z dnia na dzień?

Możliwe to, żeby z dnia na dzień dziecko zrezygnowalo z pieluch?
Dziś rano igor oswiadczył, że nie życzy sobie pieluchy. Chodził bez pieluchy i albo wołał o nocnik, albo sama decydowałam, że już czas się wysikać.
No i nie popuścił w gacie.

Wysłałam go do dziadkow, bez pieluchy. Nie wiem, czy zrobiłam dobrze, ale postanowilam zaryzykować.

Zdarzylo sie komus z Was, że dzieciak tak nagle się odpieluszył? Bo zastanawiam sie, czy to nie jednodniowy “wybryk” mojego dziecka.

Prawdy nie ma i to jest prawda

21 odpowiedzi na pytanie: z dnia na dzień?

reno Dodane ponad rok temu,

Re: z dnia na dzień?

Super!!!!
Nie wiem czy to jest możliwe ale mam nadzieję, że tak ;). I że ja też tego doczekam…

Nadia, 7.02.2004

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: z dnia na dzień?

słyszałam że mozliwe 🙂

Izka i Zuzia 3,5 latka 🙂

Dodane ponad rok temu,

Re: z dnia na dzień?

Natka tak zrobiła – z dnia na dzień 🙂 i skuctecznie – tzn bez wpadek

Kaśka z Natusią (prawie 4 lata 🙂

cat Dodane ponad rok temu,

Re: z dnia na dzień?

W zasadzie tak było z Łukaszem. Z tą różnicą, że on nie podjął decyzji sam. To raczej nasza inicjatywa była, a on się dostosował. 😉
Ale odpieluszył się w tydzień. Łącznie z pieluchą na podróż samochodem i na noc.

Kaśka

Łukasz (3l.) i Karolina (11m-cy)

usianka Dodane ponad rok temu,

Re: z dnia na dzień?

Krzemianko, mozliwe Moja Emilka tez tak miala Co prawda nie bylo sucho – po pierwszym dniu kolejne byly takie srednie…. ale przeczekalismy i z marszu odpieluszkowalismy dziecko – na wyrazne zyczenie samej zainteresowanej (“Mamusiu, nie chce juz pieluszki tylko male majteczki”).

Gratulacje i powodzenia!!

Ula – mama Emilki (2 i 3/12)

mai Dodane ponad rok temu,

Re: z dnia na dzień?

tak sie odpieluszyla Mesia ok 1,5 tyg temu. tylko decyzja byla moja nie jej 😉 zdjeclam pieluszke, powiedzialam, zeby wolala i zaczela wolac 🙂 (kupke juz rok robi tylko na nocnik wiec temat miala obeznany). zdarzylo sie kilka wpadek, ale tylko na poczatku. teraz nawet na spacer i inne wypady chodzi bez pieluszki. baaaa, nawet w nocy wola na nocnik choc ma pieluszke 😉

Marta & & 6 cm Sierpniatko!

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Jak bylo i co dalej?

No i poki co, Igor caly czas bez pieluchy – 2 razy sie posikał, za drugim razem byl mocno przestraszony (choć nie zdarzylo sie, zeby z takiego powodu na niego nakrzyczec). Potem juz lepiej byl pilnowany 🙂

I teraz zastanawiam się, co dalej – jak w nocy – zakladac pieluche na noc, czy nie zakladac? A jak nie będzie chcial pieluchy?
Co poradzicie?

Prawdy nie ma i to jest prawda

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Re: z dnia na dzień?

O widzisz, Twoje zdanie dobrze rokuje Igorowi 🙂
Dzięki.

Prawdy nie ma i to jest prawda

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Re: z dnia na dzień?

Oby u nas bylo tak samo 🙂
A powiedz, jak w nocy te sprawy sie maja?

Prawdy nie ma i to jest prawda

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Re: z dnia na dzień?

Niewiele odpowiedzi na moje pytanie, ale widać, że to nie takie rzadkie 🙂

Prawdy nie ma i to jest prawda

Dodane ponad rok temu,

Re: z dnia na dzień?

