciebie – bałam się właśnie tego “echa” i o tym ci pisałam nie chciałm cie straszyć tylko to echo jest chyba gorsze niż cała ta sprawa

                                Mysia – mama aniołka 03.11.03

                                • Re: WYPROSZONO MNIE ze starających

                                  oj, chyba jestem nie na biezaco:-(
                                  mozesz powiedziec Dana o co chodzi?

                                  • Re: WYPROSZONO MNIE ze starających

                                    przeczytalam watki na starcajacych – wszystko jasne.. o chamstwie i i ironi mam wlasne zdanie i nie bede pisac co mysle o niektorych “paniach starajacych sie” bo nie chce podgrzewac atmosfery. Faktem jest ( i tego nie zmienie), ze dla mnie w chwili obecenie ciaza bylaby prawie ze katastrofa..i nie cofne tego, gdyz nie widze w tym nic zlego. Bylaby z wielu powodow, o ktorych nie chce sie “chwalic” ani nikomu sie tlumaczyc. chodzi mi tu o zapewnienie dziecku bytu, opieki, o moim wyksztalceniu, zdrowiu itp. Jesli ktos czuje sie oburzony ta wypowiedzia to jego sprawa.
                                    A co do klotni z mezem to do niego kierujcie swoje uwagi, on jest autorem tych “kontrowersyjnych” watkow a nie ja.
                                    to tyle..

                                    • Re: Pozwole sobioe wstawić link

                                      Mnie tam nie ma, nikogo do niczego nie namawiam, a tego, o czym piszesz, nie czytam, bo nie lubie linczu i obrzucanek blotem
                                      i bez przesady – kazdy odpowiada za siebie i swoje slowa; to slepota wmawiac, ze ja za to odpowiadam
                                      a jak ktos nie lubi przeprosin, to ma echa – wcale sie nie dziwie, ze slowa pewnych osob nie spodobaly sie wszystkim
                                      i juz nie pisz o tym do mnie/o mnie, bo i ja nie pisze; a niektorzy widze grzebią sie dalej – ich wola 🙁
                                      ja sobie moge posiedziec cicho, choc ponoc to ja jestem prozna i zjadlam wszystkie rozumy
                                      ech, dobrze ze jestem tylko głupia 😉 glupiemu weselej 🙂

                                      • Re: Sprostowanie

                                        Jeśli DNA pozwolisz to chcę troszeczkę sprostować, zbyt dużo złości jest TU na forum waszym i naszym aby dalej pisac posty podsycające ta atmosferę, co do traktowania Lei, Pluszaczki i Bruni ja wyjasniłam ciut wyżej, Pluszaczka – jest w ciężkiej sytuacji ale – musze to napisać – sama sobie zapracowała na takie opinie ( historia z mężem itd…) – chociaż wiem, że jeśli będzie w ciąży to czekaja ja ciężkie miesiące życia, jeśli chodzi o Leę – przykro mi, że to na Leę trafiło bo kiedyś bardzo lubiałam Leę – i mam nadzieję, ze dalej moge lubić Leę i nie chaiłam na początku wierzyć, że ona napisała taki post, jeśli chodzi o Bruni – już sobie wyjaśniłyśmy i Bruni również dała się w ciągnąć w tą machinę złości i goryczy tak jak i JA – za co mam wielki żal do siebie – a dziewczyny ze starań źle odczytały posta Bruni – to inna sprawa tak więc aby zakończyć raz na zawsze potrzebna nam jest cisza i spokój i wam i nam koniec tematu musimy to wszyscy przetrawić bo nie można sie do końca życia nienawidzieć i występowac przeciwko sobie więc my dajemy pass….. teraz wasza kolej

                                        I mam nadzieję, że zmienisz zdanie o podforum starających się bo z pewnymi wyjatkami zawsze jest tam miło i serdecznie, a te wyjatki czasami mogą człowieka zniechęcić nawet do najfajniejszego forum więc…..chociaż my nie zaliczajmy się do wyjatków….bardzo proszę….

                                        Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia w Nowym Roku

                                        Mysia – mama aniołka 03.11.03

                                        • Re: Sprostowanie

                                          o tak – a ja sobie tam do Was na starające wpadam:)

                                          masz rację i juz:)
                                          źle czytają moje posty:(
                                          źle, źle, źle!!!

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: WYPROSZONO MNIE ze starających

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general