wystąpienia publiczne

Jutro mam większe wystąpienie publiczne: krótkie, ale przed dość liczną widownią:/ i już mi się panika udziela.
Macie, tak na szybko, kilka dobrych rad jak się pozbyć tremy? Bo na Wasze kciuki mogę chyba liczyć, no nie? 😀

57 odpowiedzi na pytanie: wystąpienia publiczne

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:Jutro mam większe wystąpienie publiczne: krótkie, ale przed dość liczną widownią:/ i już mi się panika udziela.
Macie, tak na szybko, kilka dobrych rad jak się pozbyć tremy? Bo na Wasze kciuki mogę chyba liczyć, no nie? 😀

Na moje kciuki możesz liczyć na pewno.

A jak poradzić sobie z tremą, to nie bardzo wiem. Ja nie mam za specjalnie wystąpień, chyba że zaliczyć spotkanie przed klasą, albo rodzicami;)
Ale wiem, że nie o to ci chodzi.
Po prostu napiszę, że wierzę w ciebie i w Twoje umiejętnosci./
POWODZENIAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!1

chilli Dodane ponad rok temu,

ja nie wiem jak to dziala, ale moge dygotac przed drzwiami i sie trzasc i mdlec z tremy, w momencie wejscia na scene jestem w 100% opanowana.
swiadomosc nieodwracalnosci takna mnie dziala 😀

reno Dodane ponad rok temu,

Znajdź kogoś sympatycznego na widowni i mów do niego. Jeśli możesz, trzymaj coś w rękach, np. długopis, obiema rękami, nie miętoś, po prostu trzymaj. Możesz mieć notatki? Jeśli tak – dodadzą Ci pewności siebie, oczywiście nie czytaj, sama świadomość ich posiadania dużo daje. Stań sobie pewnie i wygodnie, prosto, lekko w rozkroku, stabilnie – przećwicz to w domu przed lustrem, musisz stać tak, żeby nie przebierać nogami, nie kiwać się itp. Będzie jakaś mównica? Wtedy można ew. lekko rękami jej dotykać, osobiście nie lubię podpierania. Przećwicz to w domu przed lustrem. I wreszcie – lekki stres nie jest zły, mobilizuje i dopinguje, pamiętaj, że tak naprawdę go nie widać, nikt oprócz Ciebie go nie widzi, zwłaszcza jeśli zastosujesz drobne tricki, które podałam na początku. Ja w pracy często “występuję” ;), zawsze czuję pewien stres ale to lubię, zobaczysz, Tobie też się spodoba :D.
Powodzenia!

marchewkowa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez szpilki:ja nie wiem jak to dziala, ale moge dygotac przed drzwiami i sie trzasc i mdlec z tremy, w momencie wejscia na scene jestem w 100% opanowana.
swiadomosc nieodwracalnosci takna mnie dziala 😀

jutro na 12, Gdańsk, zdarzysz dojechać? chętnie wezmę jakieś zastępstwo 😀

lilavati Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:Jutro mam większe wystąpienie publiczne: krótkie, ale przed dość liczną widownią:/ i już mi się panika udziela.
Macie, tak na szybko, kilka dobrych rad jak się pozbyć tremy? Bo na Wasze kciuki mogę chyba liczyć, no nie? 😀

Powodzenia!
A co na tremę? Pomyśl, że niewiele osób nawet z tej licznej widowni będzie wiedziało dokładnie o czym prawisz – na mnie to działa – w momencie wejścia na scene już luz

reno Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:jutro na 12, Gdańsk, zdarzysz dojechać? chętnie wezmę jakieś zastępstwo 😀
Ja, ja! Weź mnie! :D:D:D
A na jaki temat, chociaż to w zasadzie nie ma większego znaczenia :p. Mogę na dowolny :p.

marchewkowa Dodane ponad rok temu,

Ula, dzięki :*

Reno, myślałam, że przez ten rok się czegoś nauczę, ale wyszło tak, że ostatni referat miałam rok temu i jakoś okazji nie było (i jakoś na rękę mi to było 😉 ).
ćwiczyłam przed chłopakami, ale oni są ciency w robieniu za publiczność 😉 idę spróbować z lustrem, moze będzie lepiej 😀

marchewkowa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aniast: Pomyśl, że niewiele osób nawet z tej licznej widowni będzie wiedziało dokładnie o czym prawisz
:D:D:D genialne :D:D:D
w zasadzie tylko mój promotor będzie tylko wiedział. o ile przyjdzie 🙂

marchewkowa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Reno:Ja, ja! Weź mnie! :D:D:D
A na jaki temat, chociaż to w zasadzie nie ma większego znaczenia :p. Mogę na dowolny :p.

