zaburzenia hormonalne po poronieniu

Witajcie!
JUż kiedyś pisałam i dostałam kilka bardzo mądrych i ciepłych odpowiedzi, za które serdecznie dziękuję. Niestety, mój problem nie został rozwiązany. Sześć tygodni po poronieniu wciąż krwawię! Jestem pod stała kontrolą lekarza ginekologa, konsultowałam także (za Waszą poradą) mój przypadek z innym lekarzem, biorę tabletki hormonalne (provera), miałam wykonane badanie Beta HCG oraz USG dopochwowe, które wykluczyły istnienie w mojej macicy pozostałości po poronieniu, a jednak wciąż mam krwawienia… Lekarze mówią, żeby się nie przejmować, ale jakoś nie potrafię. Nie polecają robienia ponownego czyszczenia, nie widząc ku temu powodu, mam brac tabletki i czekać… Czy ktoś z Was zetknął się kiedykolwiek z takim problemem albo słyszał coś na ten temat? Będę wdzięczna za każdą informacje. Pozdrawiam gorąco. H.

4 odpowiedzi na pytanie: zaburzenia hormonalne po poronieniu

Dodane ponad rok temu,

Re: zaburzenia hormonalne po poronieniu

Nie spotkałam się, ale każda z nas jest inna, i każdy organizm inaczej dochodzi do siebie. Tak sobie myślę, jeśli obydwaj lekarze mówią, że nie dzieje się nic złego, bierz leki i nie daj się czarnym myślom. A jeżli bardzo Cię to męczy, może warto spróbować jeszcze innego specjalisty, sama nie wiem? W każdym razie trzymaj się prosto. Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka

agapa
[Zobacz stronę]

z-kasia1 Dodane ponad rok temu,

Re: zaburzenia hormonalne po poronieniu

Haniu,
myślę, że lekarze dobrze Ci doradzają…nerwy tutaj niczego nie rozwiążą…(no czasami mogą zaszkodzić). Sama po zabiegu nie miałam problemów…Posłuchaj….nie wiem co Ci w tej sytuacji doradzić bo nie jestem lekarzem i nie wiem co się robi w takich sytuacjach. Stosuj się do zalecen lakarzy i moze faktycznie trzeba zobaczyc jak pójdzie…
Trzymaj się cieplutko….pozdrawiam, trzymam kciuki za dobre zakończenie

Kasia

ninka Dodane ponad rok temu,

Re: zaburzenia hormonalne po poronieniu

6 tygodni to faktycznie długo….A jakie masz te krwawienia? Jeśli nie są zbyt obfite to nie powinno być źle. Czasami zdarzają się tak długie krwawienia. Myślę, że poczekaj jeszcze tydzień i jeśli nic sie nie zmieni to idź do lekarza.
Trzymam kciuki.

Ninka
[Zobacz stronę]

edith Dodane ponad rok temu,

Re: zaburzenia hormonalne po poronieniu

Haniu,
po moim pierszym zabiegu tez dlugo plamilam. Jakies 2 tygodnie po lyzeczkowaniu zaczelam brac tabletki anty i plamienie, ktore na chwile ustalo , znow sie pojawilo.
Podejrzewam, ze wowczas przyczyna tego bylo te pigułki (minulet) Po ostawieniu ich wszystko powrocilo do normy.
A moze te krwienia to powod zle dobranych hormonow ? Bralaś je juz wczesnej ? Jak na moje 6 tyg to zbyt dlugo, ale skoro jestes pod kontrola i lekarze mówia , ze nie ma powodów do niepokojów….
pozdrawiam,
Edith

Znasz odpowiedź na pytanie: zaburzenia hormonalne po poronieniu?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Karmienie a zabezpieczenie przed kolejną ciążą
Mamuśki prosze Was o radę! Co prawda jeszcze jestem w ciąży ale już się martwię jak póżniej się zabezpieczyć przed kolejną - słyszałam że podobno przy karmieniu piersią nie można
Czytaj dalej
Dla starających się
Dzień Matki
W wigilię dnia Matki chciałabym nam, wszystkim mamom od zaraz, życzyć żebyśmy jak najszybciej dostawały buziaki i laurki od naszych wyśnionych i wymarzonych[img]/images/forum/icons/smile.gif[/img]. A wszystkim mamom, pociechy z dzieci[img]/images/forum/icons/smile.gif[/img]. agapa[img]/images/forum/icons/wink.gif[/img] moje temperaturki
Czytaj dalej