Hubi tez tak mial
bylam w szoku i dumna jak cholera:))

effcia Dodane ponad rok temu,

Re: Jak bylo i co dalej?

no to gratulacjones dla dzielnego malego faceta!
ja bym sie nadal trzymala wersji bezpieluchewej, nawet w nocy. gdy odpieluszalam Franka poszlam na calosc, pieluchy odstawilismy w calosci i od razu w sumie. zeby mi w nocy nie zasikal wszystkiego pod przescieradlo podkladalam (i podlkadam) specjalna ceratke, a na przescieradlo podklad medyczny. kilka razy zdarzylo sie, ze musialam mimo tego przebierac goscia i zmieniac posciel, ale to sporadyczne wypadki.
od miesiecy mamy wyrobiony zwyczaj, przed polozeniem sie spac (kolo polnocy) maz zabiera Ptycha na siku, potem do rana spokoj. jesli jednak chce sie siusiu przychodzi i informuje, ze trzeba mu pomoc. wpadki praktycznie sie nie zdarzaja mimo, ze dziec przed snem wypija szklanke wody:)

Effcia, Frań(20.08.03) i…(30.08.06)

pasiasta Dodane ponad rok temu,

Re: z dnia na dzień?

Nic, tylko gratulować mamie takiego synka:-)

Dorota 08.08.04

[Zobacz stronę]

usianka Dodane ponad rok temu,

Re: z dnia na dzień?

W nocy jest spoko. Emilka jest chyba jakas dziwna, bo odkad skonczyla rok (mniej wiecej) miala po nocy sucha pieluche i dopiero jak wstala po kilku minutach byla pompa Ale nie chciala na nocnik ani kibelek wiec lała w pieluche. Dzieki temu nie mielismy klopotu z nockami, wiec nie potrafie Ci nic podpowiedziec.

Ula – mama Emilki (2 i 3/12)

Dodane ponad rok temu,

Re: z dnia na dzień?

Nomaja mała zadecydowała tak jakieś 3 tygonie temu i chodzi bez i ładnie robi na nocniczek.
Ania i Liw

Dodane ponad rok temu,

Re: z dnia na dzień?

Nie wiem, czy to możliwe, ale ja już maaaarzę o tym!!!:))

P. S. Fotka nieaktualna, Aleks już skończył 2 latka;)

Aleks 21 mies.

anet Dodane ponad rok temu,

mozliwe!!!

mozliwe, mozliwe – sama w szoku jestem bo Adrianek w pampersie, nawet kupki nie wolal. Dostalismy od asi80 w prezencie fajne slipki i zalozylam mu, byl tak zachwycony tymi majtkami /a byla tam kubus puchatek/ ze nei chcial jzu zaloyc pampersa No i po tyg nauczyl sie panowac nad swoimi potrzebami:):):) Nie zadaza mu sie nasikac, ba nawet po nocy pampers suchy /na noc zakladam/

Agniesia ’02 +Adrianek ’04

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Re: mozliwe!!!

🙂
Super majtki zdzialaly cuda 🙂
Ale i bez takich majtek cudownie się dzieje 😉

Gratuluję Adriankowi 🙂

Prawdy nie ma i to jest prawda

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Re: z dnia na dzień?

Już teraz wiem, że możliwe 🙂
Najpierw bylo walenie kup bez przyznawania sie, nastepnego dnia nie chcial pieluchy i nie sygnalizowal, ze cos leci. Jeszcze nastepnego dnia mowil przed i potrafil powstrzymac się. Teraz juz nawet w nocy sucho 🙂

Oby i Was tak bylo, tylko wiesz, Igor ma 2,7 r. 😉

A fotkę najwyższy czas zmienic 🙂

Prawdy nie ma i to jest prawda

anek Dodane ponad rok temu,

Re: z dnia na dzień?

To jest możliwe a przykładem na to jest moja Olka.
Pewnego pieknego dnia-miesiąc po 2 urodzinach przyniosła nocnik i powiedziała że chce siku. Nie pozwoliła sobie juz założyć pieluchy, nawet na noc i tak jest do dzis. Wpadka była jedna 🙂

Ania i Oleńka ( 26.04.2003 )

Znasz odpowiedź na pytanie: z dnia na dzień?

Dodaj komentarz

Imiona dzieci
Jadwiga,Dobrawa,Halszka?
co sadzicie o takich imionach? mozna wogole nadac imie Dobrawa badz Halszka? bo chyba nie sa to spotykane teraz imiona
Czytaj dalej
Imiona dzieci
Bianca
Powiedzcie proszę coś na temat imienia Bianca lub Blanka.Podoba Wam się?może ktoś zna jakieś osoby o takich imionach?napiszcie cokolwiek,dzięki.Pzdr.
Czytaj dalej