chemia 😀 dalej chcesz?
już opanowałam mówienie (prawie..) bez zająknięcia: pantametylocyklopentadien i fasfanofosfidenofosforany :D:D:D ale za pierwszym razem jak to usłyszałam to szczenę miałam na podłodze 😉

kiara Dodane ponad rok temu,

Kciuki trzymam, a co do tremy to niestety nic nie poradze.
Nawet jak prowadze szkolenie ogolne dla jednej osoby jestem zestresowana na maxa – nie potrafie sobie z tym poradzic:(

lilavati Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa::D:D:D genialne :D:D:D
w zasadzie tylko mój promotor będzie tylko wiedział. o ile przyjdzie 🙂

No właśnie, a skoro promotor się pofatyguje to przecież nie będzie chciał publicznie wytykac błędów swojej doktorantce:p najwyżej Ci się oberwie na spotkaniu z nim 😉

marchewkowa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aniast: najwyżej Ci się oberwie na spotkaniu z nim 😉

za to już Cie nie lubię 😛

mój promotor na szczęście z takich co nic nie powie 😀

chilli Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:
już opanowałam mówienie (prawie..) bez zająknięcia: pantametylocyklopentadien i fasfanofosfidenofosforany

ode mnie juz masz standing ovations 😀

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:chemia 😀 dalej chcesz?
już opanowałam mówienie (prawie..) bez zająknięcia: pantametylocyklopentadien i fasfanofosfidenofosforany :D:D:D ale za pierwszym razem jak to usłyszałam to szczenę miałam na podłodze 😉

a ja juz chcialam jakichs rad udzielac
nooo, ale wobec powyzszego…. chyle czola i juz

pomysl, ze juz za chwile bedzie po
plus niewysokie obcasy;)
nie polecam alkoholu przed, nawet w minimalnych ilosciach
kiedys mi rozwiazal jezyk jakos tak… zbytnio przed cala rada nadzorcza pewnej duzej firmy
gdyby nie dobry humor szefa, pewnie szukalabym schronienia w jakiejs mysiej dziurze do konca zycia

a poza tym, gorsza treme bedziesz pewnie miala na slubie swojego potomka:)
powaznie
tak twierdzi moja matka
a ona sie zna:)
trzymam kciuki!

taurus Dodane ponad rok temu,

Marchewkowa, moje cale doświadczenie to wprawdzie kilka szkoleń dla mksimum dwudziestu paru osób. Ale to co mnie pomaga to skupienie się na celu – mam przekazac konkretną wiedzę. Mnie to pomaga (plus ten wspomniany długopis w ręce :))

czarna111 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:chemia 😀 dalej chcesz?
już opanowałam mówienie (prawie..) bez zająknięcia: pantametylocyklopentadien i fasfanofosfidenofosforany :D:D:D ale za pierwszym razem jak to usłyszałam to szczenę miałam na podłodze 😉

ja teraz zbieram ząbki 😀

mamaaleksa Dodane ponad rok temu,

Serdecznie wspólczuję 😉 i mocno trzymam kciuki.
Podpisuję się po radami Reno i Aniast.
Będzie dobrze, głowa do góry.
Jutro o tej porze już dawno będzie po – 🙂 … i życie spokojnie (?!?) będzie toczyć się dalej. hmmm

Trzymaj się dzielnie.:)

efcia2004 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:chemia 😀 dalej chcesz?
już opanowałam mówienie (prawie..) bez zająknięcia: pantametylocyklopentadien i fasfanofosfidenofosforany :D:D:D ale za pierwszym razem jak to usłyszałam to szczenę miałam na podłodze 😉

za te piękne słowa – szacun 😀

a teraz poważnie – nie mam za sobą zbyt wielu wystąpień ale jeśli już nadarzała się okazja – tłumaczyłam sobie że większości z tych ludzi nie znam, widzię ich pierwszy i zapewne ostatni raz.

