Zabkowanie a brak apetytu.

Jak dlugo dziecku wraca apetyt? Miesiac mija a mala je polowe tego co wczesniej…

4 odpowiedzi na pytanie: Zabkowanie a brak apetytu.

  1. Zamieszczone przez JoannaM.
    Jak dlugo dziecku wraca apetyt? Miesiac mija a mala je polowe tego co wczesniej…

    mój syn,który zawsze ma apetyt przy zębach niezbyt chce jeść,głównie odmawia mleka,w ciąga dnia rządziły flipsy,paluszki,sucha bułka,mleko zwykle pije po 260-300ml a przy zębach max 60ml 😉
    ostatnie zęby to była mała masakra,wychodziły równocześnie 3,pojawiły sie problemy z biegunką i trwało to 3 tygodnie a apetyt zanikł na prawie taki sam okres czasu…jak już trochę wyrosły do np.2mm to wszysto wróciło do normy

    • Zamieszczone przez calineczkaa
      mój syn,który zawsze ma apetyt przy zębach niezbyt chce jeść,głównie odmawia mleka,w ciąga dnia rządziły flipsy,paluszki,sucha bułka,mleko zwykle pije po 260-300ml a przy zębach max 60ml 😉
      ostatnie zęby to była mała masakra,wychodziły równocześnie 3,pojawiły sie problemy z biegunką i trwało to 3 tygodnie a apetyt zanikł na prawie taki sam okres czasu…jak już trochę wyrosły do np.2mm to wszysto wróciło do normy

      Moja mala od 5m-ca miala tylko dwa zeby no i z miesiac temu cztery naraz zaczely sie wybijac i teraz widze nastepne dwa wychodza :(.
      Kurcze czemu tak hurtowo?!?! Wydaje sie juz byc troche lepiej ale obiadkow i kaszki nie chce ile ja sie musze nakombinowac zeby cos zjadla to moje :(.
      Mam nadzieje, ze te zeby przystopuja teraz na troche bo juz nie mam sil ani pomyslow.
      A co do biegunki to w sumie nie miala i nie ma no ale po czym jak tak malo je…

      • Zamieszczone przez JoannaM.
        Moja mala od 5m-ca miala tylko dwa zeby no i z miesiac temu cztery naraz zaczely sie wybijac i teraz widze nastepne dwa wychodza :(.
        Kurcze czemu tak hurtowo?!?! Wydaje sie juz byc troche lepiej ale obiadkow i kaszki nie chce ile ja sie musze nakombinowac zeby cos zjadla to moje :(.
        Mam nadzieje, ze te zeby przystopuja teraz na troche bo juz nie mam sil ani pomyslow.
        A co do biegunki to w sumie nie miala i nie ma no ale po czym jak tak malo je…

        U Nas też zęby wychodzą hurtowo,ale mamu przerwy pomiędzy zębami duże,może dlatego potem tyle wychodzi dziecko może potem jedzenie źle kojarzyć,mój jak tylko czuł smoczek z butelki w buzi odpychal butelkę ręką,aż w końcu przekonał się,że już ząbki nie bolą i zawsze to wracało do normy,teraz narazie mamy spokój,może na 2 miesiące,3… Nie wiem bo u Nas jest 15 zębów już, została jedna 3 i cztery 5 😉

        • Zamieszczone przez JoannaM.
          Moja mala od 5m-ca miala tylko dwa zeby no i z miesiac temu cztery naraz zaczely sie wybijac i teraz widze nastepne dwa wychodza :(.
          Kurcze czemu tak hurtowo?!?! Wydaje sie juz byc troche lepiej ale obiadkow i kaszki nie chce ile ja sie musze nakombinowac zeby cos zjadla to moje :(.
          Mam nadzieje, ze te zeby przystopuja teraz na troche bo juz nie mam sil ani pomyslow.
          A co do biegunki to w sumie nie miala i nie ma no ale po czym jak tak malo je…

          miałam ten sam problem, ale nie przejmuj się jak wyjdą te ząbki to zacznie wsuwać, aż się uszy będą trząść.

          Znasz odpowiedź na pytanie: Zabkowanie a brak apetytu.

          Dodaj komentarz

          Czy mechacenie podlega reklamacji?

          Zmechacony płaszcz Pod koniec października kupiłam płaszcz. Kosztował 350zł. Dla mnie był to spory wydatek. Panie w sklepie zapewniały, że płaszcz jest od dobrego producenta i jest świetnej jakości. Przyznam,...

          Czytaj dalej →

          W majtkach czy bez?

          Problem z tych mniej poważnych: czy pod piżamę zakładacie majtki? Ja rozumiem, że w pewnych sytuacjach to gatek się nie zakłada, ale wtedy piżamy też nie. Ale tak na codzień...

          Czytaj dalej →

          Imię Nataniel – zbyt dziwne?

          Bardzo podoba mi się imię Nataniel. Zastanawiam się tylko, czy dziecko nie byłoby “pokrzywdzone”. Dużo się teraz mówi, żeby nie dawać zbyt “oryginalnych” imion, bo dziecko w dorosłym życiu będzie...

          Czytaj dalej →

          Gdzie zrobić obdukcję?

          Przepraszam, jeśli w złym dziale. Szukam jednak szybkiej odpowiedzi, bo nigdzie nic konkretnego nie umiem znaleźć. Chodzi mi o to gdzie można i za ile można zrobić obdukcję lekarską w...

          Czytaj dalej →

          Niepokoje w rozwoju rocznego dziecka

          Witam wszystkie mamy, moje dziecko za tydzień kończy roczek. Mała jest ruchliwa, zaczyna samodzielnie chodzić, często się uśmiecha, ma wiele energii. Niby wszystko jest ok, jednak od pewnego czasu zaczynają...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general