WYSOKA GORĄCZKA!

Witam,
Wczoraj Jagoda dostała w przedszkolu wysokiej gorączki i musiałam zabrac ja z przedszkola bo leciala przez rece. Szkoda, bo akurat wczoraj mial być w przedszkolu wystep przygotowany przez dzieci dla rodziców (spóźniony dzień matki).
Wieczorem znowu gorączka, o 22:00 bardzo już rozpalona ok 39 st, podalam jej dwie łyzeczki Nurofeny (wcześniej Paracetamol) w nocy spała bardzo niespokojnie, do tego pokasłuje i rano miala już katar. Gorączka spada tylko na parę godzi po podaniu leku i wraca. Pakuje w nia Nurofen na zmiane z Paracetamolem. Lekarka byla ale nic nie stwierdziła (wykluczyła Angine, płucka i oskrzela na razie czyste). Nie wiem co to może być. Moze trzydnówka?

Jagoda(2003) i Wojtek(2006)

8 odpowiedzi na pytanie: WYSOKA GORĄCZKA!

figa Dodane ponad rok temu,

Re: WYSOKA GORĄCZKA!

Zaczekaj po prostu.
Pewnie coś się rozwija i jest za wcześnie na diagnozę 🙂

Ja nie cierpię czekania na to, co się wykluje :/

Figa z Ptylą
[obrazek]dziś mam lenia – foty brak[/obrazek]

marzena29 Dodane ponad rok temu,

Re: WYSOKA GORĄCZKA!

u nas podobna sytuacja,Julka równiez tak wysoko gorączkuje. Nie kaszle i nie ma kataru, za to bardzo czerwone gardło. Bylismy u lekarza ma antybiotyk

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

Re: WYSOKA GORĄCZKA!

trzydniowka ponoc w tym wieku to juz rzadkosc

ale pewnie jakis wirus jest….
jak bedzie tempka powyzej 39 to daj jej pyralgine w czopku a jak inne objawy niepokojace to koniecznie do lekarza

beamama Dodane ponad rok temu,

Re: WYSOKA GORĄCZKA!

U nas był taki wirus grypopodbny, 39,5st, bez żadnych innych objawów oprócz bólu głowy, pleców i ogólnego rozbicia….samopoczucie fatalne przy wzroście temp, – do tego stopnia, że nosiłam na rękach 17 kilo godzinami prawie, przy spadku – jako tako. Przeszło po 4 dobach.

jagoda Dodane ponad rok temu,

Jednak Angina!!!

Wczoraj wieczorem znowu wezwałam lekarza i okazało sie, że to jednak angina! UFFF, zdiagnozowana choroba jest o niebo lepsza od niezdiagnozowanej. tak więc mamy antybiotyk (Augmentin) i już widzę lekką poprawę.

Jagoda(2003) i Wojtek(2006)

marzena29 Dodane ponad rok temu,

Re: Jednak Angina!!!

Julka narzeka na ostry bol gardła,nie chce nic jeść i pije bardzo mało,goraczka już prawie zeszła,a jak jest u was?

jagoda Dodane ponad rok temu,

Re: Jednak Angina!!!

Jagoda wogóle nie skarzyła się na ból gardła, cały czas utrzymywała się gorączka, prawie nic nie jadła, piła pod przymusem. Teraz po antybiotyku juz jest lepiej. Zajrzyj Julce do gardła pod światło, Jagoda miała cały lewy migdał zajety przez białą maź.

Jagoda(2003) i Wojtek(2006)

marzena29 Dodane ponad rok temu,

Re: Jednak Angina!!!

Zaglądałam jej do gardła,ma bardzo czerwone.Jutro znów idziemy do lekarza,bo bidulka dostała biegunki,podejrzewam że od antybiotyku:(

Znasz odpowiedź na pytanie: WYSOKA GORĄCZKA!

Dodaj komentarz

Mam z dzieckiem taki problem
ubytek międzykomorowy
Hey! Moje dziecko ma ubytek międzykomorowy, który niby może się zrosnąć do 2 lat, czy wierzycie w to? Mały ma 1,5 roku, ale nic z tego jak narazie. Ponoć małych
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Na co macie siłę po 17?
Mamy pracujące i niepracujące (edytuję żeby dodać: niepracujace zawodowo, bo niepracująca mama to oksymoron), na co macie siłę późnym popołudniem? Bo ja jeszcze będąc w pracy często planuję sobie ze
Czytaj dalej