abcdefg Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:Jutro mam większe wystąpienie publiczne: krótkie, ale przed dość liczną widownią:/ i już mi się panika udziela.
Macie, tak na szybko, kilka dobrych rad jak się pozbyć tremy? Bo na Wasze kciuki mogę chyba liczyć, no nie? 😀
ja tez nie znosze
i tez sie denerwuje
podobno dobrze jest wyobrazic sobie widownie nago 😉
a najlepiej jest miec swiadomosc, ze sie jest dobrze przygoitowanym
trzymam kciuki, na pewno swietnie Ci pojdzie
PS: chyba bym nie dala rady nauczyc sie tych 2 slowek

olinja Dodane ponad rok temu,

Aga trzymam kciuki 🙂
Będzie dobrze.
Jestes Wielka.

kamuszka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:Jutro mam większe wystąpienie publiczne: krótkie, ale przed dość liczną widownią:/ i już mi się panika udziela.
Macie, tak na szybko, kilka dobrych rad jak się pozbyć tremy? Bo na Wasze kciuki mogę chyba liczyć, no nie? 😀

Pamiętaj, że ci ludzie Cię nie znają! I tutaj masz przewagę w 100% – poznają Cię taką, jaką im siebie przedstawisz 😀 Możesz być osobą skromną, niepewna swoich umiejetnosci (oczywiscie pisze przykładowo, bo Cię nie znam;) – jesli wyjdziesz “na scenę” wyprostowana, usmiechnieta, pewna siebie, Twój głos bedzie mocy, a uwaga skoncentrowana – UDA CIĘ SIĘ 😀 Powodzenia.

bastet Dodane ponad rok temu,

trzymam mocno ! 🙂

wyki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:Jutro mam większe wystąpienie publiczne: krótkie, ale przed dość liczną widownią:/ i już mi się panika udziela.
Macie, tak na szybko, kilka dobrych rad jak się pozbyć tremy? Bo na Wasze kciuki mogę chyba liczyć, no nie? 😀

Możesz liczyć na kciuki ale na rady nie:) Ja mam zawsze tremę dlatego staram się nie występowac publicznie:)

reno Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:chemia 😀 dalej chcesz?
już opanowałam mówienie (prawie..) bez zająknięcia: pantametylocyklopentadien i fasfanofosfidenofosforany :D:D:D ale za pierwszym razem jak to usłyszałam to szczenę miałam na podłodze 😉

O. O!
Panta … plampa … fasofa .. safofa …
Ups. hmmm
Nic to, wyposzczona jestem teraz na wychowawczym, jadę! :p

tazmanka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:chemia 😀 dalej chcesz?
już opanowałam mówienie (prawie..) bez zająknięcia: pantametylocyklopentadien i fasfanofosfidenofosforany :D:D:D ale za pierwszym razem jak to usłyszałam to szczenę miałam na podłodze 😉

O matko, próbowałam to przeczytać, połamałam język:p

Powodzenia.

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez szpilki:ja nie wiem jak to dziala, ale moge dygotac przed drzwiami i sie trzasc i mdlec z tremy, w momencie wejscia na scene jestem w 100% opanowana.
swiadomosc nieodwracalnosci takna mnie dziala 😀

mam tak samo:)

kas Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:Ula, dzięki :*

Reno, myślałam, że przez ten rok się czegoś nauczę, ale wyszło tak, że ostatni referat miałam rok temu i jakoś okazji nie było (i jakoś na rękę mi to było 😉 ).
ćwiczyłam przed chłopakami, ale oni są ciency w robieniu za publiczność 😉 idę spróbować z lustrem, moze będzie lepiej 😀
Trzeba było do mnie przyjechać. Mój mąż jest świetną, krytyczną publicznością!

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:chemia 😀 dalej chcesz?
już opanowałam mówienie (prawie..) bez zająknięcia: pantametylocyklopentadien i fasfanofosfidenofosforany :D:D:D ale za pierwszym razem jak to usłyszałam to szczenę miałam na podłodze 😉

bajka 🙂
ja zaprawiona 😀

olinja Dodane ponad rok temu,

Daj znać jak juz bedziesz “po”

marchewkowa Dodane ponad rok temu,

Dzięki dziewczyny 😀
Jakoś przeżyłam, furory co prawda nie zrobiłam, ale mnie nie wygwizdali 😀
buty na obcasie były, o kartkach ze “ściągami” przypomniało mi się dopiero po moim referacie 🙂

