Wzrost, waga 3-latków???

Jako że ja już prawie trzylatkowa a za tydzień to już nawet legalnie 😉 więc następna sprawa do trzylatków :))

Bo ja jak zwykle przewrażliwiona, wszyscy dookoła mówią: ALE ONA WYSOKA, wygląda na 5-cio latka!!!
Jest wysoka bo ma po kim a do niskich nie należę. Do tego szczuplizna niejadkowa i ten długi falowy rozwiany włos – ostatnio nie lubi kitek.
Zuzia jest już prawie metrowa (brakuje jej 3 milimetrów ) i waży ok. 15-16 kg, waży się na wadze łazienkowej więc pomiary wagowe nie są zbyt dokładne

Izka i Zuzia (12.V.02)

41 odpowiedzi na pytanie: Wzrost, waga 3-latków???

teo Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

kubek jako 3 latek mierzył około 92 cm i ważył coś koło 13 kg
teraz po 2 mies ma 95 cm i wazy troszkę ponad 13 kg – moze koło 14 – nie wiem bo tu nie mamy wagi…..
wiec on jest pyrteczek-drobinka z buzią jak pyza – i wszyscy go biorą za grubaska – do momentu kiedy zobaczą go np bez kurtki i w miare obcisłych ubraniach

wiec wychodzi ze rzeczywiscie masz dużą dziewczynke 🙂

ILONA I KUBEK 3 lata

Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

my mamy wagę elektroniczną i Nat waży prawie 16 kg. Mierzy też prawie metr (nie udało mi się jej super-dokładnie)

Kaśka z Natusią (3 lata 🙂

barkus Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

Julia trzyletnia waży….16-17 kg!! A wg mnie nie wygląda i nie jest gruba:-) A mierzy sobie ok 96 cm…tak sobie, ale ona absolutnie nie ma po kim więcej mierzyć:-) Pozdr-

Basia +Julia+Barti

Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

to Krzysiol już się chyba do trzylatków nadaje: 98 cm i 16,5 kg 🙂 (te pół kilo to pewnie zawartość pampersa, brrrrr)

[i]Ewa i Krzyś (2 lata i 3 mies.)

mamma Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

Domi ma dziś dokładnie 3 lata i 5 miesięcy 🙂
Wzrost: 96 cm
Waga: 16 kg

…i też mi wszyscy mówią że jest duża i wygląda na starszą ;)… A duża pewnie po tacie,bo ja to krasnal jestem ( z moim wzrostem 1,60 ) 😛

duże te nasze szantażystki, nie ma co ;)))


Aga i Dominika 3-latka

cait Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

Ooo! Też myślałam, że Kubek jest raczej z tych krępych facetów. Alka ma prawie 2,4 roku, wzrost 90 (na oko, ale raczej więcej niż mniej) i waga… 11 kg. Więc kreuje się chyba na modelkę.


Cait + Alka (15 stycznia 2003)

teo Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

widzisz jak pozory moga mylić – niby kubek ma pucki – a chudzielec 🙂
a z alki bedzie modelką!! 🙂

ILONA I KUBEK 3 lata

lolinka Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

Uuuuuuuu, to ja jestem mamą krasnalka. Natalka (17.02.2002) mierzy 89 cm i waży 13 kg. Mimo to kazdy jej daje ponad 3 (co akurat mnie nie cieszy, w autobusie szczególnie) bo podobno dorośle wygląda (chociaz po obcięciu włosów do pasa może już troszkę mniej) i dużo mówi, dość inteligentnych rzeczy no i gada z obcymi bezstresowo.

gosia Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

Też na wadze łazienkowej tyle będziemy mieć ai meter wzrostu się uzbiera, bo też po kim ma dziedziczyć 😉
Wielu mówi, że wyglada na starszego, ale o tacie też tak podobno mówili

majab Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

My już trzylatkowo legalnie
Maja mierzy 95-96 cm i waży ok 16 kilo.

Iwona i Majka (07.05.02)

gosiag Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

2 tyg. temu u lekarza:
wzrost 102,2 cm a waga 17,9 kg też raczej duża! Wg norm na ten wiek mamy dopisane tak: przy wzroście +5,2 cm, a przy wadze +1,7kg Pani doktor skomentowała, że jula ma “wymiary” czterolatka!

Jula(02.02.02) Marysia(04.05.04)

dronka Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

Hi, hi to i gabaryty u nas podobne
Karolinka tez wzrost ok 96 cm, a waga ok 16 kg, o ile dobrze przeliczam.
A mamuska tez ma tylko 1.60 wzrostu, wiec mam nadzieje ze z tym wda sie w tatusia
Buziaczki

Iwona i Karolinka 3 lata

mamma Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

No to: CZOŁEM, WIELKOLUDZIE !!! ..hehe…
…tyle że ja to wagowo Cię biję na głowę, kochana


Aga i Dominika 3-latka

asia-w Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

Wymiary Matiego:
wzrost 100 cm
waga 15 kg
butki rozmiar 25

Wysoki i chudy, ale ubity, więc czuć go, gdy się go podniesie.
Mamy ten sam problem (mało kto chce uwierzyć, że ma 3 latka)

A przy okazji: wszystkiego najlepszego dla Zuzi z okazji jutrzejszych urodzinek !!!
Asia i Mati (7.05.2002)

hilusia Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

Załamałam sie po przeczytaniu wszystkich notek ;-(
Mój Radek ma 106cm wzrostu i waży 22 kg, więc chyba mam grubaska w domu…

Halina i Radek (05.01.2002r.)

ika-76 Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

Krysia ma jakies 96 cm i waży 13.5 kg.
Pozdrowienia

Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

no wreszcie cos pozytywbego, moj Jakub ma 100cm i 20kg zywego cialka, ale wyglada bardzo zgrabnie. w marcu skonczylismy 3 latka.

Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

no wreszcie cos pozytywbego, moj Jakub ma 100cm i 20kg zywego cialka, ale wyglada bardzo zgrabnie. w marcu skonczylismy 3 latka.

Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

no wreszcie cos pozytywnego, moj Jakub ma 100cm i 20kg zywego cialka, ale wyglada bardzo zgrabnie. dodam ze w marcu skonczyl 3 latka.

Dodane ponad rok temu,

Re: Wzrost, waga 3-latków???

Cześć,

Twoja córa jest identyczna jak mój synalek (1 metr wzrostu i 15 kilo wagi). Trzy lata kończymy 5 września! Mi też tak opowiadają że taaaaki wysoki….. Cieszmy się 😉
Aneta

Znasz odpowiedź na pytanie: Wzrost, waga 3-latków???

Dodaj komentarz

Tematy, których nie znalazłam w forum
Ile przysługuje urlopu wych.na pierwsze dziecko?
Jestem na urlopie wychowawczym do końca sierpnia (płatnym) i teraz jest pytanie czy przysługuje mi urlop wychowawczy bezpłatny i w jakim wymiarze czasu. Dodam,że w sierpniu mija dwa lata. [img]https://labchem.pl/Julka/zdjecie.jpg[/img] uo79 i Julka
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
Kupiłam Basi książeczkę...
Najpierw wprowadzenie: Baśka kocha Kubusia Puchatka (każda rzecz z wizerunkiem Kubusia zyskuje znacznie na wartości ) i kocha książeczki-"czyta" godzinami, no i kupujemy jedno i drugie rozwijając gorące uczucia naszej
Czytaj dalej