Olinka, wielka nie jestem 🙂 już z 5 kg schudłam 😀

i z wrażenie “uciekłam” 😉 po referacie był przewidziany czas na pytania od publiczności, grzecznie odpowiedziałam na dwa pytania i nie wiele się zastanawiając podziękowałam, odczepiłam mikrofon i się zmyłam ze sceny, a za plecami słyszę przewodniczącą “sokoro nie ma więcej pytań…”. mam nadzieję, że nikt rzeczywiście nie było 😀

julcia2 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aba:mam tak samo:)
aba, daj znać na priw jak zyjesz!!!

mamaaleksa Dodane ponad rok temu,

🙂 Cieszę się, że dobrze Ci poszło. Pierwsze koty za płoty.:D
Następnym razem stres będzie mniejszy.

olinja Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:Dzięki dziewczyny 😀
Jakoś przeżyłam, furory co prawda nie zrobiłam, ale mnie nie wygwizdali 😀
buty na obcasie były, o kartkach ze “ściągami” przypomniało mi się dopiero po moim referacie 🙂

Olinka, wielka nie jestem 🙂 już z 5 kg schudłam 😀

i z wrażenie “uciekłam” 😉 po referacie był przewidziany czas na pytania od publiczności, grzecznie odpowiedziałam na dwa pytania i nie wiele się zastanawiając podziękowałam, odczepiłam mikrofon i się zmyłam ze sceny, a za plecami słyszę przewodniczącą “sokoro nie ma więcej pytań…”. mam nadzieję, że nikt rzeczywiście nie było 😀Aga heheheheehehe jakbym Cie widziała 🙂 to musiało wygladać… 🙂
Gratuluje 5 kilo ja mam 3 w dół

lilavati Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:
i z wrażenie “uciekłam” 😉 po referacie był przewidziany czas na pytania od publiczności, grzecznie odpowiedziałam na dwa pytania i nie wiele się zastanawiając podziękowałam, odczepiłam mikrofon i się zmyłam ze sceny, a za plecami słyszę przewodniczącą “sokoro nie ma więcej pytań…”. mam nadzieję, że nikt rzeczywiście nie było 😀

No i bardzo dobrze, czasami nie warto wdawać się w “zbędne dyskusje”:p

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aniast:No i bardzo dobrze, czasami nie warto wdawać się w “zbędne dyskusje”:p

;):D
Oj tak, np na forum;)

kotus Dodane ponad rok temu,

kochana marcheweczko nic Ci nie poradzę mogę tylko zakciukować:Dbo ja niestety zaśpiewać mogę bez problemu:)ale powiedzeć jest mi strasznie ciężkohmmm:D

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kotuś:kochana marcheweczko nic Ci nie poradzę mogę tylko zakciukować:Dbo ja niestety zaśpiewać mogę bez problemu:)ale powiedzeć jest mi strasznie ciężkohmmm:D
Kotuś, już po występie;)

lilavati Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ulaluki:Kotuś, już po występie;)
Ale zaśpiewać Kotuś może 🙂

olinja Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aniast:Ale zaśpiewać Kotuś może 🙂o tak ja bym chetnie posłuchała 🙂

marchewkowa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kotuś:kochana marcheweczko nic Ci nie poradzę mogę tylko zakciukować:Dbo ja niestety zaśpiewać mogę bez problemu:)ale powiedzeć jest mi strasznie ciężkohmmm:D

ja swoje odbębniłam 😀 teraz Twoja kolej 😉 tylko się przypadkiem brakiem mikrofonu nie wykręcaj 😉

Znasz odpowiedź na pytanie: wystąpienia publiczne?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

A-psik: moje dziecko jest uczulone…
Czy to egzema?
Co to jest? Jak to leczyć? Dodam, że do dermatologa dostęp prawie żaden, bo w tym kraju na wszystko paracetamol. Więc czekam na fachowe mamowe informacje, jak to poleczyć? Dowiedz się:
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Co warto kupować w USA?
Aparat foto. To juz wiem. :) Reeses...Nie ma zmiłuj... hmmm Ciuchy dzieciom (bo sobie bez mierzenia to chyba nie bardzo,a ja do USA nie lecę niestety)? Polecacie jakieś konkretne marki? Konkretne
Czytaj dalej